Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Banery cookie dla wydawców i wydawnictw

potrzeba i korzyści

Jako wydawca lub operator wydawnictwa ochrona danych odgrywa znaczącą rolę przynajmniej od czasu wprowadzenia RODO. Pliki cookie i inne narzędzia śledzące wymagają wyraźnej zgody użytkowników. Dotyczy to również zmienionych przepisów o ochronie danych w niektórych stanach USA, które wejdą w życie w 2023 roku. Nasza nazwa mówi za siebie. Dzięki naszemu Menedżerowi zgody na pliki cookie dla wydawców jesteś po bezpiecznej stronie – nawet na poziomie międzynarodowym, zgodnie z nowym Standard IAB GPP.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

wymagany opt-in

Zgoda na pliki cookie dla wydawców i kontekst prawny

  • To, co użytkownicy robią na Twojej stronie, jest sprawą prywatną. W związku z tym Federalny Trybunał Sprawiedliwości (BGH) orzekł, że pliki cookie, które są gromadzone w celach badań rynku i reklamy , zazwyczaj wymagają świadomej zgody użytkownika. Wyrok ten stawia wydawców przed podwójnym dylematem. Z jednej strony jest kwestia praktycznej realizacji; z drugiej strony oczywiście problem przychodów z reklam, które i tak już maleją . Jeśli użytkownicy odmówią zgody, skuteczność klasycznych działań marketingowych online pozostaje niejasna. Afilianci rezygnują i są rzadziej pozyskiwani Dlatego pośredniczymy w rozwiązaniach, które szanują prywatność, ale zachęcają klientów do wyrażenia zgody na reklamowe pliki cookie.
  • Zapewniamy przejrzystość. Nasze rozwiązania w zakresie plików cookie dla wydawców są skierowane do operatorów portali, którzy chcą zachować bezpieczeństwo. I chcą odgrywać centralny element zaufania dzięki naszemu systemowi Consent-Management. Bo nie ma znaczenia, czy jest to sklep internetowy, czy portal informacyjny. Zaufanie jest zawsze podstawą sukcesu gospodarczego. Badania udowadniają to również w Internecie. A to, co dotyczy sklepów internetowych, to zawsze jest też kwestią powagi dla wydawców. Jeśli czytelnik wyrazi na to zgodę, możesz legalnie zapisywać i oceniać dane. W rezultacie te informacje zapewniają prognostyczną wartość dodaną. Jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę? Co się czyta, jakie artykuły są udostępniane? To nasze zadanie, którą realizujemy również dla Ciebie. Technicznie i prawnie aktualne.

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w zgodności z RODO, TTDSG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

przegląd i potrzeba

Menedżer zgody na pliki cookie dla wydawców

  • Powody

    Powody zaangażowania consentmanagera są jasne. Za każdym razem, gdy witryna internetowa jest użytkowana, dane muszą być przetwarzane. Dotyczy to nie tylko celów reklamowych wydawcy, ale także codziennej działalności.

  • Dobre rozwiązania dotyczące plików cookie dla wydawców można łatwo zintegrować ze stroną internetową. Intuicyjna obsługa jest warunkiem wstępnym, aby móc skonfigurować zawartość plików cookie dla wydawców bez dużej wiedzy technicznej.
  • Zarządzanie zgodami zgodne z IAB

    Istnieją znormalizowane ramy umożliwiające uzyskanie zgody odwiedzających w sposób bezpieczny prawnie. Zostało to zaprezentowane przez stowarzyszenie branżowe IAB Europe (International Advertising Bureau) w kwietniu 2018 r.

    Tak zwane IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) mają na celu zapewnienie standaryzacji zgody w całej branży. Przejrzystość jest najważniejsza.Wszystkie profesjonalne działania reklamowe i marketingowe obejmują dane od różnych dostawców usług.

  • To komplikuje zadanie: informacje o zgodzie odwiedzających muszą pozostać możliwe do prześledzenia w całym procesie marketingu online. Zarządzamy tą złożonością i przekładamy kwestię integracji danych na przyjazne dla użytkownika i zgodne z prawem doświadczenie.
  • IAB GPP – nowy Standard techniczny

    IAB GPP (Global Privacy Platform) to dalszy rozwój IAB TCF v2. Opracowanie stało się konieczne, aby uwzględnić również zmiany w międzynarodowych przepisach dotyczących ochrony danych. Od 2023 r. będzie to obejmować ustawodawstwo stanów USA: Kalifornia (CCPA/CPRA), Wirginia (VCDPA), Kolorado (CPA), Utah (UCPA) i Connecticut (CAPDP), a także prywatność w Stanach Zjednoczonych.

    Bez zgodnych z prawem aplikacji umożliwiających włączenie/wyłączenie na stronach internetowych lub w aplikacjach osobom odpowiedzialnym za witrynę grozi surowe grzywny. CMP z consentmanager ma już wymagania techniczne umożliwiające dokonanie niezbędnych ustawień.

