Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Cookie consentmanager dla agencji

Nie tylko od czasu wprowadzenia ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), w świecie online panuje duża niepewność. Pod względem prawnym i technicznym jesteś z nami po bezpiecznej stronie. Również jako agencja. Nasz consentmanager dla agencji charakteryzuje się następującymi zaletami:

  • Zgodność z wymogami RODO
  • jest zgodny z unijnymi regulacjami ePrivacy
  • Łatwa integracja
  • Elastyczna konstrukcja wyglądu – możliwość pełnego dostosowania do własnych zasad projektowych
  • Obsługa trybu zgody Google w wersji 2
  • wyposażone w funkcję uczenia maszynowego
  • Komunikaty mogą być wyświetlane w ponad 30 językach
  • Zintegrowany robot indeksujący pliki cookie

Czy Ty i Twoi klienci macie już skonfigurowany tryb uzyskiwania zgody Google w wersji 2 ? Okres przejściowy Google trwa do marca 2024 r.!

Cookie-Banner und Cookie-Check

Rozwiązania dotyczące plików cookie dla agencji

Konieczne jest uzyskanie zgody

  • Co możemy dla ciebie zrobić

    Wraz z doradztwem zarządczym agencje są w czołówce innowacyjnych rozwiązań. Niemniej innowacje prawne i techniczne poza codzienną działalnością również stwarzają problemy dla kreatywnych firm. Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), użytkownicy muszą wyrazić zgodę na użycie plików cookie. Oferujemy rozwiązania. Nieskomplikowane, bezpieczne i tanie.

    Czy nadal korzystasz z procedur opt-out do zarządzania plikami cookie? Następnie powinieneś odnowić swój system zarządzania zgodami. To, co śledzisz, zbierasz i wykorzystujesz jako agencja, musi pozostać przejrzyste dla odwiedzających witrynę. Nawet zanim zainteresowana osoba przegląda stronę główną Twojej agencji, dla wszystkich zaangażowanych powinno być jasne, gdzie i z jakimi plikami cookie przebiega ta podróż.

  • Procedura opt-in jest obowiązkowa

    Stąd procedura opt-in. Jakie pliki cookie są technicznie niezbędne? Jakie są do celów marketingowych? A które służą do statystyk? Użytkownik musi o tym zdecydować za Ciebie. Technicznie rozwiązujemy to za pomocą frameworków. Rodzaj komory echa, z której staje się jasne, które dane mogą być faktycznie przesyłane do reklamodawców, takich jak Google czy Facebook, a które nie. I jakich informacji może używać Twój marketing online. Interfejsem między odwiedzającymi witrynę a informacjami jest nasz system zarządzania zgodami. Dzięki niemu przenosimy przepisy dotyczące e-prywatności i RODO w zgodną z prawem użyteczność.

  • Consentmmanager dla agencji – stawiamy na pewność prawa i wysoką wydajność

    Nasz consentmanager na pliki cookie dla agencji spełnia wszystkie wymogi prawne. Oprócz przepisów europejskich bierzemy również pod uwagę ustawę California Consumer Privacy Act (CCPA). Czemu? Znaczenie kalifornijskiego prawa o ochronie danych wynika z faktu, że europejskie strony internetowe również często gromadzą informacje o mieszkańcach stanu USA. Na przykład: jeśli Kalifornijczycy odwiedzają europejski sklep internetowy lub czytają stronę z wiadomościami z UE, CCPA wchodzi w życie.

  • Zgodny z prawem i przyjazny dla użytkownika

    Rozwiązanie dotyczące zgody na pliki cookie agencji musi to uwzględniać. W końcu pracujesz dla klientów z różnych branż, z których każda ma bardzo różną klientelę. Nasz menedżer zgody na pliki cookie dla agencji jest zatem dostępny w ponad 30 językach. Automatycznie wybiera właściwy. W ten sposób możesz mieć pewność, że osoby, które widzą consentmanagera na pliki cookie dla agencji, również go zrozumieją. Bezpieczeństwo, przejrzystość i internacjonalizacja łączą się w naszym systemie zarządzania zgodami. Przywiązujemy dużą wagę do bezbłędnej technicznie integracji z Twoją witryną. Można to zrobić samodzielnie lub przy naszym wsparciu. Na przykład możesz szybko i łatwo wymienić swojego obecnego managera do zarządzania zgodami na nasze narzędzie.

    Nasze rozwiązania dotyczące zgody na pliki cookie uwzględniają wszystkie te parametry i wyświetlają je w sposób przyjazny dla użytkownika.

 

Czy wiesz, że consentmanager obsługuje także tryb zgody Google w wersji 2 ? W przypadku klientów i agencji zajmujących się reklamą do korzystania z usług Google wymagane jest korzystanie z trybu zgody Google w wersji 2. Google wymaga, aby witryny i aplikacje skierowane do odbiorców z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub Wielkiej Brytanii miały włączony tryb zgody Google w wersji 2. Jako certyfikowany partner Google Consent Management Platform (CMP) , użytkownicy consentmanager mogą być pewni, że spełniają ten wymóg.

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w zgodności z RODO, TTDSG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

W pełni dostosuj naszą Platformę zarządzania zgodami na pliki cookie dla agencji do własnych potrzeb wyglądu

Z pewnością znasz to z własnego doświadczenia: wchodzisz na stronę internetową, a komunikat o plikach cookie nie pasuje pod względem wyglądu do reszty portalu. Dzięki naszemu rozwiązaniu Cookie Consent nie musisz się o to martwić. Można je w pełni dostosować do własnych zasad projektowania wyglądu. Tak więc nasz consentmanager dla agencji jest w pełni dostosowany do Twojej marki. Ale to nie jedyny powód, dla którego trwale zwiększa akceptację Twoich klientów i użytkowników!

