Banery cookie dla wydawców i wydawnictw
potrzeba i korzyści
Jako wydawca lub operator wydawnictwa ochrona danych odgrywa znaczącą rolę przynajmniej od czasu wprowadzenia RODO. Pliki cookie i inne narzędzia śledzące wymagają wyraźnej zgody użytkowników. Dotyczy to również zmienionych przepisów o ochronie danych w niektórych stanach USA, które wejdą w życie w 2023 roku. Nasza nazwa mówi za siebie. Dzięki naszemu menedżerowi zgody na pliki cookie dla wydawców jesteś po bezpiecznej stronie – również na poziomie międzynarodowym dzięki nowemu standardowi IAB GPP.

wymagany opt-in
Zgoda na pliki cookie dla wydawców i kontekst prawny
- To, co użytkownicy robią na Twojej stronie, jest sprawą prywatną. W związku z tym Federalny Trybunał Sprawiedliwości (BGH) orzekł, że pliki cookie, które są gromadzone w celach badań rynku i reklamy , zazwyczaj wymagają świadomej zgody użytkownika. Wyrok ten stawia wydawców przed podwójnym dylematem. Z jednej strony jest kwestia praktycznej realizacji; z drugiej strony oczywiście problem przychodów z reklam, które i tak już maleją . Jeśli użytkownicy odmówią zgody, skuteczność klasycznych działań marketingowych online pozostaje niejasna. Afilianci rezygnują i są rzadziej pozyskiwani Dlatego pośredniczymy w rozwiązaniach, które szanują prywatność, ale zachęcają klientów do wyrażenia zgody na reklamowe pliki cookie.
- Zapewniamy przejrzystość. Nasze rozwiązania w zakresie plików cookie dla wydawców są skierowane do operatorów portali, którzy chcą zachować bezpieczeństwo. I chcą odgrywać centralny element zaufania dzięki naszemu systemowi Consent-Management. Bo nie ma znaczenia, czy jest to sklep internetowy, czy portal informacyjny. Zaufanie jest zawsze podstawą sukcesu gospodarczego. Badania udowadniają to również w Internecie. A to, co dotyczy sklepów internetowych, to zawsze jest też kwestią powagi dla wydawców. Jeśli czytelnik wyrazi na to zgodę, możesz legalnie zapisywać i oceniać dane. W rezultacie te informacje zapewniają prognostyczną wartość dodaną. Jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę? Co się czyta, jakie artykuły są udostępniane? To nasze zadanie, którą realizujemy również dla Ciebie. Technicznie i prawnie aktualne.
Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w zgodności z RODO, TTDSG i ePrivacy
Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znanych marek na świecie.
… i wiele więcej.
przegląd i potrzeba
Cookie consentmanager dla wydawców
Powody
Powody zaangażowania consentmanagera są jasne. Za każdym razem, gdy witryna internetowa jest użytkowana, dane muszą być przetwarzane. Dotyczy to nie tylko celów reklamowych wydawcy, ale także codziennej działalności.
Dobre rozwiązania dotyczące plików cookie dla wydawców można łatwo zintegrować ze stroną internetową. Intuicyjna obsługa jest warunkiem wstępnym, aby móc skonfigurować zawartość plików cookie dla wydawców bez dużej wiedzy technicznej.
Zarządzanie zgodami zgodne z IAB
Istnieją znormalizowane ramy umożliwiające uzyskanie zgody odwiedzających w sposób bezpieczny prawnie. Zostało to zaprezentowane przez stowarzyszenie branżowe IAB Europe (International Advertising Bureau) w kwietniu 2018 roku.
Tak zwany IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) ma na celu zapewnienie standaryzacji zgody w całej branży. Przejrzystość jest najważniejsza.Wszystkie profesjonalne działania reklamowe i marketingowe obejmują dane od różnych dostawców usług.
