Zmodyfikowany baner dotyczący plików cookie w sklepie

Narzędzie dla jednego
Ochrona danych zgodna z RODO

Zmodyfikowany sklep lub zmodyfikowany system sklepu eCommerce to oprogramowanie sklepowe typu open source, które istnieje od końca 2008 roku. Od tego czasu system sklepowy jest stale rozwijany i cieszy się coraz większą popularnością. System sklepowy skupia się na bezpieczeństwie, łatwości użytkowania, a przede wszystkim stabilności. Zapewnienie zgodności zmodyfikowanego sklepu z RODO jest Niezbędny do prawnie bezpiecznego funkcjonowania sklepu. Dzięki zmodyfikowanemu powiadomieniu o plikach cookie sklepu od menedżera zgody możesz łatwo wdrożyć to wymaganie.

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych spełnić wymogi zgodności z wymogami RODO i ePrivacy ...

Do naszych klientów należą największe serwisy internetowe i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

Zwróc uwagę źe mimo dużej ilości funkcji ConsentManagera takich jak blokowanie kodów i plików cookie stron trzecich, nie wszyscy nasi klienci z nich korzystają. Z tego względu prosimy nie oceniać naszych funkcji tylko na podstawie tego, jak nasi klienci korzystają z naszego narzędzia.

Zmodyfikowany sklep w skrócie

Zmodyfikowane oprogramowanie eCommerce to system wolnego sklepu, który został opracowany na licencji GPL (GNU General Public License). Zmodyfikowany eCommerce był wcześniej znany jako xtcModified. Od pierwszej prezentacji w 2008 roku nastąpił ciągły rozwój. Zespół programistów odpowiedzialny za zmodyfikowany eCommerce stale aktualizuje i optymalizuje system sklepu. Klienci i użytkownicy powinni znaleźć bezbłędny system sklepowy, który zapewnia jak najlepsze wrażenia użytkownika. Reagując tak szybko i tak szybko, jak to możliwe na nowe warunki rynkowe, system sklepowy powinien być zawsze aktualny i zapewniać konkurencyjność jego użytkownikom. Twórcy modyfikacji przywiązują szczególną wagę do jednego stabilny program, bezpieczeństwo i łatwa obsługa.

Zmodyfikowane oprogramowanie eCommerce zawiera wiele szablonów i szablonów projektów, które można łatwo dostosować. Ponieważ jest to rozwiązanie typu open source, zmodyfikowane życie z jednego, między innymi, silna i aktywna społeczność. Działa to wspólnie w zakresie ulepszeń, rozszerzeń i nowych funkcji. Społeczność ta jest również odpowiedzialna za szybką i długoterminową konserwację systemu sklepowego, aby mógł on działać niezawodnie przez długi czas. Ponadto społeczność regularnie rozwija różne sklepy demonstracyjne z różnych gałęzi gospodarki i branż we współpracy z użytkownikami i wydawcami systemu sklepowego. Dlatego jako operator sklepu korzystasz z już istniejących odpowiednich rozwiązań dla własnej firmy.

Jako użytkownik lub operator sklepu masz możliwość uczestniczyć w rozwoju rozwiązania open source. W ten sposób możesz na przykład uczestniczyć w rozwoju nowych funkcji lub ulepszeń na forum.

Udział wielu firm zewnętrznych umożliwia również oferowanie wielu usług dodatkowych. Można je zintegrować ze zmodyfikowanym eCommerce. Te i inne opcje umożliwiają niemal nieograniczona różnorodność możliwościbudować i stale rozbudowywać własny system sklepowy.

W zasadzie zmodyfikowany Sklep może być używany przez firmy dowolnej branży i wielkości, które prowadzą handel online. Należy zauważyć, że Wykorzystanie know-how wymaga. W przypadku drobnych zmian i dostosowań wymagane są interwencje. Jednak ze względu na aktywną społeczność dostępna jest wystarczająca pomoc. Własny system wiki i forum firmy pomagają użytkownikom szybko odnaleźć się. Należy jednak wziąć pod uwagę pewien okres szkolenia, zanim Twój sklep spełni Twoje własne wymagania i potrzeby.

Zwiększa się to wraz z funkcjonalnością i ilością gromadzonych danych Znaczenie zgodnego z prawem wdrożenia zarządzania plikami cookie. W tym momencie ważną rolę odgrywa zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu.

