Zmodyfikowany baner plików cookie sklepu

narzędzie dla jednego
Ochrona danych zgodna z RODO

Zmodyfikowany system sklepowy Sklep lub zmodyfikowany eCommerce to oprogramowanie sklepowe typu open source, które istnieje od końca 2008 roku. Od tego czasu system sklepowy jest stale rozwijany i staje się coraz bardziej rozpowszechniony. System sklepowy stawia na bezpieczeństwo, łatwość obsługi, a przede wszystkim stabilność. Zaprojektowanie zmodyfikowanego sklepu zgodnego z RODO jest niezbędne do zgodnego z prawem działania sklepu. Dzięki zmodyfikowanemu powiadomieniu o plikach cookie sklepu przez menedżera zgody możesz łatwo wdrożyć to wymaganie.

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych w spełnieniu wymogów RODO, TTDSG i ePrivacy…

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znanych marek na świecie.

… i wiele więcej.

Zmodyfikowany sklep w skrócie

  • Zmodyfikowane oprogramowanie eCommerce to system wolnego sklepu, który został opracowany na licencji GPL (GNU General Public License). Zmodyfikowany eCommerce był wcześniej znany jako xtcModified. Od pierwszej prezentacji w 2008 roku nastąpił ciągły rozwój. Zespół programistów odpowiedzialny za zmodyfikowany eCommerce stale aktualizuje i optymalizuje system sklepu. Klienci i użytkownicy powinni zatem znaleźć bezbłędny system sklepowy, który oferuje jak najlepsze wrażenia użytkownika. Reagując na nowe warunki rynkowe tak szybko i szybko, jak to możliwe, system sklepowy powinien być zawsze aktualny i zapewniać konkurencyjność swoim użytkownikom. Twórcy modyfikacji przywiązują szczególną wagę do stabilnego programu, bezpieczeństwa i łatwej obsługi .

    Zmodyfikowane oprogramowanie eCommerce zawiera wiele szablonów i szablonów projektów, które można łatwo dostosować. Ponieważ jest to rozwiązanie typu open source, zmodyfikowane życie między innymi z silnej i aktywnej społeczności . Działa to wspólnie w zakresie ulepszeń, rozszerzeń i nowych funkcji. Społeczność ta jest również odpowiedzialna za szybką i długoterminową konserwację systemu sklepowego, tak aby możliwa była stabilna praca przez długi czas. Ponadto, we współpracy z użytkownikami i wydawcami systemu sklepowego, społeczność regularnie rozwija różne sklepy demonstracyjne z różnych sektorów i branż. Dlatego jako operator sklepu korzystasz z już istniejących odpowiednich rozwiązań dla własnej firmy.

    Jako użytkownik lub operator sklepu masz możliwość uczestniczenia w rozwoju rozwiązania open source . W ten sposób możesz na przykład uczestniczyć w rozwoju nowych funkcji lub rozszerzeń na forum.

    Zaangażowanie wielu firm zewnętrznych umożliwia również oferowanie wielu usług dodatkowych. Można je zintegrować ze zmodyfikowanym eCommerce. Te i inne opcje dają niemal nieograniczone możliwości tworzenia i ciągłej rozbudowy własnego systemu sklepowego.

    W zasadzie zmodyfikowany Sklep może być używany przez firmy dowolnej branży i wielkości, które prowadzą handel online. Należy zauważyć, że użytkowanie wymaga know-how . W przypadku drobnych zmian i dostosowań wymagane są interwencje. Jednak dzięki aktywnej społeczności udzielana jest wystarczająca pomoc. Nasz własny system wiki i forum pomagają użytkownikom szybko odnaleźć drogę. Należy jednak wziąć pod uwagę pewien okres szkolenia, aż własny sklep spełni Twoje własne wymagania i potrzeby.

    Wraz z funkcjonalnością i ilością gromadzonych danych rośnie znaczenie zgodnego z prawem wdrożenia zarządzania plikami cookie . W tym momencie ważną rolę odgrywa zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu.

  • Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu

    Każdy operator zmodyfikowanej strony sklepu jest zobowiązany do zapewnienia zgodności zmodyfikowanego sklepu z RODO . Obejmuje to również zarządzanie zgodami na pliki cookie w sensie zgody na korzystanie z plików cookie . Zasadniczo pliki cookie (które nie są technicznie konieczne) można ustawić tylko po uzyskaniu wyraźnej i wyraźnej zgody użytkowników. Wynika to najpóźniej z wyroku ETS (Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) w sprawie plików cookie. Praktyczna realizacja zgody musi przybrać formę podwójnego opt-in. Twoi odwiedzający muszą zatem mieć możliwość wyrażenia zgody na zbieranie zmodyfikowanych plików cookie sklepu lub odrzucenia ich natychmiast po odwiedzeniu Twojego sklepu. Można to wprowadzić za pomocą zmodyfikowanej informacji o plikach cookie sklepu. Z jednej strony baner ten musi zawierać jasne wskazanie rodzaju i zakresu gromadzenia i przetwarzania plików cookie. Ponadto powiadomienie o zmodyfikowanym pliku cookie sklepu musi dawać użytkownikom możliwość udzielenia lub odrzucenia zgody. Tylko z tą zgodą możliwa jest koordynacja zmodyfikowanego sklepu i RODO.

