CCPA (Opt-out)
Jak strony internetowe mogą być zgodne z CCPA za pomocą naszego narzędzia do CCPA Opt-out
- Łatwa integracja
- Zgodny z RODO i CCPA
- Zawiera wyraźną adnotację i link „Nie sprzedawaj moich danych osobowych”
- Automatyczne blokowanie kodu, jeśli odwiedzający zrezygnuje
- Całkowicie dopasowany do wyglądu strony
- Pełne wsparcie dla standardu IAB USP/CCPA

Polecany przez prawników i inspektorów ochrony danych...
CCPA/CPRA
Skan zgodności
Przetestuj swoją witrynę pod kątem zgodności z przepisami CCPA/CPRA:
- Test zgodności CCPA/CPRA
- Sprawdź, czy nie ma zagrożeń dla waszej strony
- Zobaczcie wszystkie pliki cookie i dostawców

Co to jest CCPA?
Darmowy Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów jest amerykańskim odpowiednikiem RODO i pierwszą obszerną ustawą o ochronie danych w stanie USA. CCPA reguluje postępowanie z danymi osobowymi klientów w Kalifornii. W przeciwieństwie do RODO, zgodnie z CCPA użytkownik nie musi najpierw wyrazić zgody na przetwarzanie danych, ale ma do tego prawo Obiekt do wykorzystania poprzez rezygnację. Witryna musi informować użytkownika o tym, jakie dane są gromadzone i przekazywane osobom trzecim lub sprzedawane. CCPA nakazuje wyraźnie rozpoznawalny link ze sformułowaniem „Do Not Sell My Personal Information” (Nie sprzedawaj moich danych osobowych). W przypadku osób niepełnoletnich poniżej 16 roku życia zgoda musi być wyrażona aktywnie, osoby poniżej 13 roku życia wymagają zgody rodzica lub opiekuna prawnego.
Ponadto osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wykazu danych zebranych w ich celu za ostatnie dwanaście miesięcy. Konsument może również skorzystać z Usunięcie danych domagać się. Brak dyskryminacji (np. w postaci wyższych cen produktów w sklepie) może wynikać z rezygnacji.
Kogo dotyczy CCPA?
Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów ma zastosowanie do firm nastawionych na zysk, które przekraczają jeden z trzech limitów: Firma zbiera Dane od ponad 50 000 mieszkańców z Kalifornii; osiąga jeden Roczna sprzedaż co najmniej 25 milionów dolarów; ponad 50 procent rocznej sprzedaży pochodzą ze sprzedaży tych danych osobowych.Co dla mnie oznacza CCPA?
Uwaga: Wasza strona korzysta z produktów i plików cookie innych firm. Jesteście odpowiedzialny za prawidłowe i pełne wyjaśnienie sposobu wykorzystania zebranych od was danych. Pliki cookie przechowują na przykład informacje o technologii użytkownika (przeglądarka, urządzenie itp.), a także o zachowaniu na waszej stronie lub wyszukiwanych hasłach itp. Dane osobowe, których dotyczy CCPA, oznaczają w szczególności wszelkie dane które służą do identyfikacji lub do identyfikacji Użytkownika mogą prowadzić. Jednocześnie sprzedaż obejmuje przekazanie danych w zamian za usługę pieniężną lub porównywalną. Na życzenie klienta musicie być w stanie rozliczyć się z całego przechowywania, ujawniania i wykorzystywania danych. Najprawdopodobniej, ponieważ znajdujecie się w Europejskim Obszarze Gospodarczym, będziecie musieli zapewnić, aby wasza strona była co najmniej zgodna z RODO. Dzięki Consentmanager otrzymujecie zintegrowane narzędzie do rezygnacji CCPA (Opt-out) i jest ono automatycznie zgodne z CCPA. Skorzystajcie z naszego bezpłatnego narzędzia do sprawdzania plików cookie, aby sprawdzić, które pliki cookie są ustawione na waszej stronie!3 najważniejsze powody, dla których powinieneś być zgodny z CCPA

Ochrona przed procesami sądowymi
Tylko wtedy, gdy Twoja strona jest zgodna z CCPA, jesteś bezpieczny od pozwów sądowych i kar. Skorzystaj z naszego consentmanagera, aby uzyskać optymalną zgodność z CCPA i łatwo wdrożyć żądania konsumentów.

Zwiększ przychody z reklam
Reklamodawcy chcą mieć pewność, że ich inwestycje są zgodne z CCPA. Dzięki naszemu narzędziu CCPA sprzedajesz więcej ruchu reklamodawcom i zwiększasz swoje przychody.

Ochrona danych dla Twoich klientów
Chroń swoich klientów i buduj zaufanie.Dzięki przestrzeganiu wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych CCPA i GDPR, odwiedzający czują się u Ciebie komfortowo i bezpiecznie. Zwiększa to czas przebywania i współczynnik konwersji!
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newsletteraSukces na arenie międzynarodowej dzięki zgodności z CCPA i RODO