Spraw, aby zmodyfikowany sklep był zgodny z RODO:

Zmodyfikowana informacja o plikach cookie w sklepie

Każdy operator zmodyfikowanej strony sklepu jest zobowiązany do dostosowania zmodyfikowanego sklepu do RODO. Obejmuje to również zarządzanie zgodami na pliki cookie w sensie a Zgoda na używanie plików cookie. Zasadniczo pliki cookie (które nie są technicznie konieczne) można ustawić tylko wtedy, gdy użytkownicy wyrazili jednoznaczną i wyraźną zgodę. Wynika to najpóźniej z wyroku ETS (Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) w sprawie plików cookie. Praktyczna realizacja zgody musi nastąpić poprzez double opt-in. Odwiedzając Twój sklep, Twoi goście muszą zatem mieć możliwość wyrażenia zgody na zbieranie zmodyfikowanych plików cookie sklepu lub ich odrzucenia. Można to wprowadzić za pomocą zmodyfikowanej informacji o plikach cookie sklepu. Z jednej strony baner ten musi zawierać jasne wskazanie rodzaju i zakresu gromadzenia i przetwarzania plików cookie. Ponadto powiadomienie o zmodyfikowanym pliku cookie sklepu musi dawać użytkownikom możliwość udzielenia lub odrzucenia zgody. Koordynacja zmodyfikowanego sklepu i RODO jest możliwa tylko z tą zgodą.

W rozumieniu prawnie bezpiecznej realizacji zgody na pliki cookies, Menedżer zgody na pliki cookie posługiwać się. CMP (Consent Management Providers) to oferują. Pomagają zapewnić użytkownikom możliwość wyrażenia zgody za każdym razem, gdy odwiedzają zmodyfikowaną stronę sklepu. Ustawienie pierwszego pliku cookie jest dozwolone tylko po wyrażeniu przez Ciebie zgody.

Czy Twoja witryna jest zgodna? Dowiedz się z naszą listą kontrolną

Pobierz listę kontrolną

Pakiety

Podstawowy

Za darmo

  • Przegląd
  • Maksymalna liczba wyświetleń strony na miesiąc

    5000
  • Dodatkowe odsłony (cena za 1000)

    niemożliwe
  • Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje

    1
  • Zgodne z RODO

  • Wygląd / dopasowanie
  • Gotowe wyglądy / zacznij od razu

  • Crawler plików cookie
  • Roboty na tydzień

    1
  • Wsparcie / SLA
  • Wsparcie przez bilet

Standardowy
od

49 €
za miesiąc

  • Przegląd
  • Wszystkie funkcje pakietu podstawowego plus:

  • Wyświetlenia strony / miesiąc w zestawie

    1 000 000
  • Dodatkowe odsłony (cena za 1000)

    0,05 €
  • CMP zgodny z IAB TCF

  • Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje

    3
  • Wygląd / dopasowanie
  • Wszystkie funkcje pakietu podstawowego plus:

  • Logo Pańskiej firmy

  • Tworzenie własnych wyglądów

    3
  • Zmieńianie tekstów

  • Testy A/B i optymalizacja

  • Crawler plików cookie
  • Roboty na dzień

    10
  • Wsparcie / SLA
  • Wsparcie przez bilet

  • Wsparcie przez e-mail

Agencjaod

195 €
za miesiąc

  • Przegląd
  • Wszystkie funkcje pakietu standardowego plus:

  • Wyświetlenia strony / miesiąc w zestawie

    10 000 000
  • Dodatkowe odsłony (cena za 1000)

    0,02 €
  • Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje

    20.
  • Wygląd / dopasowanie
  • Tworzenie własnych wyglądów

    20.
  • Testy A/B i optymalizacja

  • Konta użytkowników
  • Wszystkie funkcje pakietu standardowego plus:

  • Dodatkowe konta użytkowników

    10
  • Prawa użytkownika

  • Crawler plików cookie
  • Roboty na dzień

    100
  • Wsparcie / SLA
  • Wsparcie przez bilet

  • Wsparcie przez e-mail

  • Wsparcie telefoniczne

Enterpriseod

Skontaktuj się z nami

  • Przegląd
  • Wszystkie funkcje pakietu Agency plus:

