Banery ciasteczek Magento
Prawnie bezpieczne rozwiązania w zakresie zgody na pliki cookie dla Twojej oferty e-commerce
Strona internetowa Magento i consentmanager – odpowiednie połączenie
Magento to jeden z największych systemów zarządzania treścią (CMS) dla sklepów internetowych. Operatorzy e-commerce cenią go za prostotę, moc i elastyczność. Jednak przez kilka lat musiały one stawić czoła szczególnemu wyzwaniu: odwiedzający muszą wyrazić zgodę na używanie plików cookie w sposób prawnie bezpieczny. Nasza wtyczka Magento Cookie Consent Plugin jest najlepszym rozwiązaniem.
Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych zachować zgodność z RODO, TDDDG i ePrivacy
Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.
… i wiele więcej.
Magento, RODO i pliki cookie – to punkty, które powinieneś wiedzieć
RODO weszło w życie w maju 2018 r. Reguluje postępowanie z danymi. Mówiąc prościej, reguluje trzy rzeczy, które są niezbędne dla operatorów handlu elektronicznego i dlatego wymagają rozwiązania dotyczącego zgody na pliki cookie Magento:
- Użytkownicy muszą być w przejrzysty sposób informowani o tym, jakie dane są gromadzone.
- Musisz również wyrazić zgodę na zbieranie i przetwarzanie.
- Mają też prawo do „bycia zapomnianym”. Możesz zatem zażądać usunięcia swoich danych.
Szczególnie na tle tego, jak działają pliki cookie, przepisy te oznaczają szczególne wyzwania . Małe narzędzia monitorują i rejestrują zachowanie użytkowników. Z jednej strony jest to konieczne, aby zagwarantować jak najlepsze wrażenia użytkownika („funkcjonalne pliki cookie”). Z drugiej strony dane mogą być również gromadzone w ten sposób, aby móc reklamować oferty w sposób ukierunkowany („marketingowe pliki cookie”).
Szczególnie w sklepach Magento granica jest dość płynna . Na przykład, czy rekomendacje opierają się na poprzednich zakupach, to tylko marketing, czy też poprawiają komfort użytkowania? Użytkownicy powinni mieć możliwość szczegółowego wyboru dostawców i akceptowanych plików cookie. Dlatego warto polegać na profesjonalnym rozwiązaniu, takim jak system zgody na pliki cookie Magento. W końcu legalnie zabezpiecza Twój sklep. Jako dostawca zarządzania zgodami (CMP) zapewniamy również, że nasze banery cookie dla sklepów Magento są zawsze zgodne z prawem.
Motywy i dostosowania w banerze plików cookie dla stron Magento
Możesz dostosować wygląd banera plików cookie do sklepu Magento. Na przykład możliwe jest umieszczenie własnego logo firmy . Możesz także tworzyć własne projekty. Alternatywnie istnieją również gotowe projekty, z których możesz zacząć od razu. W razie potrzeby nasze rozwiązanie do wyrażania zgody na pliki cookie Magento działa bezpośrednio.
Jeśli nie podoba Ci się rozmiar czcionki, kolor, styl, przyciski, odstępy, ramka lub tło, możesz je również dostosować. Możesz również wybrać pozycję pola, w którym wyświetlany jest baner plików cookie Magento. Możliwe jest również ukrycie sklepu, o ile rozwiązanie zgody jest na pierwszym planie.
Masz również wybór, jeśli chodzi o przyciski. Możesz zintegrować przycisk „akceptuj” i „odrzuć”. Te ostatnie można jednak również pominąć. Istnieje również możliwość opcjonalnego wyświetlenia przycisku „Zamknij”.
Łatwa integracja
Nasze rozwiązanie Magento Cookie Consent zostało zaprojektowane z myślą o jak najłatwiejszej integracji z dowolną formą obecności w sieci, która współpracuje z CMS. Dotyczy to widoku na komputer, wersji mobilnych (z responsywnym designem) i stron AMP. Alternatywnie integracja może odbywać się poprzez TagManager. Jeśli chcesz korzystać z natywnych aplikacji na Androida i iOS, otrzymasz od nas odpowiedni zestaw SDK.
Teksty w banerze plików cookie Magento: wiele możliwości
Teksty w rozwiązaniu Magento do wyrażania zgody na pliki cookie są dostępne w ponad 30 językach. Sklepy zorientowane na rynki międzynarodowe mogą również używać banera plików cookie dla sklepów Magento. Opcjonalnie możesz również dostosować teksty.
