Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Baner plików cookie HubSpot

Ochrona danych zgodna z RODO za pomocą narzędzia Consent Manager

Dzięki consentmanager możesz dostosować swoją witrynę HubSpot do wymogów RODO:

  • Łatwa integracja
  • Zgodność z RODO i ePrivacy
  • Oficjalny CMP IAB TCF v2
  • Kompatybilny ze wszystkimi serwerami reklam (w tym GAM/AdSense)
  • W pełni konfigurowalny do Twojego projektu
  • zintegrowany robot indeksujący pliki cookie
  • Wyświetlaj w ponad 30 językach
Cookie Banner

Marketing zgodny z prawem z Hubspot

Pliki cookie HubSpot i RODO

HubSpot to firma zajmująca się oprogramowaniem marketingowym z siedzibą w Bostonie w stanie Massachusetts. Firma została założona w 1999 roku i od tego czasu stała się światowym liderem w automatyzacji marketingu . W 2015 roku HubSpot miał ponad 1 miliard dolarów rocznych przychodów i ponad 50 000 klientów na całym świecie.

Platforma marketingowa pomaga firmom budować lepsze relacje z klientami. Zapewnia narzędzia do sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i zespołu wsparcia w celu automatyzacji powtarzalnych zadań, śledzenia wydajności i tworzenia spersonalizowanych doświadczeń. Produkty firmy obejmują:

  • Marketing Automation : zestaw narzędzi marketingowych, które pomagają firmom zarządzać wszystkimi aspektami kampanii marketingowych. Narzędzia te mają na celu ułatwienie życia marketerom poprzez automatyzację wielu ręcznych procesów, aby mogli skupić się na pracy o wyższej wartości.
  • CRM (zarządzanie relacjami z klientami): narzędzie do śledzenia potencjalnych klientów, potencjalnych klientów i innych ważnych informacji biznesowych. Obejmuje to ocenę leadów, pielęgnację, segmentację i analitykę.
  • Integracja Salesforce : integracja między CRM HubSpot i Salesforce, która umożliwia użytkownikom importowanie kontaktów z jednego systemu do drugiego.
  • Strategia treści : narzędzie ułatwiające planowanie, planowanie i publikowanie treści w wielu kanałach.

HubSpot pomógł tysiącom firm w rozwoju, dostarczając im bardzo dobre oprogramowanie marketingowe. Ale jak narzędzie radzi sobie z danymi osobowymi?

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych zachować zgodność z RODO, TDDDG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

Hubspot i dane osobowe

  • Czy HubSpot zbiera dane osobowe?

    HubSpot zbiera informacje od swoich użytkowników, w tym adresy e-mail, numery telefonów, nazwiska, stanowiska, nazwy firm i adresy IP. Wykorzystuje te informacje do wysyłania ukierunkowanych e-maili i wiadomości tekstowych oraz dostarczania ukierunkowanych reklam na swojej stronie internetowej. Firma udostępnia również dane użytkowników stronom trzecim , w tym Facebookowi , Twitterowi , Google i LinkedIn.

  • Narzędzie wykorzystuje pliki cookie do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Jeśli klienci chcą zablokować pliki cookie HubSpot, zapoznaj się z polityką prywatności Hubspot, aby uzyskać więcej informacji. Należy pamiętać, że części witryny mogą nie działać poprawnie, jeśli odwiedzający wyłączą wszystkie pliki cookie HubSpot.

  • Co polityka prywatności mówi o plikach cookie HubSpot?

    Pliki cookie HubSpot są używane w dwóch celach:

    1. w celu zapewnienia funkcjonalności strony internetowej
    2. analizować , w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej
  • Firma opracowała szereg narzędzi, które pomagają użytkownikom śledzić konwersje z różnych źródeł. Obejmuje to na przykład Google Analytics , który umożliwia sprawdzenie, które strony odwiedzają użytkownicy i czy dokonują konwersji. Następnie może generować raporty na podstawie tych informacji.

Kto reguluje postępowanie z danymi osobowymi?

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) , przyjęte w 2016 r., daje osobom fizycznym większą kontrolę nad sposobem przetwarzania ich danych osobowych . Niniejsze rozporządzenie dotyczy wszystkich państw członkowskich UE i krajów spoza UE, które dostarczają towary i usługi obywatelom Unii Europejskiej. RODO wymaga również od organizacji powiadamiania użytkowników o zmianach w ich polityce prywatności.

Nowe prawo ma daleko idące konsekwencje dla firm. Zgodnie z tym firmy muszą wyznaczyć inspektora ochrony danych, który w ciągu 72 godzin zgłasza naruszenia prawa. Firmy, które naruszają przepisy, są karane grzywnami w wysokości 20 milionów euro lub 4% rocznego światowego obrotu, w zależności od tego, która z tych wartości jest wyższa.