Z naszym dostawcą usług zarządzania zgodami wyznaczasz kurs na międzynarodowy sukces. Menedżer zgód jest dostępny w ponad 30 językach i automatycznie wdraża wytyczne dotyczące ochrony danych RODO i CCPA. Oznacza to, że: jeśli Twoja firma ma siedzibę w kraju UE i podlega RODO, korzystasz z naszego narzędzia jednocześnie zgodny z CCPA.
Oznacza to, że jesteś chroniony w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Kalifornii (lub w całych Stanach Zjednoczonych, ponieważ Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów jest pionierska). Jak najszybciej dopasowujemy zmiany w prawie w naszym CMP. Więc jesteście zawsze na bieżąco.
Pakiety
Podstawowy
Za darmo
- Przegląd
Maksymalna liczba wyświetleń strony na miesiąc
5000Dodatkowe odsłony (cena za 1000)
niemożliweMaks. strony internetowe / maks. Aplikacje
1Zgodne z RODO
- Wygląd / dopasowanie
Gotowe wyglądy / zacznij od razu
- Crawler plików cookie
Roboty na tydzień
1
- Wsparcie / SLA
Wsparcie przez bilet
Standardowy
od
49 €
za miesiąc
- Przegląd
Wszystkie funkcje pakietu podstawowego plus:
Wyświetlenia strony / miesiąc w zestawie
1 000 000Dodatkowe odsłony (cena za 1000)
0,05 €CMP zgodny z IAB TCF
Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje
3
- Wygląd / dopasowanie
Wszystkie funkcje pakietu podstawowego plus:
Logo Pańskiej firmy
Tworzenie własnych wyglądów
3Zmieńianie tekstów
Testy A/B i optymalizacja
- Crawler plików cookie
Roboty na dzień
10
- Wsparcie / SLA
Wsparcie przez bilet
Wsparcie przez e-mail
Agencjaod
195 €
za miesiąc
- Przegląd
Wszystkie funkcje pakietu standardowego plus:
Wyświetlenia strony / miesiąc w zestawie
10 000 000Dodatkowe odsłony (cena za 1000)
0,02 €Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje
20.
- Wygląd / dopasowanie
Tworzenie własnych wyglądów
20.Testy A/B i optymalizacja
- Konta użytkowników
Wszystkie funkcje pakietu standardowego plus:
Dodatkowe konta użytkowników
10Prawa użytkownika
- Crawler plików cookie
Roboty na dzień
100
- Wsparcie / SLA
Wsparcie przez bilet
Wsparcie przez e-mail
Wsparcie telefoniczne
Enterpriseod
Skontaktuj się z nami
- Przegląd
Wszystkie funkcje pakietu Agency plus:
Wyświetlenia strony / miesiąc w zestawie
35 000 000Dodatkowe odsłony (cena za 1000)
0,02 €Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje
Nieograniczony
- Wygląd / dopasowanie
Tworzenie własnych wyglądów
indywidualnie
- Konta użytkowników
Wszystkie funkcje pakietu standardowego plus:
Dodatkowe konta użytkowników
indywidualniePrawa użytkownika
- Crawler plików cookie
Roboty na dzień
300
- Wsparcie / SLA
Wsparcie przez bilet
Wsparcie przez e-mail
Wsparcie telefoniczne
Dedykowane wsparcie
SLA
99,9%
- Biała etykieta
Rozwiązanie z białą etykietą
Usunięcie loga consentmanager.pl
CMP z własną domeną

Ułatwiona zgodność z CCPA
Nasz Consentmanager.pl jest ze wszystkimi popularnymi systemami sklepowymi kompatybilny: WordPress, Joomla, Typo3 i wiele innych. Dotyczy to również twojego serwera reklam , menedżera tagów. Aby zachować zgodność z CCPA, wystarczy połączyć się z naszym dostawcą zarządzania zgodami; dodatkowe oprogramowanie na rynek kalifornijski lub amerykański nie jest konieczne.
Zwiększ obroty dzięki narzędziu CCPA Opt-out
Postrzegajcie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, takie jak jak RODO lub CCPA, jako możliwość jeszcze lepszego pozycjonowania się na rynku i wyróżniania się na tle konkurencji. Baner cookie, za pomocą którego informujecie odwiedzających o wykorzystaniu danych, jest pierwszym punktem kontaktu z waszymi klientami. Liczy się pierwsze wrażenie! Za pomocą profesjonalnego powiadomienia o plikach cookie przekazujecie im bezpieczeństwo i powagę. Niech wasi klienci wiedzą, że są w najlepszych rękach. Tak jak wasze produkty i usługi charakteryzują się wysoką jakością i bezpieczeństwem, tak samo powinniście dbać o potrzeby odwiedzających. Skorzystajcie z naszych szablonów wyglądów i tekstów w ponad 30 językach lub dostosujcie baner cookie za pomocą logo firmy i jej identyfikacji wizualnej.
Zmierz CCPA Opt-out
Nasz consentmanager.pl może zrobić więcej niż tylko zgodność z CCPA. On mierzy wydajność i sukces Twój baner cookie, wykonuje testy A/B i automatycznie używa najlepszych ustawień. Dzięki naszemu narzędziu CCPA możesz dowiedzieć się, jak odwiedzający reagują na informację o ochronie danych. Korzystając z raportów i analiz, możesz zoptymalizować baner informacyjny, a tym samym zmniejszyć współczynnik odrzuceń i rezygnacji. Zwiększają długość pobytu i satysfakcji konsumenta a tym samym uzyskać lepszy współczynnik konwersji.
Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych spełnić wymogi zgodności z wymogami RODO i ePrivacy ...
Do naszych klientów należą największe serwisy internetowe i najbardziej znane marki na świecie.
… i wiele więcej.
FAQ

Jaką rolę w CCPA odgrywają pliki cookie?
Cookies zbierają między innymi informacje, za pomocą których można zidentyfikować użytkownika (np. adres IP, wiek, płeć, miejsce zamieszkania). Pliki cookie są zatem uważane za unikalne identyfikatory i podlegają CCPA. Jeżeli wasza firma jest zobowiązana do przestrzegania CCPA ze względu na jej trzy progi, musicie na przykład przedstawić pełne zestawienie zebranych danych i ich wykorzystania na żądanie użytkownika przez ostatnie dwanaście miesięcy. Narzędzie do reygnacji CCPA (Opt-out), takie jak Consentmanager, działa za Państwa i zapewnia bezpieczeństwo prawne.