Dlaczego powinieneś zaufać naszej alternatywie Quantcast

Amerykańska firma Quantcast zajmuje się technologiami reklamowymi. Niezbędne są w tym zakresie menedżery zawartości plików cookie. Tutaj firma oferuje rozwiązanie Quantcast Choice. Obietnicą jest prywatność, przejrzystość i większe zaufanie konsumentów.

Narzędzie służy zatem do ochrony i maksymalizacji przychodów reklamowych. Oraz optymalizację wskaźników akceptacji. Ale po co wędrować daleko, kiedy dobro jest tak blisko? W Consentmanager gwarantujemy zgodną z DSGVO alternatywę Quantcast Made in Germany. Niedrogi, prosty i dlatego bardzo przyjazny dla klienta. Korzystasz z wielu korzyści:

  • Nasze narzędzie jest łatwe w integracji
  • Nasza powaga, przejrzystość i przyjazność dla użytkownika zapewniają wysokie wskaźniki akceptacji
  • Nasza wtyczka automatycznie blokuje pliki cookie, jeśli chcesz
  • Nasz menedżer ds. zgody jest zgodny z CCPA i RODO
Cookie Banner

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w spełnieniu wymogów RODO, TTDSG i ePrivacy…

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znanych marek na świecie.

… i wiele więcej.

Alternatywa Quantcast

  • Automatyczne indeksowanie plików cookie dzięki naszej alternatywie Quantcast

    Jeśli zdecydujesz się korzystać z Consentmanager jako operatora strony internetowej, masz do dyspozycji wiele funkcji naszego narzędzia. Zintegrowany robot do obsługi plików cookie codziennie automatycznie indeksuje Twoją witrynę i przeprowadza kontrolę zgodności z RODO . Zostaniesz natychmiast powiadomiony o nowych plikach cookie dostawcy, dzięki czemu będziesz mógł podjąć natychmiastowe działania.
    Ponadto robot cookie automatycznie klasyfikuje również istniejące pliki cookie .

    Alternatywa Quantcast z motywami i dostosowaniami

    Baner cookie powinien pasować do Twojej witryny. Dlatego Consentmanager oferuje możliwość dodania logo firmy do banera plików cookie. Dzięki naszym gotowym projektom możesz zacząć od razu. Istnieje również możliwość tworzenia własnych projektów . Zmień rozmiar czcionki, kolor, styl, przyciski, tło, odstępy i obramowanie banera plików cookie i wybieraj spośród wielu pozycji pola.

  • Teksty banerów w wielu językach

    W Consentmanager teksty banera cookie są dostępne w ponad 30 językach . Jeśli chcesz, możesz wprowadzić opcjonalne poprawki tekstu.

    Łatwa integracja

    Robota do obsługi plików cookie firmy Consentmanager można łatwo zintegrować z Twoją witryną internetową . Nadaje się również do witryn mobilnych z responsywnym designem, a także witryn AMP.

    Wysoka kompatybilność

    Kolejną zaletą tej alternatywy Quantcast jest jej wysoka kompatybilność. Robot cookie jest kompatybilny z produktami Google, takimi jak Google AdSense i Google DFP . To samo dotyczy Google Analytics i Menedżera tagów Google. Wszechstronność robota cookie odzwierciedla również fakt, że bezproblemowo współpracuje on z Menedżerem tagów, a także ze wszystkimi platformami zarządzania danymi (DMP) i serwerami reklam. Zgoda jest wysyłana do SSP, DSP, AdExchanges i TradingDesks. Obsługa listy Google ATP (Google Approved Third Party Vendors) oraz Facebook Pixel / Remarketing jest również praktyczna dla operatorów witryn.

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

Wyczyść raporty

Jako alternatywę Quantcast, Cookie-Robot firmy Consentmanager oferuje również dużą liczbę filtrów . Wyświetlenia strony są filtrowane według domeny, kraju, motywu, systemu operacyjnego, przeglądarki, urządzenia i daty. Aby ruch przebiegał sprawnie, należy najpierw uzyskać zgodę użytkownika. Odbywa się to za pomocą ekranu akceptacji. Możesz śledzić współczynnik odrzuceń i dowiedzieć się, dlaczego niektórzy użytkownicy szybko opuszczają stronę bez dokonywania zakupu. Dzięki funkcji eksportu wszystkie dane mogą być bezproblemowo analizowane.