Consent-Lösungen für Agenturen

Tak wszechstronny jak Twoi klienci

Twoje korzyści dzięki consentmanager

Naszą Platformę do zarządzania zgodami na pliki cookie dla agencji zaprojektowaliśmy tak, aby był jak najłatwiejszy do zrozumienia i jak najbardziej intuicyjny.

Nie oznacza to jednak, że nie pomożemy, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania lub potrzebujesz wsparcia.

  • Cookie Consent Manager dla agencji posiada zoptymalizowany interfejs dla systemów stacjonarnych, jak również dla urządzeń mobilnych i stron AMP . Dostosowuje się niezależnie do wszystkich rozmiarów ekranu.
  • Pomiar akceptacji i współczynnika odrzuceń (testy A/B): Consentmanager podaje informacje o tym, jak reagują na nie odwiedzający. Współczynnik odrzuceń opisuje, ile osób odskakuje po poproszeniu o zgodę na pliki cookie.
  • Nasze rozwiązanie dotyczące plików cookie dla agencji umożliwia również testowanie wielu projektów jednocześnie.
  • Zintegrowany robot indeksujący pliki cookie automatycznie sprawdza Twoją witrynę i znajduje tutaj wszystkie pliki cookie, dzięki czemu możesz je wyświetlić w całości.
  • AdBlocking: Nasze CMP może opóźnić lub przerwać korzystanie z materiałów reklamowych, dopóki odwiedzający nie wyrażą na to zgody. Rozwiązanie dla agencji na zgody na pliki cookie tworzy zaufanie.

Podstawowe funkcje dla Twojej agencji

reakcja na coś

Responsywne dostosowywanie jest w dzisiejszych czasach oczywiste. Klienci uzyskują dostęp do stron internetowych za pomocą różnych urządzeń końcowych, z różnymi rozmiarami wyświetlaczy i systemami operacyjnymi . Baner dotyczący plików cookie Consentmanager zawsze dostosowuje się do odpowiednich parametrów. W ten sposób możliwa jest optymalna prezentacja treści zgodna z RODO. Bez względu na to, czy dostęp odbywa się za pośrednictwem smartfona, tabletu czy komputera stacjonarnego, baner cookie zawsze może szybko przyczynić się do zapewnienia zgodności z RODO.

wielojęzyczność

Ponieważ coraz więcej stron internetowych jest zorientowanych na rynki międzynarodowe , ważne jest wielojęzyczne rozwiązanie umożliwiające uzyskanie zgody. Klienci międzynarodowi chcą również wiedzieć, na które pliki cookie wyrażają zgodę. Dlatego baner dotyczący plików cookie menedżera zgody jest dostępny w ponad 30 językach . Oznacza to, że Twoja witryna jest językowo dostosowana do obszaru RODO i daleko poza nim.

Kompatybilność

consentmanager z różnymi dostępnymi banerami plików cookie jest kompatybilny z wieloma popularnymi menedżerami tagów, systemami sklepowymi i prawie wszystkimi usługami i serwerami reklamowymi Google.

Ochrona danych Twoich klientów

Chroń swoich klientów i zdobywaj ich zaufanie. Z consentmanager Twoja strona jest zgodna ze wszystkimi obowiązującymi przepisami o ochronie danych RODO i CCPA. Odwiedzający wiedzą, że ich dane są u Ciebie bezpieczne. A to sprawia, że dłużej pozostają na stronie. Chętniej też korzystają z Twojej oferty. 

Oczywiście consentmanager współpracuje również z…

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Od 2018 r. wymagana jest zgoda użytkowników strony internetowej w celu przestrzegania unijnych wytycznych dotyczących ochrony danych ze strony operatora. W przypadku wyrażenia zgody można ustawić pliki cookie i inne narzędzia śledzące. Jednak do 2020 r. praktyka ta była wdrażana głównie przy użyciu procedury rezygnacji: pliki cookie były ustawiane automatycznie, a baner oferował możliwość późniejszego sprzeciwu wobec tej praktyki. Jest to obecnie przestarzałe i nie powinno być już wdrażane.

Zdefiniowana strategia zgody na pliki cookie koncentruje się na banerze technicznie i prawnie bezbłędnym, aby uniknąć ryzyka prawnego. W tym kontekście oświadczenie o ochronie danych powinno być przestrzegane zgodnie ze specyfikacjami Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS) i wszelkie zmiany powinny być brane pod uwagę. Obejmuje to również politykę plików cookie wraz z informacjami na temat funkcji plików cookie i praw dostępu.

Consentmanager dla agencji dotyczy zgodnego z prawem projektowania stron internetowych agencji. Zasadniczo odwiedzający muszą najpierw wyrazić zgodę na korzystanie z plików cookie za pomocą procedury opt-in. W związku z tym klientom, którzy wchodzą na stronę internetową, pojawia się odpowiedni baner. Ponieważ agencje często obsługują klientów z sektora internetowego, nienaganna i zgodna z prawem prezentacja bannera jest zawsze wskazana, aby zachować powagę.

Jeśli pole opt-in nie zostanie potwierdzone za pomocą zgody, nie zostaną przesłane żadne odpowiednie dane. Wyjątkiem są niezbędne technicznie pliki cookie, które należy ustawić w procesach zamawiania i zakupów. Wszystkie inne pliki cookie muszą być zablokowane, jeśli nie ma zgody.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.