  • Wymagania Google dotyczące reklam w EOG i Wielkiej Brytanii

    consentmanager jest jedną z pierwszych firm , która spełniła wymagania Google dotyczące platform zarządzania zgodą (CMP) ze zintegrowaną strukturą TCF do wyświetlania reklam w EOG i Wielkiej Brytanii . consentmanager wyróżnia się tutaj jako narzędzie godne zaufania, zapewniające najwyższe standardy w zakresie compliance i zarządzania plikami cookies. Spełnienie tych wymagań jest dla wydawców ważną gwarancją , że CMP, którego używają, spełnia kryteria prywatności Google. To wymaganie jest szczególnie ważne dla partnerów korzystających z produktów wydawców Google – Google AdSense, Ad Manager lub AdMob .

Zgoda na następny poziom i zarządzanie plikami cookie

funkcje menedżera zgody

Testy A/B

Dzięki zintegrowanym testom A/B i automatycznej optymalizacji możesz dostosować wygląd i działanie banera plików cookie do preferencji odwiedzających witrynę.

Skaner do ciasteczek

Wbudowany robot indeksujący pliki cookie automatycznie skanuje Twoją witrynę i znajduje wszystkie pliki cookie.

Zoptymalizowany pod kątem komputerów stacjonarnych, urządzeń mobilnych, AMP, aplikacji na Androida i iPhone’a/iOS

Jako jedno z niewielu rozwiązań, nasz CMP może być zintegrowany ze wszystkimi urządzeniami i działa ze wszystkimi rozmiarami ekranu.

Bezpieczeństwo

Wszystkie dane gromadzone przez consentmanager są przechowywane w chronionych bazach danych i wyłącznie na serwerach znajdujących się w Unii Europejskiej.

Blokowanie reklam

Dopóki użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy pojawiające się na Twojej stronie, consentmanager automatycznie je blokuje lub opóźnia ich wyświetlanie.

Zgodność z amerykańskimi przepisami dotyczącymi prywatności

CMP consentmanager dostosowuje się do bieżących zmian wprowadzonych w 2023 r. w przepisach o ochronie danych w stanach Kalifornia, Wirginia, Kolorado, Utah i Connecticut w USA. Nowo opracowany standard techniczny IAB GPP (Global Privacy Platform) zapewnia integrację ustawień opt-in i opt-out zgodną z prawem międzynarodowym.

Nasze pakiety dla wydawców i wydawnictw

Basic

0
Na stałe za darmo dla
Strona internetowa
  • 5000 odsłon / miesiąc w tym.
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Gotowe projekty
  • 1 indeksowanie/tydzień
  • Wsparcie: bilety
  • dodatkowy Widoki do rezerwacji
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Testy A/B i optymalizacja
  • dodatkowy konta użytkowników

Beginner

19
Miesięcznie za
Strona internetowa
  • 100 000 odsłon / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.1  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • 3 indeksowania/dzień
  • Wsparcie: bilety
  • Testy A/B i optymalizacja
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • dodatkowy konta użytkowników
Bardzo popularna

Standard

49
Miesięcznie do
3 strony internetowe lub aplikacje
  • 1 milion wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.05  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 10 indeksowań/dzień
  • Wsparcie: bilet i e-mail
  • dodatkowy konta użytkowników

Agency

195
Miesięcznie do
20 stron internetowych lub aplikacji
  • 10 milionów wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 100 indeksowań/dzień
  • 10 dodatkowych konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Enterprise

Na żądanie
Cena miesięczna do indywidualnego uzgodnienia
  • Dowolne wyświetlenia / miesiąc
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • Wszelkie indeksowania/dzień
  • dowolny dodatek. konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

Korzyści z consentmanagera na pliki cookie dla wydawców

Z przygotowaniem przyjaznym dla użytkownika: w naszym consentmanagerze na pliki cookie dla wydawców zgodność z prawem jest oczywiście priorytetem. Obowiązują tutaj specyfikacje IAB TCF v2 – znowelizowaną wersję RODO. Sygnały zgody są przesyłane między wydawcami a dostawcami zewnętrznymi, takimi jak Google, Taboola lub Xandr za pośrednictwem tych ram. Gwarantuje to podstawowy wymóg, aby móc w ogóle profesjonalnie prowadzić marketing online.

Kontynuacją tego Standard jest nowa Globalna Platforma Prywatności (GPP) stworzona przez IAB. Pomaga wydawcom i wydawnictwom na poziomie globalnym w przestrzeganiu prawa przy wdrażaniu obowiązujących tam przepisów o ochronie danych. Od 2023 r. będzie to dotyczyło w szczególności nowych przepisów o ochronie danych w niektórych stanach USA. consentmanager oferuje już nowy Standard , który zapewnia wydawcom i wydawcom lepszą pozycję rynkową.

Rozważamy również kreatywne rozwiązania. Na przykład subskrypcje PUR. Podobnie jak w przypadku portalu internetowego „Spiegel” lub austriackiego „ Standard ”, użytkownicy mogą wybrać, czy ma być udostępniana wersja limitowana bez reklam lub płatny dostęp.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Oczywiście consentmanager współpracuje również z…

CMP dla wydawców

Korzyści z naszego programu consentmanager dla wydawców. I to pod kilkoma względami. Jako platforma techniczna automatyzujecie proces uzyskiwania zgody w sposób zgodny z prawem. Zgodnie z wytycznymi RODO oraz zgodnie z aktualnymi orzeczeniami, np. na banerach cookies. Wspieramy również internacjonalizację. Dzięki specjalnym rozwiązaniom uwzględniającym zgodność z międzynarodowymi wytycznymi , takimi jak CCPA.

