Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Alternatywa zorientowana na użytkownika od consentmanager

Potężny i elastyczny

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) sprawiło, że rozwiązania w zakresie zgody na pliki cookie stały się niezbędne w przypadku każdej obecności w Internecie – od prostych stron internetowych po aplikacje na smartfony. Consentmanager oferuje potężną i elastyczną alternatywę dla Usercentrics . Można to łatwo zintegrować ze wszystkimi stronami internetowymi. Automatycznie blokuje również niezatwierdzone pliki cookie. Zintegrowany robot indeksujący codziennie odwiedza Twoją witrynę i informuje o nowych plikach cookie i dostawcach.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych zachować zgodność z RODO, TDDDG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

  • Co to są pliki cookie witryny?

    Ciasteczka – to słowo jest właściwie określeniem słodkich wypieków. W rzeczywistości są to małe pakiety danych, które są wymieniane wraz z kodem między partnerami komunikacji w sieci. Swoją nazwę zawdzięczają temu, że ich wynalazek w latach 90. był tak rewolucyjny, że nazwano je „magicznymi ciasteczkami”. Ciasteczka mają prostą misję. Rejestrują, co robi użytkownik. Ta informacja znajduje się w pakiecie danych. Są one przesyłane do zdefiniowanego partnera komunikacji. Wyjaśnia to również, dlaczego pliki cookie są czasami określane również jako „szpiedzy”. Niektóre z nich są w stanie długo śledzić użytkowników w Internecie i oceniać ich zachowanie. Nazywane są marketingowymi plikami cookie i są problematyczne z punktu widzenia ochrony danych. Z drugiej strony istnieją również funkcjonalne pliki cookie. Zapamiętują one ustawienia wybrane przez użytkownika dla strony internetowej lub aplikacji. Są niezbędne do komfortowego korzystania z sieci. Na przykład nie wchodzi w rachubę zwykłe zablokowanie wszystkich plików cookie na stronie internetowej. Potężne i elastyczne rozwiązania dotyczące zgody na pliki cookie zawsze oferują opcję zezwolenia na niektóre pliki cookie, ale nie na inne.

  • Automatyczne indeksowanie plików cookie przez naszego menedżera zgody

    Nasza alternatywa Usercentrics ma zintegrowanego robota lub pająka z ciasteczkami . To automatycznie wyszukuje pliki cookie w Twojej witrynie każdego dnia. Te, które znajdzie, są niezależnie sprawdzane pod kątem zgodności z RODO . Wszystkie pliki cookie są automatycznie klasyfikowane przez naszego menedżera zgód. Ułatwia to natychmiastowe zatrzymanie osób, które nie przestrzegają prawa. Oczywiście będziesz otrzymywać powiadomienia o nowych plikach cookie i oferujemy wtyczkę do integracji stale aktualizowanej listy plików cookie na przykład z oświadczeniem o ochronie danych.

    Motywy i opcje dostosowywania

    Nasz menedżer ds. zgód oferuje gotowe projekty, które pozwalają od razu zacząć z niego korzystać. Możesz je jednak również zmienić. Na przykład istnieje możliwość zintegrowania własnego logo firmy. Dodatkowo możesz również tworzyć własne projekty w płatnych pakietach ofertowych. Dzięki tekstowi naszej alternatywy Usercentrics można zmienić rozmiar, kolor i styl czcionki. Możesz także dostosować przyciski, dostosować tło do swoich upodobań oraz ustawić odstępy i obramowanie. To nie wszystko. Inne opcje dotyczą na przykład liczby przycisków: może to być przycisk akceptacji, odrzucenia i zamknięcia – lub tylko pierwszy. Możesz ustawić stronę jako ukrytą bez potwierdzania plików cookie. Masz w sumie osiem dostępnych pozycji w pudełku.

Oczywiście consentmanager współpracuje również z…

Co RODO oznacza dla korzystania z plików cookies?

RODO wymaga , aby ludzie aktywnie wyrażali zgodę na wykorzystanie ich danych . Mają też prawo do ponownego bycia zapomnianym. Daje to dwie rzeczy w przypadku plików cookie i rozwiązania do zarządzania nimi: Ponieważ małe narzędzia przechowują informacje, należy uzyskać zgodę odwiedzającego witrynę. System musi mieć możliwość usunięcia tych informacji na żądanie .

  • Teksty w consentmanager można dostosować

    Nasza alternatywa Usercentrics pracuje z gotowymi tekstami, które zostały sformułowane w sposób bezpieczny prawnie. Można je odtwarzać w ponad 30 językach. Ale masz również możliwość dostosowania tekstów według własnych pomysłów. Pamiętaj jednak, że weryfikacja prawna jest Twoim obowiązkiem.