To komplikuje zadanie: informacje o zgodzie odwiedzających muszą pozostać możliwe do prześledzenia w całym procesie marketingu online. Zarządzamy tą złożonością i przekładamy kwestię integracji danych na przyjazne dla użytkownika i zgodne z prawem doświadczenie.
IAB GPP – nowy standard techniczny
IAB GPP (Global Privacy Platform) to dalszy rozwój IAB TCF v2. Opracowanie stało się konieczne, aby uwzględnić również zmiany w międzynarodowych przepisach dotyczących ochrony danych. Od 2023 r. będzie to obejmować ustawodawstwo stanów USA: Kalifornia (CCPA/CPRA), Wirginia (VCDPA), Kolorado (CPA), Utah (UCPA) i Connecticut (CAPDP), a także prywatność w Stanach Zjednoczonych.
Bez zgodnych z prawem aplikacji umożliwiających włączenie/wyłączenie na stronach internetowych lub w aplikacjach osobom odpowiedzialnym za witrynę grozi surowe grzywny. Menedżer zgód CMP ma już wymagania techniczne, aby wprowadzić niezbędne ustawienia.
Zgoda na następny poziom i zarządzanie plikami cookie
funkcje menedżera zgody
Testy A/B
Wbudowane testy A/B i automatyczna optymalizacja pomagają wyświetlać najlepszy projekt dla odwiedzających.
Robot do ciasteczek
Nasz wbudowany robot indeksujący pliki cookie automatycznie przeskanuje Twoją witrynę i znajdzie wszystkie pliki cookie.
Zoptymalizowany pod kątem komputerów stacjonarnych, urządzeń mobilnych, AMP, aplikacji na Androida i iPhone’a/iOS
Jako jedno z niewielu rozwiązań, nasz CMP może być zintegrowany ze wszystkimi urządzeniami i działa ze wszystkimi rozmiarami ekranu.
Bezpiecznie w Europie
Wszystkie dane są przez nas przechowywane w chronionych bazach danych i wyłącznie na serwerach w Europie.
blokowanie reklam
Nasz CMP może automatycznie blokować lub opóźniać wszystkie reklamy w Twojej witrynie, dopóki odwiedzający nie wyrazi na to zgody.
Zgodność z amerykańskimi przepisami dotyczącymi prywatności
Dzięki CPM Consentmanager obsługuje aktualne zmiany (2023) w przepisach dotyczących ochrony danych w stanach Kalifornia, Wirginia, Kolorado, Utah i Connecticut w USA. Nowo opracowany standard techniczny IAB GPP (Global Privacy Platform) zapewnia prawnie bezpieczną integrację ustawień opt-in i opt-out na poziomie międzynarodowym.
Nasze pakiety dla wydawców i wydawnictw
Basic
strona internetowa lub aplikacja
- 5000 odsłon / miesiąc w tym.
- Zgodny z wymogami RODO
- Gotowe projekty
- 1 indeksowanie/tydzień
- Wsparcie: bilety
-
dodatkowy Widoki do rezerwacji -
CMP zgodny z IAB TCF -
Standard GPP IAB -
Testy A/B i optymalizacja -
dodatkowy konta użytkowników
Beginner
strona internetowa lub aplikacja
- 100 000 odsłon / miesiąc w tym.
- dodatkowy Wyświetlenia:0.1 € / 1000
- Zgodny z wymogami RODO
- Konfigurowalne projekty wyglądu
- 3 indeksowania/dzień
- Wsparcie: bilety
-
Testy A/B i optymalizacja -
CMP zgodny z IAB TCF -
Standard GPP IAB -
dodatkowy konta użytkowników
Standard
3 strony internetowe lub aplikacje
- 1 milion wyświetleń / miesiąc w tym.
- dodatkowy Wyświetlenia:0.05 € / 1000
- Zgodny z wymogami RODO
- CMP zgodny z IAB TCF
- Standard GPP IAB
- Konfigurowalne projekty wyglądu
- Testy A/B i optymalizacja
- 10 indeksowań/dzień
- Wsparcie: bilet i e-mail
-
dodatkowy konta użytkowników
Agency
20 stron internetowych lub aplikacji
- 10 milionów wyświetleń / miesiąc w tym.