CMP Consent Management

Sytuacja prawna dotycząca RODO

Co RODO mówi o plikach cookie?

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), które weszło w życie 25 maja 2018 r., wymaga od każdej firmy gromadzącej dane od obywateli UE przejrzystego informowania o tym, co robi z tymi informacjami. Organizacje muszą również dostarczyć jasne instrukcje dotyczące sposobu, w jaki użytkownicy mogą usuwać zebrane dane osobowe. Obejmuje to pliki cookie. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są umieszczane na Twoim komputerze, gdy odwiedzasz określone strony internetowe.

Pozwalają stronie internetowej rozpoznać Twoje urządzenie. Pliki cookie służą do przechowywania preferencji, takich jak ustawienia języka, zawartość koszyka i inne podobne informacje. Niektóre pliki cookies są jednak wymagane do prawidłowego działania stron internetowych, m.in. B. te, które pomagają zidentyfikować Twoje konto, zapisać dane logowania i śledzić Twoją aktywność przeglądania.

RODO nakłada na organizacje dodatkowe obowiązki dotyczące bezpieczeństwa danych klientów. Oprócz ogólnych wymagań opisanych powyżej organizacje muszą podjąć odpowiednie środki techniczne w celu ochrony danych klientów przed przypadkową utratą lub nieuprawnionym dostępem, zmianą lub ujawnieniem. Ponadto organizacje muszą podjąć rozsądne kroki, aby zapewnić, że ich pracownicy wykorzystują dane wyłącznie do dozwolonych celów.

Na przykład, jeśli proces biznesowy obejmuje wysyłanie danych wrażliwych poza EOG, firma powinna zapewnić, że odbiorca przestrzega tych samych przepisów o ochronie danych, co sama organizacja. Oznacza to: Jeśli korzystasz z HubSpot, jako firma masz obowiązek.

HubSpot i RODO

Aby HubSpot był zgodny z RODO, firma opracowała nową wersję swojego oprogramowania, która zawiera szereg funkcji zapewniających zgodność z rozporządzeniem. Należą do nich:

  • Nowa strona prywatności , na której użytkownicy mogą znaleźć wszystkie istotne informacje o tym, jak HubSpot obsługuje dane osobowe. Obejmuje to informacje o tym, jakie dane firma zbiera, dlaczego je przetwarza, jak długo je przechowuje, czy ujawnia je osobom trzecim i jak je zabezpiecza.
  • Nowa informacja o plikach cookie HubSpot, która zapewnia użytkownikom informacje o tym, w jaki sposób HubSpot wykorzystuje pliki cookie i jak je wyłączyć.
  • Link do zaktualizowanej polityki prywatności jest teraz widoczny na dole każdej strony.
  • Pliki cookie HubSpot wykorzystywane do analizy są przechowywane tylko przez 30 dni.

W przeciwieństwie do większości amerykańskich producentów oprogramowania, HubSpot od lat jest mocno zaangażowany w obsługę europejskich klientów. W związku z tym firma przywiązuje dużą wagę do przestrzegania przepisów UE takich jak RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Hubspot został certyfikowany przez Grupę Roboczą Art. 29 UE w ramach Tarczy Prywatności w celu ochrony osób, których dane osobowe przechowuje.

Pliki cookie HubSpot

Pliki cookie HubSpot służą do śledzenia zachowań odwiedzających i ulepszania ich usług. Obejmuje to przechowywanie danych osobowych, takich jak adresy e-mail, adresy IP i typy przeglądarek. Przechowuje również identyfikatory sesji, dzięki czemu użytkownicy nie muszą się logować za każdym razem, gdy odwiedzają witrynę. Użytkownicy mogą w dowolnym momencie zrezygnować ze śledzenia w ustawieniach prywatności. Aby móc korzystać z HubSpot zgodnie z RODO, Ty jako operator jesteś odpowiedzialny. Dlatego konieczne jest wyświetlanie przejrzystych informacji o plikach cookie odwiedzającym oraz uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Baner plików cookie HubSpot

Wychodząc naprzeciw nowym przepisom, HubSpot wprowadził baner dotyczący plików cookie informujący użytkowników o gromadzeniu danych osobowych i przysługujących im prawach wynikających z RODO.

Obejmuje to prawo do informacji, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Firma twierdzi również, że w przyszłości przedstawi więcej szczegółów na temat tego, w jaki sposób jej produkty wykorzystują pliki cookie HubSpot.

Banery cookie są (z kilkoma wyjątkami) obowiązkowe dla operatorów witryn i muszą spełniać surowe wymagania. Aby być po bezpiecznej stronie, dostawcy zarządzania zgodami (CMP) przejmują te zadania (zgoda).

