Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
Nowy, Ogólny

Zgodności na narzędzie consentmanager : Opcje integracji w panelu kontrolnym CMP


W tym miesiącu w przeglądzie narzędzi przyjrzymy się bliżej funkcjom integracji, które znajdziesz w panelu kontrolnym CMP consentmanager . Są one wynikiem rozszerzonych prac rozwojowych pomiędzy consentmanager a odpowiednimi narzędziami, co oznacza, że ​​możemy zaoferować naszym użytkownikom możliwość aktywacji integracji jednym kliknięciem bezpośrednio w ich panelu kontrolnym CMP.

Najnowsze opcje obejmują integrację Google Consent Mode w wersji 2, nową opcję warstwy przejrzystości dla ustawy o usługach cyfrowych i inne opcje integracji, takie jak IAB TCF 2.2. Nasza platforma obsługuje jednak wiele narzędzi i platform, o których nie wspomniano w tym poście. Aby zobaczyć wszystkie obsługiwane narzędzia i platformy, kliknij ten link:
platformy i narzędzia obsługiwane consentmanager

→ Szczegółowe instrukcje dotyczące integracji consentmanager z różnymi systemami zarządzania treścią (CMS), platformami e-commerce, oprogramowaniem do zarządzania tagami i integracją aplikacji można znaleźć tutaj:
Integracja poprzez CMS lub system sklepowy
Integracja poprzez oprogramowanie do zarządzania tagami
Integracja z Twoją aplikacją

Wprowadzimy Cię również w zaawansowane opcje dostosowywania, które pozwolą Ci udoskonalić ustawienia prywatności Twojej witryny.

Gdzie znajdziesz strefę integracji

Aby uzyskać dostęp do obszaru integracji, najpierw przejdź do panelu CMP. Po zalogowaniu się na konto przejdź do menu „CMP”, znajdującego się po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego. Następnie wybierz „Integracje”, a znajdziesz obszerną listę konfigurowalnych opcji.

Oferujemy następujące integracje z różnymi narzędziami Consent Mode :

  • Cegła suszona na słońcu
  • etracker
  • Meta Facebooka
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • Ograniczone reklamy Google
  • Śledzenie Hubspota
  • Śledzenie Matomo
  • Śledzenie Piwika
  • Śledzenie fortepianu
  • Zgoda Shopify

Jednym kliknięciem aktywujesz konfigurację, aby każde narzędzie przetwarzało dane użytkownika zgodnie z preferencjami wskazanymi przez odwiedzających Twoją witrynę za pośrednictwem banera dotyczącego plików cookie lub powiadomienia o plikach cookie. Dzięki temu Twoja witryna internetowa zarządza funkcjami usług stron trzecich i modyfikuje je, aby dopasować je do konkretnych preferencji użytkowników w zakresie zgody.

Integracja z IAB TCF v2.2

Dla wydawców i reklamodawców w Unii Europejskiej (UE) i na całym świecie Ramy przejrzystości i zgody (TCF) Interactive Advertising Bureau (IAB) stanowią ważne ramy umożliwiające skuteczne umieszczanie reklam spersonalizowanych zgodnie z zgodą użytkownika, a tym samym zabezpieczanie ich źródeł dochód. Ramy są stale aktualizowane przez grupę sterującą ds. ram przejrzystości i zgody (TCF). Najważniejsze zmiany możesz śledzić tutaj .

Dzięki naszej platformie zarządzania zgodą (CMP) możesz aktywować najnowszą wersję IAB TCF 2.2 jednym kliknięciem w sekcji integracji naszego pulpitu nawigacyjnego. Ponadto użytkownicy consentmanager mogą wybrać obsługę platformy IAB TCF dla różnych regionów, w tym dla regionu europejskiego, wersji kanadyjskiej, amerykańskiej wersji dotyczącej prywatności krajowej oraz wersji Global Privacy Platform (GPP) w Kalifornii, Kolorado i Connecticut. Virginia i Umowa o ograniczonym świadczeniu usług IAB (LSPA).

Więcej integracji

Aby spełnić wymagania ustawy o usługach cyfrowych (DSA), o czym możesz dowiedzieć się więcej tutaj , nasz CMP oferuje teraz warstwę przejrzystości DSA , którą możesz aktywować ze swojego pulpitu nawigacyjnego.

Kolejną dodatkową integracją istotną w środowisku reklamy cyfrowej jest możliwość aktywacji AdChoices . Ikona AdChoices jest częścią programu samoregulacji, którego celem jest zapewnienie użytkownikom lepszego zrozumienia i kontroli nad reklamami dostosowanymi do ich zachowań w Internecie. Klikając ikonę, użytkownik otrzymuje wyjaśnienie, dlaczego widzi konkretną reklamę, a następnie ma możliwość rezygnacji z tej ukierunkowanej reklamy. Program ten został zainicjowany przez Digital Advertising Alliance (DAA) głównie w USA i Kanadzie. Podobne inicjatywy istnieją w Europie w ramach Europejskiego Sojuszu na rzecz Interaktywnej Reklamy Cyfrowej (EDAA).

Nasze rozbudowane opcje integracji zapewniają, że Twoja witryna lub aplikacja spełnia najwyższe standardy ochrony danych. Zarejestruj się teraz za darmo i sprawdź pliki cookie na swojej stronie za pomocą naszego robota cookie !


więcej komentarzy

New regulations US 2024
Dobrze

Nowe amerykańskie przepisy dotyczące prywatności wchodzą w życie w 2024 r.: zaktualizuj swoje ustawienia prywatności obowiązujące w USA

W Stanach Zjednoczonych nowe przepisy dotyczące ochrony danych wejdą w życie w drugiej połowie 2024 roku – na Florydzie, w Teksasie, Oregonie i Montanie . Firmy działające w tych stanach lub mające klientów w tych stanach muszą dokonać przeglądu swoich praktyk w zakresie ochrony danych, aby zapewnić zgodność z nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych. Aby […]
Nowy

Biuletyn 03/2024

NOWOŚĆ: Narzędzie dla sygnalistów Mamy przyjemność ogłosić wydanie naszego nowego oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości. Oprogramowanie zostało opracowane w celu spełnienia wymogów dyrektywy UE dotyczącej sygnalizowania nieprawidłowości. Nasze oprogramowanie oferuje teraz prosty i bezpieczny sposób zgłaszania przez pracowników problemów. Sygnaliści mogą łatwo i anonimowo przesyłać swoje zgłoszenia za pomocą formularza na Twojej stronie internetowej osadzonego za […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.