- dodatkowy Wyświetlenia:0.02 € / 1000
- Zgodny z wymogami RODO
- CMP zgodny z IAB TCF
- Standard GPP IAB
- Konfigurowalne projekty wyglądu
- Testy A/B i optymalizacja
- 100 indeksowań/dzień
- 10 dodatkowych konta użytkowników
- Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
-
Osobisty menedżer konta
Enterprise
- Dowolne wyświetlenia / miesiąc
- dodatkowy Wyświetlenia:0.02 € / 1000
- Zgodny z wymogami RODO
- CMP zgodny z IAB TCF
- Standard GPP IAB
- Konfigurowalne projekty wyglądu
- Testy A/B i optymalizacja
- Wszelkie indeksowania/dzień
- dowolny dodatek. konta użytkowników
- Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
- Osobisty menedżer konta
Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych
Korzyści z consentmanagera na pliki cookie dla wydawców
Z przygotowaniem przyjaznym dla użytkownika: w naszym consentmanagerze na pliki cookie dla wydawców zgodność z prawem jest oczywiście priorytetem. Obowiązują tutaj specyfikacje IAB TCF v2 – znowelizowaną wersję RODO. Sygnały zgody są przesyłane między wydawcami a dostawcami zewnętrznymi, takimi jak Google, Taboola lub Xandr za pośrednictwem tych ram. Gwarantuje to podstawowy wymóg, aby móc w ogóle profesjonalnie prowadzić marketing online.
Standard ten jest kontynuowany przez nową Globalną Platformę Prywatności (GPP) z IAB. Pomaga wydawcom i wydawnictwom na poziomie globalnym w przestrzeganiu prawa przy wdrażaniu obowiązujących tam przepisów o ochronie danych. Dotyczy to w szczególności nowych przepisów o ochronie danych w niektórych stanach USA od 2023 r. zgodamanager oferuje już nowy standard, który daje wydawcom i wydawcom lepszą pozycję na rynku.
Rozważamy również kreatywne rozwiązania. Na przykład subskrypcje PUR. Podobnie jak w przypadku portalu internetowego „Spiegel” lub austriackiego „Standardu”, użytkownicy mogą wybrać, czy należy udostępnić ograniczoną wersję bez reklam lub płatnego dostępu.

Oczywiście administrator zgody współpracuje również z …
CMP dla wydawców
Korzyści z naszego programu consentmanager dla wydawców. I to pod kilkoma względami. Jako platforma techniczna automatyzujecie proces uzyskiwania zgody w sposób zgodny z prawem. Zgodnie z wytycznymi RODO oraz zgodnie z aktualnymi orzeczeniami, np. na banerach cookies. Wspieramy również internacjonalizację. Dzięki specjalnym rozwiązaniom uwzględniającym zgodność z międzynarodowymi wytycznymi , takimi jak CCPA.
Inną kluczową zaletą consentmanagera dla wydawców jest to, że takie narzędzie pomaga zachować i zwiększyć przychody z reklam. Powodem jest między innymi to, że ważni reklamodawcy umieszczają swoje reklamy tylko na stronach internetowych zgodnych z wymogami RODO.

Co nas wyróżnia?
Orientacja na klienta poprzez przejrzystość
- To, co Ci oferujemy, przekazujesz również swoim klientom. Nasz consentmanager na pliki cookie dla wydawców reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym komunikujesz jedną rzecz: bezpieczeństwo i ochronę danych są traktowane poważnie. To, co użytkownicy chcą pozostawić na Twojej witrynie, pozostaje przejrzyste. Od początku. W rezultacie nasze systemy zarządzania zgodami na pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla nawiązywania relacji z klientami opartych na zaufaniu .
