Wiedza

Kategoria: Nowy

Zgoda na używanie plików cookie jest podstawowym aspektem przestrzegania prywatności w Internecie, a wybór odpowiedniego narzędzia dla Twojej firmy ma kluczowe znaczenie. Ramy prawne stale się rozwijają. Przepisy dotyczące ochrony danych, takie jak Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) w Europie i kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (CCPA) w USA, stają się coraz bardziej … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

„Cała logika naszych przepisów polega na tym, aby technologia służyła ludziom i społeczeństwom, w których żyjemy, a nie odwrotnie. Ustawa o usługach cyfrowych zapewni znaczącą przejrzystość i rozliczalność platform i wyszukiwarek, a także zapewni konsumentom większą kontrolę nad swoim życiem w Internecie. Dokonane dzisiaj nominacje stanowią ogromny krok naprzód, aby tak się stało”. Przetłumaczone z … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

Nowe funkcje CMP: Multi-edycja i automatyzacja dla sieci i agencji W przypadku firm z wieloma różnymi domenami aktualizowanie poszczególnych banerów plików cookie w celu zapewnienia ciągłej zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych może być wyzwaniem. W ramach bieżącej aktualizacji, menedżer zgody oferuje nowe funkcjonalności w swoim CMP, które znacznie odciążą użytkowników w przyszłości. Dawno minęły … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

Zgodność z przepisami o ochronie danych przy jednoczesnym oferowaniu bezproblemowego korzystania z Internetu ma kluczowe znaczenie. W tym miejscu pojawia się funkcja testowania — potężne narzędzie w pulpicie nawigacyjnym menedżera zgody , które pozwala udoskonalić, przetestować i udoskonalić mechanizmy uzyskiwania zgody przed udostępnieniem ich odbiorcom. Z menedżerem zgody masz to narzędzie zawsze pod ręką. Dowiedz … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

Cyfrowa ustawa o ochronie danych osobowych 2023 to indyjskie prawo o ochronie danych, które zostało wprowadzone do parlamentu 3 sierpnia. Indyjska izba niższa Lok Sabha uchwaliła ustawę 7 sierpnia, a następnie izba wyższa Rayja Sabha 9 sierpnia 2023 r. Ostatnim krokiem jest teraz podpisanie przez prezydenta Indii Droupadi Murmu. Ustawa o ochronie cyfrowych danych osobowych … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

Kanadyjski krajobraz prywatności w 2023 r. ewoluuje. W tym artykule przedstawiamy przegląd najnowszych zmian w kanadyjskim krajobrazie ochrony danych. W ten sposób uwzględniamy nadchodzące wymagania dotyczące prywatności w Quebecu, nowe przepisy dotyczące sztucznej inteligencji, w szczególności zgodnie z ustawą o ochronie prywatności konsumentów (ustawa C-27), oraz dalsze aktualizacje dotyczące prywatności z innych kanadyjskich prowincji dotyczące … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

Międzynarodowe prawo ochrony danych – ważne aktualizacje Ochrona danych osobowych odgrywa ważną rolę nie tylko w Niemczech, ale również w środowisku międzynarodowym stale wprowadzane są innowacje i dostosowania przepisów dotyczących ochrony danych. W tym kontekście zapewniamy, że jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi zmianami i nowymi przepisami, które wchodzą w życie. Jak zawsze, możesz mieć … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Ogólny

Holenderski sektor gier hazardowych online został zalegalizowany od 1 października 2021 r. Ustawą o zakładach na odległość i grach hazardowych. Jednak to prawo dotyczące hazardu znacznie się zmieniło wraz z wprowadzeniem nowego zakazu nieukierunkowanych reklam hazardu online , który wszedł w życie 1 lipca 2023 r . Oznacza to, że reklama gier losowych w Internecie … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Ogólny

Raport optymalizacji pomaga poprawić wydajność banera cookie i podejmować decyzje na podstawie informacji zebranych w raporcie. W tym raporcie znajdziesz wyniki różnych testów A/B i inne dane, które pomogą Ci lepiej zrozumieć preferencje użytkowników i zmaksymalizować wskaźniki zgody, zachowując jednocześnie zgodność z przepisami rządowymi. Przyjrzyj się różnym funkcjom tego raportu i dowiedz się, jak możesz … Kontynuuj czytanie

Kategoria: Nowy

Obsługa IAB TCF 2.2 IAB TCF 2.2 jest już dostępny, a menedżer ds. zgody jest jednym z pierwszych CMP obsługujących nowy standard. Wydawcy mogą teraz przejść z wersji 2.0 na 2.2 i przygotować się na nowe wymagania reklamowe Google. Jednak: Tylko kilka firm obsługuje obecnie nowy standard, dlatego zalecamy trochę poczekać przed wprowadzeniem zmian.Więcej informacji … Kontynuuj czytanie

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.