Rozwiązanie umożliwiające rezygnację z CCPA

Jak strony internetowe mogą stać się zgodne z CCPA dzięki naszemu narzędziu do rezygnacji z CCPA.

  • Pełne wsparcie dla standardu IAB USP/CCPA
  • Zgodność z przepisami UE dotyczącymi e-prywatności
  • Łatwa integracja
  • Elastyczna konstrukcja wyglądu – możliwość pełnego dostosowania do własnych zasad projektowych
  • wyposażone w funkcję uczenia maszynowego
  • Komunikaty mogą być wyświetlane w ponad 30 językach
  • Robot do plików cookie jest już zintegrowany
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

CCPA/CPRA
Skan zgodności

Przetestuj swoją witrynę pod kątem zgodności z przepisami CCPA/CPRA:

  • Test zgodności CCPA/CPRA
  • Ocena ryzyka dla Twojej strony internetowej
  • Zobacz wszystkie pliki cookie i dostawców

Co to jest CCPA?

  • Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów jest amerykańskim odpowiednikiem RODO i pierwszym kompleksowym prawem ochrony danych w stanie USA. CCPA reguluje postępowanie z danymi osobowymi klientów z Kalifornii. W przeciwieństwie do RODO, zgodnie z CCPA, użytkownik nie musi najpierw wyrazić zgody na przetwarzanie danych, ale ma prawo sprzeciwić się temu wykorzystaniu poprzez rezygnację .

  • Serwis musi informować użytkownika o tym, jakie dane są od niego zbierane i przekazywane lub sprzedawane osobom trzecim. Ustawa CCPA wymaga wyraźnie rozpoznawalnego łącza z napisem „Nie sprzedawaj moich danych osobowych”. W przypadku małoletnich poniżej 16 roku życia zgoda (zgoda) musi być wyrażona aktywnie, poniżej 13 roku życia wymagana jest zgoda opiekuna prawnego.

  • Ponadto osoby, których to dotyczy, mają prawo do wykazu zebranych danych z celem ich wykorzystania w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Konsument może również zażądać usunięcia danych . Brak dyskryminacji (np. w postaci wyższych cen produktów w sklepie) może wynikać z rezygnacji.

  • Kogo dotyczy CCPA?

    Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów ma zastosowanie do firm nastawionych na zysk, które przekraczają jeden z trzech progów: firma zbiera informacje od ponad 50 000 mieszkańców Kalifornii ; jego roczna sprzedaż wynosi co najmniej 25 mln USD; ponad 50 procent rocznej sprzedaży pochodzi ze sprzedaży tych danych osobowych.

  • Co dla mnie oznacza CCPA?

    Uwaga: Twoja witryna korzysta z produktów i plików cookie innych firm. Ponosisz odpowiedzialność za prawidłowe i kompletne informacje dotyczące wykorzystania zebranych od Ciebie danych. Pliki cookie przechowują na przykład informacje o technologii użytkownika (przeglądarka, urządzenie itp.), a także o zachowaniu na Twojej stronie lub wyszukiwanych hasłach itp.

  • Dane osobowe, których dotyczy CCPA, to w szczególności wszelkie dane, które mogą prowadzić do identyfikacji lub możliwości zidentyfikowania użytkownika. Jednocześnie sprzedaż obejmuje przekazanie danych w celu uzyskania korzyści pieniężnej lub porównywalnej. Na życzenie klienta musisz być w stanie rozliczyć się z całego przechowywania, transferu i użytkowania.

  • Najprawdopodobniej musisz sprawić, by Twoja witryna była co najmniej zgodna z RODO, ponieważ masz siedzibę w Europejskim Obszarze Gospodarczym. Dzięki Consentmanager otrzymujesz zintegrowane narzędzie do rezygnacji z CCPA i jest ono automatycznie zgodne z CCPA. Skorzystaj z naszego bezpłatnego narzędzia do sprawdzania plików cookie, aby sprawdzić, które pliki cookie są ustawione w Twojej witrynie!

3 najważniejsze powody, dla których powinieneś być zgodny z CCPA

Ochrona danych dla Twoich klientów

Chroń swoich klientów i buduj zaufanie . Przestrzegając wszystkich obowiązujących przepisów o ochronie danych CCPA i RODO, odwiedzający czują się przy Tobie komfortowo i bezpiecznie. Zwiększa to długość pobytu i współczynnik konwersji!

Ochrona przed procesami sądowymi

Tylko wtedy, gdy Twoja witryna jest zgodna z CCPA, możesz być bezpieczny przed procesami sądowymi i grzywnami. Skorzystaj z naszego menedżera zgody, aby uzyskać optymalną zgodność z CCPA i łatwą realizację żądań konsumentów.

zwiększyć przychody z reklam

Reklamodawcy chcą mieć pewność, że ich inwestycje są zgodne z CCPA. Dzięki naszemu narzędziu CCPA sprzedajesz więcej ruchu reklamodawcom , a tym samym zwiększasz swoje obroty.

Bezpiecznie w Europie

Wszystkie dane są przez nas przechowywane w chronionych bazach danych i wyłącznie na serwerach w Europie.

 

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Sukces na arenie międzynarodowej dzięki zgodności z CCPA i RODO

  • Z naszym  Dostawca zarządzania zgodami  obrać kurs na międzynarodowy sukces. Menedżer zgód jest dostępny w ponad 30 językach  i automatycznie wdraża wytyczne dotyczące ochrony danych RODO i CCPA. Oznacza to, że: jeśli Twoja firma ma siedzibę na przykład w kraju UE, a RODO  podlega, jesteś również zgodny z CCPA z naszym narzędziem.

