Świat online stoi przed dużymi zmianami, szczególnie dla wydawców i reklamodawców. 11 marca wspólnie z Refinery89.com byliśmy współgospodarzami seminarium internetowego „Brak plików cookie = straty w przychodach”, aby spojrzeć w przyszłość.
Webinarium odbyło się w języku angielskim.
Omówiono następujące tematy:
- Nowe przepisy dotyczące ochrony danych (DSA, DMA): Wydawcy muszą dostosować się do nowych przepisów w zakresie przetwarzania danych i plików cookie.
- Brak używania plików cookies – oznacza utratę dochodów? Bezpośredni związek pomiędzy eliminacją plików cookie a utratą przychodów.
- Rozwiązania bezpieczne dla plików cookie: Obaj prelegenci zaprezentowali innowacyjne podejścia, takie jak techniki kontekstowe+ i projektowanie treści, które mogą pomóc wydawcom i reklamodawcom w świecie wolnym od plików cookie.
Przegląd
Seminarium internetowe dostarczyło cennych informacji na temat tego, jak wydawcy i reklamodawcy mogą przygotować się na nowe przepisy dotyczące ochrony danych oraz jakie istnieją rozwiązania bezpieczne dla plików cookie.
PDF do webinaru można znaleźć tutaj do pobrania .