  • Wyświetlenia strony / miesiąc w zestawie

    35 000 000
  • Dodatkowe odsłony (cena za 1000)

    0,02 €
  • Maks. strony internetowe / maks. Aplikacje

    Nieograniczony
  • Wygląd / dopasowanie
  • Tworzenie własnych wyglądów

    indywidualnie
  • Konta użytkowników
  • Wszystkie funkcje pakietu standardowego plus:

  • Dodatkowe konta użytkowników

    indywidualnie
  • Prawa użytkownika

  • Crawler plików cookie
  • Roboty na dzień

    300
  • Wsparcie / SLA
  • Wsparcie przez bilet

  • Wsparcie przez e-mail

  • Wsparcie telefoniczne

  • Dedykowane wsparcie

  • SLA

    99,9%
  • Biała etykieta
  • Rozwiązanie z białą etykietą

  • Usunięcie loga consentmanager.pl

  • CMP z własną domeną

    Zmodyfikowana uwaga dotycząca plików cookie sklepu: potrzeby i wymagania

    Zasadniczo każda strona internetowa firmy (w tym sklepy internetowe) wymaga zapisu plików cookie. Potrzeba wykracza poza niezbędne technicznie pliki cookie. Narzędzia do analizy i śledzenia działają również z plikami cookie. Bez tych narzędzi trudno wyobrazić sobie konkurencyjny sklep internetowy. Zasadniczo dla prawie każdego zbioru danych należy utworzyć oddzielny plik cookie. Korzystanie z plików cookie wymaga wyraźnej zgody użytkowników. Najpóźniej od czasu orzeczenia ETS uzyskanie tej zgody jest zatem niezbędne. Można to zrealizować za pomocą wyraźnej informacji o zmodyfikowanych plikach cookie sklepu. To ogłoszenie w formie banera daje użytkownikom możliwość zaakceptowania lub odrzucenia technicznie niepotrzebnych plików cookie.

    Dobre powiadomienie o zmodyfikowanym pliku cookie sklepu można w idealnym przypadku łatwo zintegrować ze sklepem, nie wpływając na jego funkcjonalność. Zarządzanie zgodami powinno być zawsze wolne od przeszkód technicznych być wykonalnym. w Wybór menedżera ds. zgody nadal należy zwracać uwagę na interfejsy do innych systemów i rozwiązań, które można zastosować. Jeśli jesteś międzynarodowym dostawcą, wielojęzyczność zmodyfikowanego powiadomienia o plikach cookie sklepu jest bardzo ważna. Po udanej integracji kodu zgody na pliki cookie w zmodyfikowanym sklepie eCommerce, każdy plik cookie, który nie jest absolutnie niezbędny, zostanie automatycznie zablokowany. Pliki cookie są gromadzone i analizowane dopiero po wyrażeniu przez Ciebie zgody.

    Bądź na bieżąco!

    Zapisz się do newslettera

    Zarządzanie zgodami na pliki cookie: standardy i sposób działania

    Ustanowiono ramy umożliwiające uzyskiwanie informacji o gromadzeniu i przetwarzaniu plików cookie. Zostało to opublikowane przez stowarzyszenie branżowe IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Struktura nazywa się Transparency and Consent Framework (TCF) i stał się standardem używanym przez menedżerów zgody na pliki cookie. Ramy zostały pierwotnie zaprezentowane w kwietniu 2018 r. i mają na celu ujednolicenie zbierania zgody na pliki cookie. Zmieniona wersja TCF 2.0 została zaprezentowana w maju 2020 roku.

    Twierdzenie ramowe istnieje w Śledzenie wszystkich informacji o zgodzie użytkownika. Odbywa się to w całym łańcuchu dostaw wyświetlanej reklamy. Zasadniczo wszyscy usługodawcy i inne osoby zaangażowane w ten proces są uzależnione od informacji, których zgoda została lub nie została udzielona. W wyświetlanie banerów reklamowych zaangażowanych jest wielu usługodawców.

    Najpierw ustalono a Menedżer zgody na pliki cookie oparty na IABczy użytkownik wyraził zgodę. Następnie określa się, które pliki cookie i w jakim stopniu zostały zatwierdzone środki przetwarzania. To określenie zgody jest podstawą do wygenerowania ciągu zgody. Jest to również tworzone w pliku cookie. Umożliwia to również innym dostawcom zarządzania zgodami odczytanie zgody użytkownika.