  • Więc jesteś w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Kalifornii (lub całych Stanach Zjednoczonych, ponieważ Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów jest uważana za pionierską)  zabezpieczone. zmiany w prawie  jak najszybciej przejmujemy pracę w naszym menedżerze ds. zgody. Więc jesteś zawsze na bieżąco.

  • Łatwa zgodność z CCPA

    Nasz menedżer ds. zgody jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi systemami sklepowymi :  WordPress, Joomla, Typo3 i  wiele więcej. Dotyczy to również Twojego serwera reklam i Menedżera tagów. Aby być zgodnym z CCPA, musisz  łączyć tylko naszego dostawcę zarządzania zgodami; dodatkowe oprogramowanie na rynek kalifornijski lub amerykański nie jest konieczne. 

Łatwa zgodność z CCPA

Nasz menedżer zgód jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi systemami sklepowymi: WordPress, Joomla, Typo3 i wieloma innymi. Dotyczy to również Twojego serwera reklam i Menedżera tagów.

  • Aby zachować zgodność z CCPA, wystarczy połączyć się z naszym dostawcą zarządzania zgodami; dodatkowe oprogramowanie na rynek kalifornijski lub amerykański nie jest konieczne.

  • Zwiększ sprzedaż dzięki narzędziu do rezygnacji z CCPA

    Zobacz przepisy dotyczące prywatności, takie jak RODO lub  CCPA  jako okazję do jeszcze lepszego pozycjonowania się na rynku i wyróżnienia się na tle konkurencji . Baner cookie, za pomocą którego informujesz odwiedzających o wykorzystaniu danych, jest pierwszym punktem kontaktu z Twoimi klientami – i liczy się pierwsze wrażenie ! Profesjonalne powiadomienie o plikach cookie oznacza bezpieczeństwo i powagę. Niech Twoi klienci wiedzą, że są u Ciebie w dobrych rękach. Tak jak Twoje produkty i usługi charakteryzują się wysoką jakością i bezpieczeństwem, tak samo powinieneś odpowiadać na potrzeby odwiedzających z taką samą starannością. Skorzystaj z naszych szablonów projektów i tekstów w ponad 30 językach lub dostosuj baner plików cookie za pomocą logo firmy i tożsamości korporacyjnej.

  • Zmierz rezygnację z CCPA

    Nasz menedżer zgody może zrobić więcej niż tylko zgodność z CCPA: mierzy wydajność i sukces banera plików cookie, przeprowadza testy A/B i automatycznie używa najlepszych ustawień. Możesz skorzystać z naszego narzędzia CCPA, aby dowiedzieć się, jak odwiedzający reagują na informacje o ochronie danych. Oparte na  Raporty i analizy optymalizują baner powiadomień, a tym samym zmniejszają współczynnik odrzuceń lub rezygnacji. Zwiększają długość pobytu i satysfakcję klientów  w ten sposób uzyskaj lepszy współczynnik konwersji.

Nasze pakiety

Basic

0
Na stałe za darmo dla
strona internetowa lub aplikacja
  • 5000 odsłon / miesiąc w tym.
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Gotowe projekty
  • 1 indeksowanie/tydzień
  • Wsparcie: bilety
  • dodatkowy Widoki do rezerwacji
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Testy A/B i optymalizacja
  • dodatkowy konta użytkowników

Beginner

19
Miesięcznie za
strona internetowa lub aplikacja
  • 100 000 odsłon / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.1  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • 3 indeksowania/dzień
  • Wsparcie: bilety
  • Testy A/B i optymalizacja
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • dodatkowy konta użytkowników
Bardzo popularna

Standard

49
Miesięcznie do
3 strony internetowe lub aplikacje
  • 1 milion wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.05  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 10 indeksowań/dzień
  • Wsparcie: bilet i e-mail
  • dodatkowy konta użytkowników

Agency

195
Miesięcznie do
20 stron internetowych lub aplikacji
  • 10 milionów wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 100 indeksowań/dzień
  • 10 dodatkowych konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Enterprise

Na żądanie
Cena miesięczna do indywidualnego uzgodnienia
  • Dowolne wyświetlenia / miesiąc
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • Wszelkie indeksowania/dzień
  • dowolny dodatek. konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w zgodności z RODO, TTDSG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znanych marek na świecie.

… i wiele więcej.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Cookies zbierają między innymi informacje, które mogą posłużyć do identyfikacji użytkownika (np. adres IP, wiek, płeć, miejsce zamieszkania). Jako takie pliki cookie są uważane za unikalne identyfikatory i podlegają CCPA. Na przykład, jeśli Twoja organizacja musi być zgodna z CCPA w oparciu o trzy progi, musisz zapewnić pełną odpowiedzialność za gromadzone dane i sposób ich wykorzystania na żądanie użytkownika. I przez ostatnie dwanaście miesięcy. Narzędzie do rezygnacji z CCPA, takie jak Consentmanager, działa za Ciebie i zapewnia pewność prawną.

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) ma zastosowanie w Europejskim Obszarze Gospodarczym i jest przekładane na konkretne przepisy dotyczące ochrony danych przez poszczególne państwa członkowskie. Z kolei kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów ma zastosowanie do stanu Kalifornia. Najważniejsza różnica dotyczy początkowego wymogu: w większości przypadków prawodawstwo kraju RODO wymaga aktywnej zgody użytkowników (zarządzania zgodami) na przetwarzanie danych osobowych. Z drugiej strony CCPA przewiduje możliwość odrzucenia (opt-out) .

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.