    Zachowanie naszej alternatywy Usercentrics

    Obsługa menedżera zgód jest intuicyjna dla odwiedzających. Przycisk akceptuj i zamykaj oznacza zgodę na używanie plików cookie. Możesz także wyświetlić odliczanie . Możesz także określić, czy odwiedzający mogą przewijać i poruszać się po stronie lub w aplikacji, pomimo wyświetlanego powiadomienia o plikach cookie.

  • Łatwa integracja Consentmanagera z Twoją witryną

    Upewniliśmy się, że nasza alternatywa Usercentrics może być zintegrowana z Twoją witryną internetową tak łatwo, jak to możliwe. Dotyczy to stron internetowych, sieci komórkowej (z responsywnym designem) i stron AMP. Oferujemy odpowiedni zestaw do tworzenia oprogramowania (SDK) dla aplikacji na Androida i iOS (iPhone, iPad). Integracja odbywa się za pośrednictwem Menedżera tagów.

    Nasza alternatywa Usercentrics charakteryzuje się wysoką kompatybilnością

    Prosta integracja Consentmanagera nie odbywa się kosztem kompatybilności naszego rozwiązania – wręcz przeciwnie. Obsługuje praktycznie wszystkie produkty Google, na przykład:

    • Adsense
    • DFP
    • Analityka
    • Menedżer tagów Google

    Jest również zgodny z listą „ATP” Google, która zawiera listę dostawców zewnętrznych autoryzowanych przez firmę. Consentmanager obsługuje również inne menedżery tagów, takie jak Tealium. Rozwiązanie jest kompatybilne z prawie wszystkimi platformami zarządzania danymi (DMP) i serwerami reklam. Obsługiwany jest również Facebook Pixel i związana z nim opcja retargetingu. Zgoda na pliki cookie może być również wysłana do SSP, DSP, TradingDesks i AdExchanges.

Przejrzyste raportowanie dzięki naszej alternatywie Usercentrics

Z natury rzeczy oczekujesz kompleksowego raportowania z alternatywy Usercentrics. Na koniec otrzymasz cenne informacje, których potrzebujesz, aby zoptymalizować swoją stronę, sklep internetowy lub inną ofertę. Dlatego oferujemy Ci szeroką gamę opcji. Na przykład możesz filtrować według dostawcy zarządzania zgodami (CMP), domeny, kraju, motywu, przeglądarki, klasy urządzenia lub systemu operacyjnego. To samo jest możliwe dla różnych danych.

Możesz także wyświetlać odsłony strony, informacje o ruchu za wyrażoną zgodą oraz o poszczególnych ekranach (zaakceptowanych, odrzuconych, dostosowanych). Możesz także określić współczynnik odrzuceń . Jest to odsetek użytkowników, którzy rezygnują z menedżera zgody. Wszystkie raporty można eksportować w typowych formatach , aby były łatwo dostępne dla innych grup użytkowników.


Twoje korzyści w skrócie

  • RODO i CCPA są uwzględniane przez Consentmanager

    Zwracamy uwagę, czy przepisy zmieniają się pod wpływem RODO i CCPA. Jeśli tak się stanie, bierzemy to pod uwagę w naszym rozwiązaniu dotyczącym zgody na pliki cookie. Obowiązuje zasada: Dostosujemy naszą ofertę tak szybko, jak to możliwe. W ten sposób możesz mieć pewność, że zawsze będziesz mieć pewność prawną, korzystając z naszych tekstów.

  • Consentmanager to potężna alternatywa dla Usercentrics

    Powyższe sekcje przedstawiają naszego menedżera zgód jako potężną alternatywę dla użytkowników . Możesz po raz pierwszy rzucić okiem na fakt, że naszym celem jest zapewnienie Ci wszystkiego, czego potrzebujesz, ale także możliwość dokonywania elastycznych dostosowań. Jednak nic nie przebije osobistego wrażenia. Przetestuj więc teraz bezpłatnie naszego Menedżera Zgód jako alternatywę dla Usercentrics.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Klienci naszego standardowego rozwiązania mogą złożyć bilet. Wsparcie jest również dostępne przez e-mail i telefon oraz dedykowane wsparcie dla innych taryf. Nasz zespół służy pomocą w języku niemieckim i angielskim. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, nie wahaj się skorzystać z naszej pomocy. Otrzymasz wsparcie tak szybko, jak to możliwe, a my możemy wykorzystać zdobytą wiedzę do dalszego ulepszania naszego wsparcia i naszej oferty.

W większości przypadków witryny i aplikacje korzystają z aplikacji, które podlegają CCPA. Obejmuje to na przykład wszystko, co zaczyna się od słowa Google. Należy odpowiednio uwzględnić powiązane przepisy prawne.

Consentmanager oblicza na podstawie użytkowania. Cena wzrasta wraz z odsłonami strony. Celowo wybraliśmy szerokie przestrzenie. W przypadku nowych stron internetowych i sklepów najbliższe limity taryfowe są daleko. Możesz więc rozwijać się beztrosko i nie martwić się, że koszty naszego rozwiązania będą zbyt wysokie.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.