Consentstatistiken & Reports für Agenturen

Co to są pliki cookie witryny?

  • Zapewne znasz tę sytuację: zaraz po wywołaniu strony internetowej lub sklepu internetowego pojawia się baner. Mówi coś o ciasteczkach – czekaj, czy to nie ciasteczka po angielsku? Gdy pojawiają się na stronie internetowej, ciasteczka nie są smacznymi ciasteczkami, ale małymi plikami tekstowymi, które są przechowywane w pamięci podręcznej komputera użytkownika .

  • Istnieją różne rodzaje plików cookie. Tak zwane sesyjne pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i pozwalają użytkownikom pozostać zalogowanym przez określony czas. Tak jest na przykład w przypadku bankowości internetowej. Po zakończeniu sesji sesyjne pliki cookie są usuwane. Takie pliki cookie są szczególnie przydatne w sklepach internetowych :

  • Jeśli potencjalny klient włoży towar do koszyka, zostaje to zapisane. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że klient wróci i złoży zamówienie. Ponadto dzięki plikom cookie użytkownicy nie muszą się ponownie logować podczas odwiedzania tej samej witryny.

  • Istnieją jednak również „złe” pliki cookie: śledzące pliki cookie oceniają zachowanie użytkownika podczas surfowania i czasami gromadzą dane osobowe. W rzeczywistości te pliki cookie powinny umożliwiać aktywację spersonalizowanej reklamy. Dlatego śledzące pliki cookie są tak popularne wśród marketerów.

  • Dzięki śledzącym plikom cookie jako operator strony internetowej możesz lepiej analizować zachowanie swoich klientów. Ale to, co jest dla Ciebie korzystne, ma niestety dość niekorzystny wpływ na Twoich klientów. Śledzące pliki cookie mogą szybko stać się zagrożeniem prawnym. W końcu pliki gromadzą wiele informacji o poszczególnych użytkownikach.

  • Często zdarza się, że śledzące pliki cookie są ustawiane przez zewnętrznych dostawców, którzy śledzą w ten sposób zachowania konsumentów przez kilka lat. Zapewniamy przejrzystość. Nasze rozwiązania dotyczące plików cookie dla wydawców są skierowane do operatorów portali, którzy chcą być bezpieczni i chcą odgrywać centralny element zaufania w naszym systemie zarządzania zgodami. Bo nie ma znaczenia, czy jest to sklep internetowy, czy portal informacyjny.

  • Zaufanie jest zawsze podstawą sukcesu gospodarczego. Badania udowadniają to również w Internecie. A to, co dotyczy sklepów internetowych, to zawsze jest też kwestią powagi dla wydawców. Jeśli czytelnik wyrazi na to zgodę, możesz legalnie zapisywać i oceniać dane. W rezultacie te informacje zapewniają prognostyczną wartość dodaną. Jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę? Co się czyta, jakie artykuły są udostępniane? To nasze zadanie, którą realizujemy również dla Ciebie. Technicznie i prawnie aktualne.

Oczywiście administrator zgody współpracuje również z …

  • RODO i CCPA

    Oprócz RODO od stycznia 2020 r. obowiązuje również CCPA . Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów to ustawa o ochronie danych w stanie Kalifornia w USA, która ma podobną treść do RODO. Jeśli kierujesz reklamy do klientów z Kalifornii , upewnij się, że Twoja witryna jest zgodna z ustawą CCPA.

  • Co RODO oznacza dla wykorzystywania plików cookie?

    Zgodnie z RODO każda strona internetowa potrzebuje banera cookie. Użytkownik musi mieć możliwość samodzielnego decydowania, na które pliki cookie zezwala – dlatego nie można z góry ustawiać żadnych ptaszków . Baner cookie musi pojawić się natychmiast, ale nie może zakrywać nadruku. Ponadto RODO wymaga podania podstawy prawnej wykorzystywania plików cookie .

  • Szukasz alternatywy dla Quantcast? Nasza oferta dla Ciebie:

    Dzięki Cookie-Robot firmy Consentmanager jako alternatywie Quantcast możesz mieć pewność, że w Twojej witrynie internetowej znajdują się tylko pliki cookie zgodne z RODO. Pobierz to przydatne narzędzie dla swojej witryny już dziś i pozwól mu kontrolować wszystkie pliki cookie.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.