    Menedżery zgody na pliki cookie mogą być wykorzystywane do realizacji zgody na pliki cookie w prawnie bezpieczny sposób . Oferują je dostawcy CMP (Consent Management Provider). Pomagają zapewnić użytkownikom możliwość wyrażenia zgody za każdym razem, gdy odwiedzają zmodyfikowaną stronę sklepu. Ustawienie pierwszego pliku cookie jest dozwolone tylko po wyrażeniu zgody.

  • Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu: potrzeby i wymagania

    Zasadniczo każda prowadzona komercyjnie strona internetowa (w tym sklepy internetowe) wymaga zapisu plików cookie. Potrzeba wykracza poza technicznie wymagane pliki cookie. Narzędzia do analizy i śledzenia działają również z plikami cookie. Nie można sobie wyobrazić konkurencyjnego działania sklepu internetowego bez tych narzędzi. Zasadniczo dla prawie każdego zbioru danych należy utworzyć oddzielny plik cookie. Korzystanie z plików cookie wymaga wyraźnej zgody użytkowników. Najpóźniej od czasu orzeczenia ETS konieczne było zatem zwrócenie się o taką zgodę. Można to zrealizować za pomocą wyraźnej informacji o zmodyfikowanych plikach cookie sklepu. Ta informacja w formie banera daje użytkownikom możliwość zaakceptowania lub odrzucenia technicznie niepotrzebnych plików cookie.

    Dobre powiadomienie o zmodyfikowanym pliku cookie sklepu można w idealnym przypadku łatwo zintegrować ze sklepem bez wpływu na jego funkcjonalność. Zarządzanie zgodami powinno zawsze przebiegać bez przeszkód technicznych być wykonalnym. Wybierając menedżera zgód należy również zwrócić uwagę na interfejsy do innych systemów i rozwiązań, które można zastosować. Jeśli jesteś dostawcą międzynarodowym, wielojęzyczność zmodyfikowanego powiadomienia o plikach cookie sklepu ma ogromne znaczenie. Po udanej integracji kodu zgody na pliki cookie w zmodyfikowanym sklepie eCommerce, każdy plik cookie, który nie jest absolutnie niezbędny, jest automatycznie blokowany. Pliki cookie są gromadzone i analizowane dopiero po wyrażeniu zgody.

Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu i jej zalety

Korzystanie ze zmodyfikowanego powiadomienia o plikach cookie sklepu jest ważnym krokiem w celu zapewnienia zgodności zmodyfikowanego sklepu z RODO. Jednak dobry menedżer plików cookie ma wiele innych zalet w działalności sklepu. Obejmuje to pozytywne wrażenia użytkownika i dłuższy czas przebywania. Dobry zmodyfikowany sklep jest dopasowany dokładnie do potrzeb Twojej grupy docelowej . Celem jest doskonałe wrażenia użytkownika.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Twoje korzyści w skrócie

    Czas przebywania i wskaźnik akceptacji

  • Doświadczenie użytkownika można wyrazić za pomocą wskaźników, takich jak współczynnik akceptacji i współczynnik odrzuceń . Oba parametry są ściśle związane z czasem przebywania użytkowników na stronie. Współczynnik odrzuceń powinien być tak niski, jak to możliwe, a współczynnik akceptacji powinien być jak najwyższy.

    Z dobrym menedżerem ds. zgody możesz osiągnąć wyższe współczynniki akceptacji i niższe współczynniki odrzuceń . W rezultacie czas, w którym Twoi klienci lub odwiedzający zostają dłużej. Zwiększa to prawdopodobieństwo konwersji, na przykład w postaci zakupu lub innej realizacji transakcji. Ważne cele pozyskiwania klientów i długoterminowej lojalności klientów można osiągnąć tylko w perspektywie długoterminowej, jeśli współczynnik odrzuceń jest niski. Zmodyfikowana wskazówka dotycząca plików cookie sklepu pomaga osiągnąć niższe współczynniki odrzuceń i wyższe współczynniki akceptacji. Powiadomienie o zmodyfikowanym sklepie wnosi zatem istotny wkład w pełne wykorzystanie potencjału zmodyfikowanego sklepu zgodnie z RODO.

