Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Rozwiązanie opt-out zgodne z CCPA

Dzięki naszemu rozwiązaniu Twoja strona będzie w pełni zgodna z CCPA.

  • Pełne wsparcie dla standardu IAB USP/CCPA
  • Zgodność z przepisami UE dotyczącymi e-prywatności
  • Łatwa integracja
  • Możliwość pełnego dostosowania szablonu do strony
  • Wyposażone w funkcję uczenia maszynowego
  • Komunikaty wyświetlane w ponad 30 wersjach językowych
  • Zintegrowany skaner plików cookie
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

Zgodność z CCPA/CPRA

Przetestuj swoją witrynę pod kątem zgodności z przepisami CCPA/CPRA:

  • Test zgodności z CCPA/CPRA
  • Ocena ryzyka dla Twojej strony internetowej
  • Lista wszystkich plików cookie i dostawców

Co to jest CCPA?

  • Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów jest amerykańskim odpowiednikiem RODO i pierwszym kompleksowym prawem ochrony danych w USA. CCPA reguluje postępowanie z danymi osobowymi klientów z Kalifornii. Zgodnie z CCPA i inaczej niż w przypadku RODO użytkownik nie musi najpierw wyrazić zgody na przetwarzanie danych, by jego dane mogły być zapisywane i przetwarzane. Użytkownik ma jednak prawo sprzeciwić się wykorzystaniu jego danych – korzysta wtedy z opcji opt-out.
  • Strona internetowa musi informować użytkownika o tym, jakie jego dane zbiera i przekazuje lub sprzedaje osobom trzecim. Zgodnie z CCPA na stronie powinien pojawić się wyraźnie rozpoznawalny link z napisem „Nie sprzedawaj moich danych osobowych”. W przypadku osób małoletnich poniżej 16. roku życia zgoda musi być wyrażona aktywnie, poniżej 13. roku życia wymagana jest zgoda opiekuna prawnego.
  • Użytkownik, który wyraził zgodę na przetwarzanie danych, ma prawo wglądu we wszystkie zebrane o nim informacje z ostatnich 12 miesięcy. Konsument może również zażądać usunięcia danych . Odmowa udostępniania danych nie może prowadzić do dyskryminacji użytkownika (np. użytkownik nie może dostawać przez to wyższych cen produktów w sklepie).
  • Kogo obowiązuje CCPA?

    Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów ma zastosowanie do firm nastawionych na zyski i przekraczające jedną z trzech wartości:

  • firma gromadzi dane od ponad 50 000 mieszkańców Kalifornii
  • roczna sprzedaż firmy wynosi co najmniej 25 mln USD
  • ponad 50 procent rocznej sprzedaży pochodzi ze sprzedaży pozyskanych danych osobowych.
  • Zgodność z CCPA w Twojej firmie – co to oznacza

    Twoja witryna korzysta z produktów i plików cookie innych firm. Ponosisz więc odpowiedzialność za prawidłowe i kompletne informacje dotyczące wykorzystania  danych zbieranych na Twojej stronie. Pliki cookie przechowują informacje nie tylko o technologii, z jakiej korzysta użytkownik (przeglądarka, urządzenie itp.), ale też i o zachowaniu na Twojej stronie lub wprowadzonych słowach kluczowych, itp.

  • Dane osobowe w rozumieniu CCPA to w szczególności wszelkie dane, które mogą prowadzić do identyfikacji lub możliwości zidentyfikowania użytkownika. Sprzedaż oznacza przekazywanie danych w zamian za wynagrodzenie pieniężne lub równoważne. Na życzenie klienta musisz być w stanie przedstawić mu wszystkie informacje na temat wszystkich przechowywanych danych, ich udostępnień i celów wykorzystania tych danych.
  • Prawdopodobnie działasz w Europejskim Obszarze Gospodarczym, zatem Twoja witryna powinna być przynajmniej zgodna z RODO. Dzięki consentmanager Twoja strona może stać się też zgodna z CCPA – od teraz możesz też bezpiecznie obsługiwać klientów z Kalifornii. Wykorzystaj nasze bezpłatne narzędzie do skanowania plików cookie i sprawdź, które pliki cookie są ustawione na Twojej stronie!