Consentmanager pomaga organizacjom tworzyć i utrzymywać formularze zgody na różne rodzaje gromadzenia danych. Udostępniamy szablony, przewodniki i inne narzędzia pomagające użytkownikom przestrzegać przepisów takich jak RODO.

Możesz łatwo połączyć HubSpot z naszym menedżerem zgód, aby zaoferować zaawansowaną funkcję zarządzania zgodami: Dzięki temu klienci HubSpot mogą łatwo zarządzać zgodą użytkowników w wielu usługach internetowych. Consentmanager umożliwia uzyskanie zgody użytkownika przed zarejestrowaniem się w usługach. W ten sposób nie musisz się już martwić o ręczne uzyskiwanie zgody.

Nasz elastyczny model cenowy

Basic

0
Na stałe za darmo dla
Strona internetowa
  • 5000 odsłon / miesiąc w tym.
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Gotowe projekty
  • 1 indeksowanie/tydzień
  • Wsparcie: bilety
  • dodatkowy Widoki do rezerwacji
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Testy A/B i optymalizacja
  • dodatkowy konta użytkowników

Beginner

19
Miesięcznie za
Strona internetowa
  • 100 000 odsłon / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.1  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • 3 indeksowania/dzień
  • Wsparcie: bilety
  • Testy A/B i optymalizacja
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • dodatkowy konta użytkowników
Bardzo popularna

Standard

49
Miesięcznie do
3 strony internetowe lub aplikacje
  • 1 milion wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.05  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 10 indeksowań/dzień
  • Wsparcie: bilet i e-mail
  • dodatkowy konta użytkowników

Agency

195
Miesięcznie do
20 stron internetowych lub aplikacji
  • 10 milionów wyświetleń / miesiąc w tym.
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • 100 indeksowań/dzień
  • 10 dodatkowych konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Enterprise

Na żądanie
Cena miesięczna do indywidualnego uzgodnienia
  • Dowolne wyświetlenia / miesiąc
  • dodatkowy Wyświetlenia:0.02  / 1000
  • Zgodny z wymogami RODO
  • CMP zgodny z IAB TCF
  • Standard GPP IAB
  • Konfigurowalne projekty wyglądu
  • Testy A/B i optymalizacja
  • Wszelkie indeksowania/dzień
  • dowolny dodatek. konta użytkowników
  • Wsparcie: bilet, e-mail i telefon
  • Osobisty menedżer konta

Menedżer zgód jako rozwiązanie dla plików cookie HubSpot

Dzięki Consentmanager możesz w każdej chwili łatwo i zgodnie z RODO korzystać z HubSpot. Dzięki automatycznym aktualizacjom i zgodnym z prawem tekstom w ponad 30 językach, zawsze jesteś po bezpiecznej stronie.

Nie chodzi tylko o spełnienie wszystkich wymogów prawnych RODO, ale także o uczynienie cnoty z konieczności: baner plików cookie HubSpot przyczynia się do pozytywnego doświadczenia użytkownika. Twoi goście zostaną niezwłocznie i wyczerpująco poinformowani o korzystaniu z plików cookie HubSpot i poproszeni o wyrażenie zgody. Poważnie traktujesz ochronę danych – a Twoi klienci zauważą to pozytywnie i wzbudzą zaufanie.

Nie jest to oczywiste, ponieważ HubSpot jest firmą amerykańską i faktycznie opiera się na innych strukturach ochrony danych. Jeszcze więcej punktów możesz zdobyć u swoich klientów, jeśli będziesz ściśle przestrzegać wymogów RODO i zadbać o bezpieczeństwo.

Zindywidualizowany baner dotyczący plików cookie HubSpot jest również automatycznie optymalizowany przez Consentmanager: dzięki testom A/B i kontrolowanym przez system korektom powiadomienia o plikach cookie HubSpot poprawiasz współczynnik akceptacji odwiedzających i zmniejszasz współczynnik odrzuceń.

W ten sposób zyskujesz nie tylko więcej zadowolonych klientów, którzy intensywniej zajmują się Twoimi produktami lub usługami, ale także więcej danych do dalszej optymalizacji konwersji.

HubSpot jako okazja

  • Postrzegaj HubSpot i RODO jako szansę

    Leady dla nowych klientów są drogie. Zmniejszenie kosztów pozyskiwania i utrzymania klientów jest zatem przewagą konkurencyjną , której nie należy lekceważyć. Zbierz odwiedzających za pomocą automatycznie zoptymalizowanego banera plików cookie HubSpot, indywidualnie zaprojektowanego dla Twojej tożsamości korporacyjnej, a osiągniesz jeszcze głębsze efekty: Wspomniane już parametry, takie jak współczynnik odrzuceń i długość pobytu, są również czynnikami rankingowymi dla głównych wyszukiwarek, takich jak Google, Bing i spółka

  • Oznacza to, że jednocześnie poprawiasz swoje wartości SEO i korzystasz z lepszego pozycjonowania w organicznych wynikach wyszukiwania. To z kolei zapewnia więcej bezpłatnych klientów – i to szczęśliwszych.