    Prawie każda strona sklepu zorientowana komercyjnie gromadzi różne dane za pośrednictwem plików cookie, które wymagają zatwierdzenia. Nawet użycie prostego narzędzia analitycznego wiąże się z gromadzeniem takich danych. Jako sprzedawca internetowy, który zwraca się do klientów w Europie i gromadzi dane użytkowników za pośrednictwem strony sklepu, jest jednym Koordynacja modyfikacji sklepu i RODO jest więc absolutnie konieczna. Pierwszy plik cookie, który nie jest konieczny z technicznego punktu widzenia, można ustawić tylko po wyrażeniu wyraźnej zgody.

    Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu i jej zalety

    Korzystanie ze zmodyfikowanego powiadomienia o plikach cookie Sklepu jest ważnym krokiem w celu zapewnienia, że zmodyfikowany Sklep jest zgodny z RODO. Jednak dobry menedżer plików cookie ma wiele innych zalet prowadzenia sklepu. Obejmuje to pozytywne wrażenia użytkownika i dłuższy pobyt. Dobry zmodyfikowany sklep to dokładnie do potrzeb Twojej grupy docelowej wyrównany. Celem jest zapewnienie doskonałego doświadczenia użytkownika.

    Długość pobytu i wskaźnik akceptacji

    Doświadczenie użytkownika można podzielić na wskaźniki, takie jak: Współczynnik akceptacji i współczynnik odrzuceń wyrazić. Oba parametry są ściśle związane z czasem, jaki Twoi użytkownicy spędzają na stronie. Współczynnik odrzuceń powinien być tak niski, jak to możliwe, a współczynnik akceptacji powinien być jak najwyższy.

    Możesz to zrobić z dobrym menedżerem ds. Zgód Realizacja wyższych współczynników akceptacji i niższych współczynników odrzuceń. W rezultacie wydłuża się długość pobytu Twoich klientów lub odwiedzających. Zwiększa to prawdopodobieństwo konwersji, na przykład w formie zakupu lub innej transakcji. Ważne cele związane z pozyskiwaniem klientów i trwałą lojalnością klientów można osiągnąć tylko w długim okresie przy niskim współczynniku odrzuceń. Zmodyfikowane powiadomienie o plikach cookie sklepu pomaga osiągnąć niższe współczynniki odrzuceń i wyższe współczynniki akceptacji. Powiadomienie o zmodyfikowanym sklepie o pliku cookie stanowi zatem ważny wkład w pełne wykorzystanie potencjału zmodyfikowanego sklepu zgodnego z RODO.

    Korzyści można znaleźć zarówno po Twojej stronie jako operatora sklepu, jak i po stronie Twoich klientów. Chociaż klienci mogą być pewni, że ich potrzeby w zakresie prywatności są traktowane poważnie, korzystasz z Pewność prawna w realizacji. To pozytywne doświadczenie użytkownika pozwala klientom pozostać dłużej i zwiększa współczynnik konwersji. Podobnie to się dzieje pozytywne doświadczenia użytkowników zadowolenia klienta korzyść. To z kolei wpływa na lojalność klientów i sprawia, że klienci chętnie do Ciebie wrócą. Pozytywne wrażenia użytkownika są również korzystne w odniesieniu do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO): Ponieważ wyszukiwarki uwzględniają wrażenia użytkownika w rankingach, pozytywne wrażenia mogą mieć pozytywny wpływ na pozycję na listach wyników wyszukiwania.

    Dzięki dobremu menedżerowi ds. zgody masz stały przegląd w czasie rzeczywistym aktualnych wskaźników akceptacji i odrzuceń w swoim sklepie internetowym. Daje Ci to wgląd w aktualne zachowania Twoich klientów podczas odwiedzania Twojego sklepu w dowolnym momencie. Dzięki temu cennemu wglądowi w aktualne zachowania klientów również je otrzymujesz ważny wniosek o możliwym potencjale optymalizacyjnym.

    międzynarodowość

    Powiadomienie o plikach cookie zmodyfikowanego sklepu w wielu językach

    Jeśli masz Kupuj z międzynarodowym naciskiem wielojęzyczność jest podstawowym wymogiem. Większość operatorów sklepów kieruje swoje sklepy do klientów w różnych językach i w różnych krajach. W związku z tym zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu powinna zawsze być wyświetlana w kilku językach, przynajmniej w językach krajów obszaru RODO. Menedżer zgód nadaje się do ponad 30 języków i może automatycznie wyświetlać zmodyfikowane powiadomienie o plikach cookie sklepu Twoim klientom w ich języku.