Zgodność z CCPA – 3 najważniejsze powody, dla których warto to zrobić

Ochrona danych Twoich klientów

Chroń swoich klientów i zdobywaj ich zaufanie. Z consentmanager Twoja strona jest zgodna ze wszystkimi obowiązującymi przepisami o ochronie danych RODO i CCPA. Odwiedzający wiedzą, że ich dane są u Ciebie bezpieczne. A to sprawia, że dłużej pozostają na stronie. Chętniej też korzystają z Twojej oferty. 

Ochrona przed procesami sądowymi

Tylko wtedy, gdy Twoja witryna jest zgodna z CCPA, możesz być bezpieczny przed procesami sądowymi i grzywnami. Skorzystaj z naszego menedżera zgody, aby uzyskać optymalną zgodność z CCPA i łatwą realizację żądań konsumentów.

zwiększyć przychody z reklam

Reklamodawcy chcą mieć pewność, że ich inwestycje są zgodne z CCPA. Dzięki naszemu narzędziu CCPA sprzedajesz więcej ruchu reklamodawcom , a tym samym zwiększasz swoje obroty.

Bezpieczeństwo

Wszystkie dane gromadzone przez consentmanager są przechowywane w chronionych bazach danych i wyłącznie na serwerach znajdujących się w Unii Europejskiej.

 

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Globalny sukces dzięki zgodności z CCPA i RODO

  • Dzięki naszemu narzędziu do zarządzania zgodami na pliki cookie zapewniasz sobie międzynarodowy sukces. consentmanager obsługuje ponad 30 wersji językowych i automatycznie wdraża wytyczne dotyczące ochrony danych zgodne z RODO i CCPA. Oznacza to, że jeśli korzystasz z naszego narzędzia i prowadzisz firmę w kraju UE, Twoja strona jest zgodna nie tylko z RODO, ale też i z CCPA.
  • Twoja firma działa bezpiecznie w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Kalifornii (a nawet całych Stanach Zjednoczonych, ponieważ CCPA uznaje się za wyznacznik). Na bieżąco aktualizujemy nasze narzędzie pod kątem zmian w prawie ochrony danych osobowych, dlatego Twoja firma działa zawsze po bezpiecznej stronie.
  • Łatwe wdrożenie zgodności z CCPA

    Nasz menedżer do zarządzania zgodami na pliki cookie jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi systemami sklepowymi :  WordPress, Joomla, Typo3 i  wieloma innymi. Jest również kompatybilny z platformą do zarządzania reklamami (AdServer) i TagManagerem. Żeby zachować zgodność z CCPA, potrzebujesz tylko jednego rozwiązania do  zarządzania zgodami na pliki cookie. Oprócz consentmanager nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania.

Łatwe wdrożenie zgodności z CCPA

Nasz menedżer zgód jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi systemami sklepowymi: WordPress, Joomla, Typo3 i wieloma innymi. Dotyczy to również AdServera i TagManagera.

  • Aby zachować zgodność z CCPA, wystarczy skorzystać z naszego narzędzia do zarządzania zgodami na pliki cookie – consentmanager.
  • Zwiększ zyski dzięki narzędziu z opcją opt-out
  • Rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych takie jak RODO czy CCPA są dla Twojej firmy okazję do jeszcze lepszego pozycjonowania się na rynku i wyróżnienia się na tle konkurencji. Baner plików cookie, za pomocą którego informujesz odwiedzających o wykorzystaniu danych, to pierwszy punkt kontaktu z Twoimi klientami – a pierwsze wrażenie naprawdę się liczy! Korzystasz z profesjonalnego powiadomienia o plikach cookie i pokazujesz swoim klientem, że jesteś wiarygodną i pewną firmą. Tak, jak dbasz o to, żeby Twoje produkty i usługi wyróżniały się wysoką jakością i bezpieczeństwem, tak samo powinieneś zadbać o potrzeby swoich użytkowników. Wykorzystaj jeden z naszych gotowych szablonów banera plików cookie wyświetlający się w ponad 30 wersjach językowych lub dostosuj baner plików cookie, umieszczając w nim swoje logo i indywidualny tekst.
  • Zmierz wskaźnik wyjść