- Responsywny, dostosowujący się projekt wyglądu jest oczywisty, jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania dotyczące plików cookie dla wydawców. Wygląd banera zgody dostosowuje się do odpowiedniego systemu operacyjnego (np. Windows, iOS lub Android) i pasuje do różnych formatów ekranu. To nasz wkład w optymalne wrażenia użytkownika na wszystkich standardowych urządzeniach
- Dla nas orientacja na klienta oznacza również: rozwiązania do zarządzania zgodami muszą być również łatwo i dyskretnie zintegrowane z istniejącymi stronami internetowymi pod względem projektu wyglądu . Aby zachować harmonijny wygląd ogólny, a odwiedzający otrzymali godne zaufania wrażenie na każdym formacie. Nie ma znaczenia, czy to na smartfonie, iPadzie czy tablecie z Androidem. To nasz wkład w optymalne doświadczenie użytkownika na różnych urządzeniach końcowych. I żywa orientacja na klienta.
Najczęściej zadawane pytania
Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?
Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.
Standard IAB GPP oferuje wydawcom i wydawcom wymagania techniczne, dzięki którym ich witryna internetowa lub aplikacja jest zgodna z zasadami ochrony danych. Nacisk kładziony jest na aspekt międzynarodowy. IAB GPP jest używany w szczególności w związku z nowymi przepisami o ochronie danych, takimi jak w różnych stanach USA. Firmom nieprzestrzegającym prawa grożą wysokie grzywny, które może nałożyć federalny prokurator generalny.
Ponadto zastosowanie nowego standardu zabezpiecza przyszłe przychody reklamowe dla wydawców i wydawców, ponieważ bez nowego standardu reklama internetowa nie będzie oferowana i sprzedawana w kolejnych miesiącach ani w Europie, ani w USA. I oczywiście klienci indywidualni również odgrywają ważną rolę. Użytkownik staje się coraz bardziej restrykcyjny w kwestii zgody na swoje dane, jeśli nie ma pewności, że firmy postąpią z nim w sposób zgodny z prawem.
W każdym przypadku strategia zgody na pliki cookie obejmuje użycie banera zgody. Dobrze przemyślany menedżer zgody na pliki cookie dla wydawców pomoże uniknąć ryzyka prawnego. Ponadto powinieneś zadbać o to, aby Twoje oświadczenie o ochronie danych było regularnie aktualizowane zgodnie z wymogami Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS). Obejmuje to również politykę plików cookie zawierającą informacje o funkcjach plików cookie i prawach dostępu.
Cookie ConsentManagers dla wydawców to oprogramowanie zapewniające prawnie bezpieczną zgodę na wykorzystanie plików cookie. Grają banerem dla odwiedzających. To prosi odwiedzających, gdy odwiedzają witrynę, o zgodę na użycie plików cookie. Dzieje się to jeszcze zanim klienci zobaczą rzeczywistą treść. Odwiedzający mogą odmówić zgody lub pozwolić na to w pewnym zakresie.
Jeśli użytkownicy odmówią zgody, nie zostaną przesłane żadne odpowiednie dane. Oprócz tego wymagane są pliki cookie, które są technicznie niezbędne do działania witryny. Wszystkie inne pliki cookie muszą być zablokowane.
Od 2018 r. unijne wytyczne dotyczące ochrony danych wymagają, aby odwiedzający witrynę użytkownicy proszeni byli o zgodę, zanim witryna nawet użyję pliki cookie i inne moduły śledzące. W przeszłości wielu dostawców witryn interpretowało ten wymóg jako rezygnację. Pliki cookie były zazwyczaj ustawiane, aby temu zapobiec użytkownicy musieli najpierw wyrazić sprzeciw. Zmienia się to po wyraźnej zgodzie: Pliki cookie można ustawić tylko wtedy, gdy użytkownicy (np. za pośrednictwem consentmanager.pl na pliki cookie dla wydawców) wyrazili na to zgodę.
Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!