Inną kluczową zaletą consentmanagera dla wydawców jest to, że takie narzędzie pomaga zachować i zwiększyć przychody z reklam. Powodem jest między innymi to, że ważni reklamodawcy umieszczają swoje reklamy tylko na stronach internetowych zgodnych z wymogami RODO.

Co nas wyróżnia?

Orientacja na klienta poprzez przejrzystość

  • To, co Ci oferujemy, przekazujesz również swoim klientom. Nasz consentmanager na pliki cookie dla wydawców reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym komunikujesz jedną rzecz: bezpieczeństwo i ochronę danych są traktowane poważnie. To, co użytkownicy chcą pozostawić na Twojej witrynie, pozostaje przejrzyste. Od początku. W rezultacie nasze systemy zarządzania zgodami na pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla nawiązywania relacji z klientami opartych na zaufaniu .
  • Responsywny, dostosowujący się projekt wyglądu jest oczywisty, jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania dotyczące plików cookie dla wydawców. Wygląd banera zgody dostosowuje się do odpowiedniego systemu operacyjnego (np. Windows, iOS lub Android) i pasuje do różnych formatów ekranu. To nasz wkład w optymalne wrażenia użytkownika na wszystkich standardowych urządzeniach
  • Dla nas orientacja na klienta oznacza również: rozwiązania do zarządzania zgodami muszą być również łatwo i dyskretnie zintegrowane z istniejącymi stronami internetowymi pod względem projektu wyglądu . Aby zachować harmonijny wygląd ogólny, a odwiedzający otrzymali godne zaufania wrażenie na każdym formacie. Nie ma znaczenia, czy to na smartfonie, iPadzie czy tablecie z Androidem. To nasz wkład w optymalne doświadczenie użytkownika na różnych urządzeniach końcowych. I żywa orientacja na klienta.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Standard IAB GPP oferuje wydawcom i wydawcom wymagania techniczne, dzięki którym ich witryna internetowa lub aplikacja jest zgodna z zasadami ochrony danych. Nacisk kładziony jest na aspekt międzynarodowy. IAB GPP jest używany w szczególności w związku z nowymi przepisami o ochronie danych, takimi jak w różnych stanach USA. Firmom nieprzestrzegającym prawa grożą wysokie grzywny, które może nałożyć federalny prokurator generalny.
Ponadto zastosowanie nowego standardu zabezpiecza przyszłe przychody reklamowe dla wydawców i wydawców, ponieważ bez nowego standardu reklama internetowa nie będzie oferowana i sprzedawana w kolejnych miesiącach ani w Europie, ani w USA. I oczywiście klienci indywidualni również odgrywają ważną rolę. Użytkownik staje się coraz bardziej restrykcyjny w kwestii zgody na swoje dane, jeśli nie ma pewności, że firmy postąpią z nim w sposób zgodny z prawem.

W każdym przypadku strategia zgody na pliki cookie obejmuje użycie banera zgody. Dobrze przemyślany menedżer zgody na pliki cookie dla wydawców pomoże uniknąć ryzyka prawnego. Ponadto powinieneś zadbać o to, aby Twoje oświadczenie o ochronie danych było regularnie aktualizowane zgodnie z wymogami Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS). Obejmuje to również politykę plików cookie zawierającą informacje o funkcjach plików cookie i prawach dostępu.

Cookie ConsentManagers dla wydawców to oprogramowanie zapewniające prawnie bezpieczną zgodę na wykorzystanie plików cookie. Grają banerem dla odwiedzających. To prosi odwiedzających, gdy odwiedzają witrynę, o zgodę na użycie plików cookie. Dzieje się to jeszcze zanim klienci zobaczą rzeczywistą treść. Odwiedzający mogą odmówić zgody lub pozwolić na to w pewnym zakresie.

Jeśli użytkownicy odmówią zgody, nie zostaną przesłane żadne odpowiednie dane. Oprócz tego wymagane są pliki cookie, które są technicznie niezbędne do działania witryny. Wszystkie inne pliki cookie muszą być zablokowane.

Od 2018 r. unijne wytyczne dotyczące ochrony danych wymagają, aby odwiedzający witrynę użytkownicy proszeni byli o zgodę, zanim witryna nawet użyję pliki cookie i inne moduły śledzące. W przeszłości wielu dostawców witryn interpretowało ten wymóg jako rezygnację. Pliki cookie były zazwyczaj ustawiane, aby temu zapobiec użytkownicy musieli najpierw wyrazić sprzeciw. Zmienia się to po wyraźnej zgodzie: Pliki cookie można ustawić tylko wtedy, gdy użytkownicy (np. za pośrednictwem consentmanager.pl na pliki cookie dla wydawców) wyrazili na to zgodę.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.