    Nasz menedżer zgód na pliki cookie oferuje znacznie więcej niż tylko zgodność z CCPA. consentmanager mierzy też wydajność i sukces banera plików cookie, przeprowadza testy A/B i automatycznie ustawia dostosowuje najlepsze ustawienia. Dzięki naszemu narzędziu dowiesz się, jak odwiedzający reagują na informacje o ochronie danych. Na podstawie dostępnych raportów i analiz zoptymalizujesz baner plików cookie, a tym samym zmniejszysz współczynnik wyjść i rezygnacji z plików cookie. Dobry baner wydłuży czas przebywania użytkowników na stronie i zwiększy satysfakcję klientów z korzystania ze strony, co przełoży się na wyższą konwersję.

Nasze pakiety

Basic

0
Na stałe za darmo dla
Strona internetowa
  • 5000 odsłon / miesiąc w tym.
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Gotowe projekty
  • 1 indeksowanie/tydzień
  • Wsparcie: bilety
  • dodatkowy Widoki do rezerwacji
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Testy A/B i optymalizacja
  • dodatkowy konta użytkowników

Beginner

19
Miesięcznie za
Strona internetowa
  • 100 000 odsłon / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.1  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • 3 indeksowania/dzień
  • Wsparcie: bilety
  • Testy A/B i optymalizacja
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • dodatkowy konta użytkowników
Bardzo popularna

Standard

49
Miesięcznie do
3 strony internetowe lub aplikacje
  • 1 milion wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.05  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 10 indeksowań/dzień
  • Wsparcie: bilet i e-mail
  • dodatkowy konta użytkowników

Agency

195
Miesięcznie do
20 stron internetowych lub aplikacji
  • 10 milionów wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 100 indeksowań/dzień
  • 10 dodatkowych konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Enterprise

Na żądanie
Cena miesięczna do indywidualnego uzgodnienia
  • Dowolne wyświetlenia / miesiąc
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • Wszelkie indeksowania/dzień
  • dowolny dodatek. konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w zgodności z RODO, TTDSG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Cookies zbierają między innymi informacje, które mogą posłużyć do identyfikacji użytkownika (np. adres IP, wiek, płeć, miejsce zamieszkania). Jako takie pliki cookie są uważane za unikalne identyfikatory i podlegają CCPA. Na przykład, jeśli Twoja organizacja musi być zgodna z CCPA w oparciu o trzy progi, musisz zapewnić pełną odpowiedzialność za gromadzone dane i sposób ich wykorzystania na żądanie użytkownika. I przez ostatnie dwanaście miesięcy. Narzędzie do rezygnacji z CCPA, takie jak Consentmanager, działa za Ciebie i zapewnia pewność prawną.

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) ma zastosowanie w Europejskim Obszarze Gospodarczym i jest przekładane na konkretne przepisy dotyczące ochrony danych przez poszczególne państwa członkowskie. Z kolei kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów ma zastosowanie do stanu Kalifornia. Najważniejsza różnica dotyczy początkowego wymogu: w większości przypadków prawodawstwo kraju RODO wymaga aktywnej zgody użytkowników (zarządzania zgodami) na przetwarzanie danych osobowych. Z drugiej strony CCPA przewiduje możliwość odrzucenia (opt-out) .

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.