    Responsywność

    Dostosowanie do różnych urządzeń końcowych i systemów operacyjnych

    W związku z powszechnym korzystaniem z urządzeń mobilnych i częstym mobilnym dostępem do sklepów, jeden responsywna adaptacja prezentacji treści internetowych standard dzisiaj. Dotyczy to również wyświetlania zmodyfikowanej informacji o plikach cookie sklepu. Cała zawartość musi być dostosowana do używanego urządzenia, a także systemu operacyjnego i rozmiaru ekranu. Rodzaj wyświetlania w menedżerze zgód na pliki cookie jest automatycznie ustawiany na urządzeniach używanych przez Twoich klientów, z których uzyskują dostęp do Twojego sklepu. Wygląd dostosowuje się do danego systemu operacyjnego (np. Android lub iOS), a także do używanego urządzenia (np. smartfon lub tablet). W ten sposób jest Menedżer zgód dla wszystkich popularnych urządzeń odpowiednie, a zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu może być używana w prawie wszystkich sytuacjach. Bez względu na rodzaj dostępu zapewniona jest zgodność sklepu z RODO.

    Polecany przez prawników i inspektorów ochrony danych...


    Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu:

    Więcej zalet na pierwszy rzut oka

    Korzystanie z dobrze przemyślanego menedżera zgód oferuje również szereg opcji konfigurowalne opcje projektowania. Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu może być indywidualnie zaprojektowana, a tym samym dostosowana na przykład do Twojej tożsamości korporacyjnej.

    Ponadto dostawca zarządzania zgodami oferuje korzyści: Blokowanie reklam. Oznacza to, że wszelkim materiałom reklamowym wykorzystywanym na stronie sklepu można skutecznie zapobiegać, dopóki odwiedzający nie wyrażą na to zgody.

    Oprócz ochrony danych i koordynacji zmodyfikowanego sklepu i RODO nadal przyczynia się do tego menedżer ds. Zgód Ochrona danych w. Chronione przechowywanie informacji jest możliwe na (wyłącznie europejskich) serwerach. Ponadto automatyczne aktualizacje menedżera zgód zapewniają, że aktualne standardy bezpieczeństwa są zawsze na miejscu.

    Kolejną korzyść można znaleźć w zintegrowane procedury testowe A/B. Testy A / B służą do znalezienia optymalnych ustawień (na przykład najlepszego możliwego projektu) dla powiadomienia o zmodyfikowanych plikach cookie sklepu. To automatycznie zoptymalizuje baner plików cookie.

    FAQ

    Ze zmodyfikowanym powiadomieniem o plikach cookie sklepu możesz zagraj w banerktóry wyraźnie prosi o zgodę. Gdy tylko potencjalny klient odwiedzi Twoją stronę, zostanie skonfrontowany z banerem. Pierwszy plik cookie, który nie jest technicznie niezbędny, można ustawić dopiero po wyrażeniu przez Ciebie zgody. Chodzi o wdrożenie procedury opt-in, która została zapewniona i konieczna w odniesieniu do koordynacji zmodyfikowanego sklepu i RODO najpóźniej od czasu orzeczenia ETS.

    Zasadniczo dozwolone technicznie niezbędne pliki cookie nawet bez zgody być ustawiony. Wszystkie inne wymagają wyraźnej zgody. Pierwszy nieistotny plik cookie można ustawić dopiero po zarejestrowaniu się przez użytkownika.

    Jeśli odwiedzający odmówi zgody na użycie plików cookie, te pliki cookie nie zostaną ustawione. Z tym masz na przykład brak danych śledzenia lub analizy więcej, ponieważ nie są one gromadzone ani przekazywane. Zmodyfikowana informacja o plikach cookie sklepu w postaci banera zawiera kilka opcji dotyczących rodzaju i zakresu zgody.

    CMP

    Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

    Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami - pomożemy znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla twojej firmy!

    Kontakt