Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
filmy

Webinarium: Brak plików cookie = utrata przychodów?


Świat online stoi przed dużymi zmianami, szczególnie dla wydawców i reklamodawców. 11 marca wspólnie z Refinery89.com byliśmy współgospodarzami seminarium internetowego „Brak plików cookie = straty w przychodach”, aby spojrzeć w przyszłość.

Webinarium odbyło się w języku angielskim.

Omówiono następujące tematy:

  • Nowe przepisy dotyczące ochrony danych (DSA, DMA): Wydawcy muszą dostosować się do nowych przepisów w zakresie przetwarzania danych i plików cookie.
  • Brak używania plików cookies – oznacza utratę dochodów? Bezpośredni związek pomiędzy eliminacją plików cookie a utratą przychodów.
  • Rozwiązania bezpieczne dla plików cookie: Obaj prelegenci zaprezentowali innowacyjne podejścia, takie jak techniki kontekstowe+ i projektowanie treści, które mogą pomóc wydawcom i reklamodawcom w świecie wolnym od plików cookie.

Przegląd

Seminarium internetowe dostarczyło cennych informacji na temat tego, jak wydawcy i reklamodawcy mogą przygotować się na nowe przepisy dotyczące ochrony danych oraz jakie istnieją rozwiązania bezpieczne dla plików cookie.

PDF do webinaru można znaleźć tutaj do pobrania .


więcej komentarzy

New regulations US 2024
Dobrze

Nowe amerykańskie przepisy dotyczące prywatności wchodzą w życie w 2024 r.: zaktualizuj swoje ustawienia prywatności obowiązujące w USA

W Stanach Zjednoczonych nowe przepisy dotyczące ochrony danych wejdą w życie w drugiej połowie 2024 roku – na Florydzie, w Teksasie, Oregonie i Montanie . Firmy działające w tych stanach lub mające klientów w tych stanach muszą dokonać przeglądu swoich praktyk w zakresie ochrony danych, aby zapewnić zgodność z nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych. Aby […]
Nowy, Ogólny

Zgodności na narzędzie consentmanager : Opcje integracji w panelu kontrolnym CMP

W tym miesiącu w przeglądzie narzędzi przyjrzymy się bliżej funkcjom integracji, które znajdziesz w panelu kontrolnym CMP consentmanager . Są one wynikiem rozszerzonych prac rozwojowych pomiędzy consentmanager a odpowiednimi narzędziami, co oznacza, że ​​możemy zaoferować naszym użytkownikom możliwość aktywacji integracji jednym kliknięciem bezpośrednio w ich panelu kontrolnym CMP. Najnowsze opcje obejmują integrację Google Consent Mode […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.