Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Menedżer zgód na pliki cookie dla sklepów internetowych

Najpóźniej w ramach ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) temat e-prywatności ma kluczowe znaczenie prawne przy prowadzeniu sklepu internetowego. Niepewność jest wielka. Nowe wymagania dotyczące korzystania z plików cookie i innych technik śledzenia powodują problemy prawne, a także problemy techniczne z wdrażaniem i projektowaniem. Oferujemy kompleksowe rozwiązanie. Dzięki menedżerowi zgody na pliki cookie dla sklepów internetowych możesz w uproszczony sposób wyszukiwać, dokumentować i zarządzać zgodą na korzystanie z plików cookie. Możesz skorzystać z naszych usług. Wartość dodana dla Ciebie i Twoich klientów? przejrzystość i bezpieczeństwo.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w zgodności z RODO, TTDSG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

Dla odnoszących sukcesy sklepów internetowych

Zgoda na pliki cookie w sklepach internetowych i znaczenie prawne

  • Program został wyznaczony decyzją ETS (Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) . Jeśli użytkownicy odwiedzają Twój sklep internetowy, śledzenie za pomocą plików cookie nie może już odbywać się wyłącznie za dorozumianą zgodą. To, co chcesz śledzić, musi być wyraźnie określone . Klient lub potencjalny klient może wyrazić zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu. Z tego powodu rozwiązania opt-in są obowiązkowe w sklepach internetowych i na innych stronach internetowych.
  • Tutaj będziemy pracować dla Ciebie. Projektujemy i wdrażamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie do zarządzania zgodami. Dla pewności prawnej i wiarygodności . Naszym celem jest maksymalna przejrzystość dla odwiedzających w sposób zgodny z RODO, zarówno w sklepach internetowych, jak i na rynkach cyfrowych. Doświadczenie pokazuje, że zamieniamy chwile zaufania poprzez przejrzystość w wysokie wskaźniki akceptacji. Twoi użytkownicy wyrażają zgodę na śledzenie plików cookie. Nadal korzystasz z danych, które w marketingu internetowym są na wagę złota.

Co menedżerowie zgody na pliki cookie robią dla sklepów internetowych?

W celu zgodnego z DSGVO projektu tej zgody, korzystasz z wykorzystania specjalnych rozwiązań dotyczących plików cookie dla sklepu internetowego. Gwarantuje to, że Twoja witryna musi prosić każdego użytkownika o zgodę przy każdej wizycie, zanim zacznie przechowywać dane śledzenia. Po wyrażeniu zgody możesz legalnie przechowywać dane osobowe lub ustawiać pliki cookie. Dane te są nieocenione w testach użyteczności i A/B , w zrozumieniu i interpretacji zachowań użytkowników oraz w zwracaniu się do klientów w sposób odpowiedni dla grupy docelowej!

Fragen zu DSGVO, CCPA und Co.?

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

Co robimy

Jako operator strony internetowej lub jako reklamodawca możesz korzystać z naszych rozwiązań dotyczących plików cookie dla sklepów internetowych w celu uzyskania zgody odwiedzających . Po zatwierdzeniu Twoje pliki cookie i narzędzia śledzące mogą śledzić, przechowywać i przetwarzać dane.

  • W ramach realizacji technicznej w ramach tego procesu na stronie pojawia się wyskakujące okienko lub baner. To pyta użytkownika, czy i w jakim zakresie należy zezwolić na używanie plików cookie i zbieranie danych. W zależności od swojego stanu ducha odwiedzający sklep internetowy może wyrazić zgodę na różne cele przetwarzania lub nie.

  • Ciekawski? Po prostu sprawdź swoją witrynę za pomocą naszego robota cookie!

  • Nasza zgoda na pliki cookie w sklepie internetowym zapewnia w ten sposób bezpieczne prawnie zarządzanie zgodami użytkownika . Jesteś zatem po bezpiecznej stronie i możliwe jest również porównanie rodzaju i zakresu zgody z innymi reklamodawcami i partnerami.