Przegląd
Magento jako system zarządzania treścią
Magento zostało po raz pierwszy wydane w 2008 roku. System sklepowy szybko znalazł wielu entuzjastycznych użytkowników. Znacząca firma zwróciła więc uwagę: w latach 2011-2015 Magento było 100-procentową spółką zależną eBay . Korzystają na tym obie strony. Widocznym znakiem był Magentos „Wersja 2”, który pojawił się w 2015 roku. Do tej pory CMS e-commerce napisany w PHP jest oficjalnie tylko zaktualizowaną wersją tego.
Magento jest częścią Adobe od 2018 roku. Następnie wprowadzono nowe funkcje, takie jak ulepszona dokumentacja . CMS jest dostępny dla zainteresowanych w trzech wersjach:
- Open Source (dawniej: Społeczność; bezpłatnie)
- Handel (dawniej: Enterprise )
- Chmura Handlowa (dawniej: Enterprise Cloud
Twoje korzyści w skrócie
W kontekście przepisów o ochronie danych Magento jest tak zwanym „przetwarzającym dane”. Ta rola przypada Tobie jako operatorowi sklepu. Oznacza to, że musisz upewnić się, że postępujesz z informacjami o odwiedzających zgodnie z prawem. W przypadku banera plików cookie Magento oznacza to: Decydująca dla Ciebie jest procedura opt-in . Twoi użytkownicy muszą wyrazić zgodę, aby programy działały.
consentmanager na tle RODO i CCPA
Nasze rozwiązanie w zakresie zgody na pliki cookie Magento jest zawsze zgodne z RODO, a także z CCPA . Automatycznie zapewniamy przez cały czas niezbędną pewność prawną .
Wniosek: jesteś po bezpiecznej stronie dzięki naszemu rozwiązaniu Magento Cookie Consent
Baner cookie dla sklepów Magento jest niezbędny w czasach RODO. Dzięki naszemu potężnemu i łatwemu w integracji consentmanager jesteś po bezpiecznej stronie. Działa zgodnie z prawem i bezproblemowo dopasowuje się dzięki wysokiemu poziomowi kompatybilności. Ale po prostu przekonaj się i przetestuj nasze rozwiązanie Magento do wyrażania zgody na pliki cookie teraz za darmo.
Magento, e-commerce i ochrona danych – co dotyczy?
Baner plików cookie dla stron Magento tworzy przejrzyste raporty
Raportowanie jest również jedną z kluczowych funkcji oferowanych przez nasze rozwiązanie Magento Cookie Consent. Na przykład możesz filtrować lub grupować według daty, przeglądarki, domeny, motywu i systemu operacyjnego. System informuje również o odsłonach, ruchu za zgodą oraz współczynniku odrzuceń. Otrzymasz również raport pokazujący, które ekrany były wyświetlane i jak odwiedzający podejmowali decyzje. Na pokładzie jest również funkcja eksportu. Dzięki temu możesz łatwo udostępniać raporty pracownikom, aby wykorzystać je jako podstawę do optymalizacji procesów.
Oczywiście consentmanager współpracuje również z…
Najczęściej zadawane pytania
Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?
Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.
Terminy mogą być używane jako synonimy. Ale niekoniecznie oznaczają to samo. Informacja o plikach cookie może być również po prostu banerem z tekstem w Twoim sklepie. System zarządzania zgodami na pliki cookie oferuje indywidualne opcje dostosowywania i posiada system raportowania.
Nie, stale optymalizujemy nasze rozwiązanie Magento do wyrażania zgody na pliki cookie i nadal to robimy. Okres szkolenia jest zatem krótki. Obsługa jest zwykle intuicyjna.
CCPA dotyczy wszystkich użytkowników w Kalifornii. Firma przetwarzająca dane pochodzące od Kalifornijczyków musi zatem prawidłowo przestrzegać CCPA. Limit tego jest stosunkowo niski: wystarczy zaledwie 50 000 rekordów danych rocznie. Ponieważ strona internetowa przetwarza już wiele zestawów danych podczas jednej wizyty, CCPA bardzo często ma zastosowanie do dużej liczby stron internetowych.
Magento to procesor danych. W rzeczywistości ta rola przypada Tobie. Twórcy nie są jednak całkowicie wolni od odpowiedzialności. Musisz zapewnić bazę technologiczną, abyś mógł pracować zgodnie z prawem. Magento musi również zachować zgodność swojego systemu z RODO. Na przykład musisz zostać poinformowany o tym, jakie pliki cookie są uruchomione, gdy korzystasz z systemu sklepu.
Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!