  • Jednocześnie masz do dyspozycji znacznie więcej i lepsze dane, które możesz wykorzystać np. do optymalizacji swojego sklepu internetowego lub dla partnerów reklamowych. Pozwala to na dokładniejsze dotarcie do grupy docelowej i uniknięcie złych inwestycji. Ponieważ widzisz dane w czasie rzeczywistym, w każdej chwili możesz wyciągnąć wnioski.

  • HubSpot Cookie Banner: międzynarodowy i nowoczesny

    Consentmanager zapewnia, że nie tylko przestrzegasz prawa, ale także wykorzystujesz je na swoją korzyść: baner plików cookie HubSpot może być wyświetlany w ponad 30 językach i dostosowuje się do wielu języków ojczystych użytkowników. Osiągasz bardziej osobiste podejście i ponownie upewniasz się, że klienci otrzymują wszystkie opcje i informacje.

  • Ponadto Consentmanager zwiększa współczynnik akceptacji, wyświetlając powiadomienie o plikach cookie HubSpot w sposób responsywny: Oznacza to, że odwiedzający otrzymują banery zoptymalizowane pod kątem ich urządzeń i przeglądarek. To znacznie upraszcza i przyspiesza wyrażanie zgody na pliki cookie HubSpot. To, co w optymalizacji wyszukiwarek nazywa się „mobile First”, nie jest jeszcze Standard dla wielu dostawców usług zarządzania zgodami.

  • Automatyczne blokowanie plików cookie HubSpot

    HubSpot jest uważany za jedno z najpotężniejszych narzędzi do automatyzacji marketingu. A wszędzie tam, gdzie odbywa się marketing, dane są niezbędne. Oznacza to, że im potężniejsze narzędzie i im więcej informacji gromadzi, przetwarza i przechowuje, tym bardziej jest podatne na błędy lub luki w zabezpieczeniach. Im więcej pracy zajmie ręczne zarządzanie polityką RODO lub jej zapewnienie.

  • Dlatego nie tylko zautomatyzuj swoje procesy marketingowe, ale także zarządzanie zgodami. Dzięki naszemu menedżerowi zgody masz zawsze pewność prawną: w szczególności niezbędne jest automatyczne blokowanie wszystkich plików cookie i kodów HubSpot, dla których nie ma zgody. Zgodnie z RODO przed ustawieniem pierwszego niepotrzebnego pliku cookie należy najpierw wyrazić zgodę na pliki cookie. Niezbędne pliki cookie to te, które są niezbędne do funkcjonowania witryny ze względów technicznych.

  • Korzystając z HubSpot, ważne jest, aby zrozumieć, co przepisy RODO oznaczają dla Twojej firmy. Jeśli prowadzisz stronę internetową, usługę poczty elektronicznej, aplikację mobilną lub usługę przechowywania w chmurze, musisz podjąć kroki, aby zapewnić zgodność z RODO. Z Consentmanager otrzymujesz kompleksowe, elastyczne rozwiązanie z pewnością prawną dla Twojego zautomatyzowanego marketingu.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych dotyczy wszystkich, którzy zbierają, przechowują, przetwarzają i wykorzystują dane osobowe zainteresowanych lub potencjalnych klientów. Typowymi przykładami są wszelkie działania online związane ze stronami internetowymi, sklepami internetowymi i mediami społecznościowymi, takie jak rejestracja konta, subskrypcja newslettera, udział w konkursie, badanie produktów czy korzystanie z formularzy.

HubSpot to system oprogramowania do marketingu i sprzedaży, który pomaga firmom przyciągać więcej odwiedzających do ich witryny i przekształcać ich w potencjalnych klientów. Ochrona danych w sprzedaży i marketingu odgrywa oczywiście ważną rolę podczas korzystania z narzędzi do automatyzacji marketingu. W celu indywidualnego zwrócenia się do potencjalnych klientów wymagane są duże ilości danych osobowych. Podobnie jak inne narzędzia do automatyzacji marketingu, HubSpot przechowuje różne dane użytkownika, takie jak imię i nazwisko, adres IP, adres e-mail, adres kontaktowy i tym podobne. Obchodzenie się z tymi danymi i ich przechowywanie jest zatem szczególnie wrażliwe i podlega przepisom Europejskiego Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych oraz innym przepisom krajowym.

Pliki cookie HubSpot i inne narzędzia śledzące innych firm służą do zbierania informacji o użytkownikach. Użytkownicy powinni zostać o tym fakcie poinformowani i mieć możliwość wyrażenia zgody lub wycofania swojej zgody. W tym celu wymagany jest baner plików cookie HubSpot .

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.