  • Ramy przejrzystości i zgody IAB gwarantują przejrzystość. Jako narzędzie komunikacji pokazuje, czy i jak korzystają z procedury opt-in poszczególni odwiedzający Twój sklep internetowy. Ramy te obejmują Ciebie jako wydawcę i marketera, a także reklamodawców takich jak Google i oczywiście nasze rozwiązanie do zarządzania zgodami.

  • Staje się jasne, na jakie cele przetwarzania i jakich dostawców wyraził zgodę Twój klient. Menedżerowie zgody na pliki cookie dla sklepów internetowych generują w ten sposób ciąg zgody. To z kolei jest tworzone w pliku cookie. Na tej podstawie inni dostawcy zarządzania zgodami mogą odczytać, czy dany użytkownik wyraził zgodę.

  • Prawie każda komercyjnie zorientowana strona internetowa zbiera w ten sposób dane. Wystarczy, że skorzystasz z dowolnego narzędzia do przetwarzania danych (np. Google Analytics) lub widgetu na platformie mediów społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter . Jako sprzedawca internetowy, który za pośrednictwem własnej strony internetowej zwraca się do użytkowników europejskich i gromadzi ich dane, powinieneś zawsze być na bieżąco z najnowszymi standardami ochrony danych w zakresie śledzenia i usług online dla sklepów internetowych, takich jak Google Consent Mode v2 . Korzystanie z menedżera zgody na pliki cookie – takiego jak consentmanager z certyfikatem Google – oferuje znaczne korzyści .

Menedżer zgód na pliki cookie dla sklepów internetowych: potrzeby i wymagania

Oprócz prostej integracji dobre rozwiązanie do zarządzania zgodami zależy od interfejsów do jak największej liczby popularnych systemów sklepowych. Dobry menedżer zgód dla sklepów internetowych zawiera wtyczki odpowiednie dla systemów takich jak Shopware , WooCommerce , TYPO3 , Drupal , Gambio , PrestaShop , osCommerce i inne. Blokowanie plików cookie i innych technologii śledzenia odbywa się automatycznie po skopiowaniu kodu zgody na pliki cookie sklepu internetowego na swoją witrynę. Możesz również polegać na tym, że robot indeksujący pliki cookie działa automatycznie.

logos von-druoa

Zalety

Menedżer zgód dla sklepów internetowych

  • Cookie to nie tylko plik cookie. Należy dokonać rozróżnienia między plikami cookie związanymi z marketingiem a plikami cookie niezbędnymi z technicznego punktu widzenia. Na przykład, jeśli zainteresowani umieszczają produkty w koszyku Twojego sklepu internetowego, system Twojego sklepu zapisuje to działanie za pomocą technicznie niezbędnych plików cookie. Użytkownik może kontynuować zakupy, otwierać dodatkowe zakładki w przeglądarce i porównywać produkty.

  • Narzędzie samoobsługowe

    Nowoczesne rozwiązanie do wyrażania zgody na pliki cookie odwzorowuje takie realia techniczne i czyni je przejrzystymi dla klientów. Nasz system zarządzania zgodami łączy w ten sposób wymiary użyteczności, zaufania i orientacji na klienta. W praktyce korzystasz z prostej, intuicyjnej i szybkiej integracji .

  • Główną troską naszego systemu zarządzania zgodami jest wysoki dodatni wskaźnik kliknięć w procedurze opt-in . Aby to zrobić, łączymy funkcjonalność z problemami projektowymi i zwiększamy dla Ciebie współczynnik zaufania dzięki lepszemu wskaźnikowi akceptacji . Bardziej prawdopodobne jest, że będziesz nadal śledzić, zbierać i wykorzystywać pliki cookie związane z marketingiem. Oraz: Wskaźniki odrzuceń są niższe, wydłuża się czas spędzony w sklepie internetowym.

Zalety w skrócie

  • Dobry menedżer ds. zgody dla sklepów internetowych zapewnia stały przegląd aktualnych współczynników akceptacji i odrzuceń. Z jednej strony daje wnioski o tym, jak obecnie zachowują się klienci, a jednocześnie ujawnia potencjał do poprawy.