    Korzyści można znaleźć zarówno po Twojej stronie jako operatora sklepu, jak i po stronie Twoich klientów. Chociaż klienci mają pewność, że ich potrzeba ochrony danych jest traktowana poważnie, korzystają z pewności prawnej przy wdrażaniu . To pozytywne doświadczenie użytkownika sprawia, że klienci zostają dłużej i zwiększa współczynnik konwersji. Podobnie pozytywne wrażenia użytkownika sprzyjają zadowoleniu klientów . To z kolei wpływa na lojalność klientów i sprawia, że klienci chętnie do Ciebie wracają. Pozytywne wrażenia użytkownika są również korzystne w odniesieniu do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO): Ponieważ wyszukiwarki uwzględniają wrażenia użytkownika w rankingach, pozytywne wrażenia mogą mieć korzystny wpływ na pozycję na listach wyników wyszukiwania.

    Dzięki dobremu menedżerowi ds. zgody masz stały przegląd w czasie rzeczywistym aktualnych współczynników akceptacji i odrzuceń w Twoim sklepie internetowym. Daje Ci to wgląd w aktualne zachowania Twoich klientów, gdy odwiedzają Twój sklep w dowolnym momencie. Dzięki temu cennemu wglądowi w aktualne zachowania klientów możesz również wyciągnąć ważne wnioski na temat potencjalnego potencjału optymalizacji .

  • Powiadomienie o plikach cookie zmodyfikowanego sklepu w wielu językach

    Jeśli prowadzisz sklep o zasięgu międzynarodowym , wielojęzyczność jest niezbędnym wymogiem. Większość operatorów sklepów kieruje swoje sklepy do klientów w różnych językach i w różnych krajach. Dlatego zmodyfikowane powiadomienie o plikach cookie sklepu powinno być zawsze możliwe do wyświetlenia w kilku językach, przynajmniej w językach krajów w obszarze RODO. Menedżer zgody jest odpowiedni dla ponad 30 języków i może automatycznie wyświetlać zmodyfikowane powiadomienie o plikach cookie sklepu Twoim klientom w ich języku.

  • reakcja na coś

    Wobec powszechnego korzystania z urządzeń mobilnych i częstego mobilnego dostępu do sklepów, responsywne dostosowywanie wyświetlania treści internetowych jest dziś standardem. Ma to również wpływ na wyświetlanie zmodyfikowanego powiadomienia o plikach cookie sklepu. Wszelkie treści muszą być dostosowane do używanego urządzenia końcowego, a także do systemu operacyjnego i rozmiaru ekranu. Rodzaj wyświetlania w menedżerze zgód na pliki cookie jest automatycznie dostosowywany do urządzeń, z których korzystają Twoi klienci, z których uzyskują dostęp do Twojego sklepu. Wygląd dostosowuje się zarówno do odpowiedniego systemu operacyjnego (np. Android lub iOS), jak i używanego urządzenia końcowego (np. smartfon lub tablet). W ten sposób menedżer zgód jest odpowiedni dla wszystkich popularnych urządzeń , a zmodyfikowane powiadomienie o plikach cookie sklepu może być używane w prawie wszystkich sytuacjach. Bez względu na rodzaj dostępu zapewniona jest zgodność sklepu z RODO.

Rekomendowany przez prawników i inspektorów ochrony danych

Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu

Dodatkowe zalety

  • Korzystanie z dobrze przemyślanego menedżera zgody oferuje również szereg konfigurowalnych opcji projektowych . Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu może być indywidualnie zaprojektowana, a tym samym dostosowana na przykład do Twojej tożsamości korporacyjnej.

    Ponadto dostawca zarządzania zgodami oferuje korzyści związane z blokowaniem reklam . Oznacza to, że wszelkim materiałom reklamowym wykorzystywanym na stronie sklepu można skutecznie zapobiegać do momentu wyrażenia na to zgody przez odwiedzających.

  • Oprócz ochrony danych i koordynacji zmodyfikowanego sklepu i RODO menedżer zgód przyczynia się również do bezpieczeństwa danych . Chronione przechowywanie informacji jest możliwe na (wyłącznie europejskich) serwerach. Ponadto automatyczne aktualizacje menedżera zgód zapewniają, że aktualne standardy bezpieczeństwa są zawsze na miejscu.

    Kolejną zaletę można znaleźć w zintegrowanych procedurach testowania A/B . Testy A/B służą do znalezienia optymalnych ustawień (np. najlepszego możliwego projektu) dla zmodyfikowanego powiadomienia o plikach cookie sklepu. To automatycznie optymalizuje baner plików cookie.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.