  • Twoje przetwarzanie danych

    Jeśli chcesz profesjonalnie zajmować się marketingiem, możesz skorzystać z usług wielu dostawców przetwarzania danych. W zaledwie kilku krokach możesz skorzystać z naszego systemu zarządzania zgodami, aby wybrać dostawców, z którymi współpracujesz.

  • Design to wszystko

    Od dłuższego czasu ludzie kupują nie tylko przez komputer. Bierzemy sobie do serca motto Google: „Najpierw telefon komórkowy!” i responsywnie wyświetlaj nasze banery cookie wszędzie tam, gdzie klienci mają dostęp do Twojego sklepu internetowego. Na smartfonach lub iPhone’ach, tabletach lub iPadach.

  • Responsywny design , który dopasowuje się do wszystkich urządzeń końcowych, to oczywistość dla nowoczesnych rozwiązań cookie dla sklepów internetowych. Wygląd wyświetlanego banera dostosowuje się do odpowiedniego systemu operacyjnego (np. Android lub iOS) i dopasowuje się do różnych rozmiarów ekranu. Dzięki temu możesz zaoferować swoim klientom optymalne wrażenia użytkownika na wszystkich popularnych urządzeniach końcowych.

  • Aktualny

    Korzystamy z naszego systemu zarządzania zgodami, aby przełożyć zmiany stanu prawnego lub oficjalne instrukcje na aktualne rozwiązania. Baner zgody na pliki cookie pozostanie przyjazny dla klienta i bezpieczny prawnie, jeśli sytuacja prawna ulegnie zmianie.

  • Możesz również skorzystać z możliwości testowania serwisu w formie testów A/B z przemyślanym Consent Managerem. W ten sposób różne implementacje banera zgody mogą być testowane i optymalizowane pod kątem reakcji klientów. Istnieją systemy zarządzania zgodami, które wybierają projekt z najbardziej pozytywnymi wynikami w zależności od wyników testu.

  • Narzędzie samoobsługowe

    Integracja jest łatwa i szybka. Niemniej jednak chętnie pomożemy w integracji naszego rozwiązania w przypadku jakichkolwiek niezgodności. Bez względu na system sklepu.

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

W przypadku braku zgody na wykorzystywanie plików cookie nie można przesyłać odpowiednich danych. Wykluczone są z tego technicznie obowiązkowe pliki cookie. Umożliwiają one działanie Twojej strony internetowej. Wszystkie inne pliki cookie muszą być zablokowane.

Ustawodawca wymaga zgody osoby odwiedzającej sklep internetowy lub inną stronę internetową, jeżeli witryna korzysta z plików cookies, które wykraczają poza samą obsługę serwisu. Jeśli dajesz swoim użytkownikom możliwość sprzeciwienia się używaniu plików cookie za pośrednictwem Menedżera zgód na pliki cookie dla sklepów internetowych, pozostają oni prawnie bezpieczni.

Zasadniczo od 2018 r. unijne przepisy dotyczące ochrony danych wymagają, aby użytkownicy byli pytani o zgodę przed ustawieniem plików cookie. W ten sposób powinni mieć możliwość zapobiegania ustawianiu plików cookie. W przeszłości wielu dostawców witryn interpretowało ten wymóg jako rezygnację na swoją korzyść. Oznaczało to, że zawsze były ustawione pliki cookie, co do których użytkownicy musieli się najpierw sprzeciwić. Procedura opt-in, która jest bezpieczniejsza z punktu widzenia użytkownika, jest teraz wyraźnym wymogiem. Dzięki menedżerowi zgody na pliki cookie możesz polegać na zgodnej z prawem realizacji procesu.

Zgoda na pliki cookie dla sklepów internetowych lub baner zgody na pliki cookie to oprogramowanie, które wyświetla wyskakujące okienko lub baner. Dzieje się tak, gdy tylko odwiedzający lub potencjalny klient pojawi się na stronie. Zanim użytkownicy zobaczą rzeczywistą zawartość witryny, napotykają baner zgody. Tam możesz złożyć lub odrzucić oświadczenie o wyrażeniu zgody co do tego, czy i w jakim zakresie dane mogą być gromadzone i przetwarzane. Ta procedura opt-in jest prawnie wymagana w kontekście RODO.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.