Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
Nowy

Biuletyn 2020/10


Nasza nowa strona internetowa jest tutaj

Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nasze nowe logo i naszą nową stronę internetową. Nasz dobrze znany sześciokąt pozostał, ale teraz jest świeższy i bardziej nowoczesny.

Zmiany w Polityce IAB TCF

Jak ogłoszono w ostatnim biuletynie, IAB dostosowała wytyczne dotyczące uczestnictwa w IAB TCF. Zwróć uwagę na następujące zmiany:

  • Ustawienia motywu pokazują teraz wartość kontrastu kolorów podczas ustawiania koloru dla przycisków akceptacji/odrzuć/ustawień/zapisz. IAB wymaga, aby kontrast kolorów wynosił co najmniej 5:1 (pierwszy plan vs. tło). W obecnej aktualizacji ta wartość kontrastu jest obowiązkowa. Motywy używające niższej wartości kontrastu tracą ustawienie zgodności IAB. Przejrzyj swoje projekty .
  • W obecnej aktualizacji wyłączyliśmy możliwość zmiany tekstu powitalnego pierwszego poziomu, jeśli IAB TCF jest włączony w CMP. Klienci, którzy chcą zmienić tekst, potrzebują dodatkowej zgody od menedżera ds. zgód. Nie ma to wpływu na istniejące teksty.

Więcej nowych funkcji i zmian

  • Konfigurowalne ikony list do celów innych niż pola wyboru
  • Sprzedawcy mogą być teraz ukrywani
  • Nowe makra do wyświetlania przycisków i linków w tekście
  • Możesz stworzyć swój własny stos
  • … i wiele więcej.

więcej komentarzy

Nowy

Biuletyn 03/2024

NOWOŚĆ: Narzędzie dla sygnalistów Mamy przyjemność ogłosić wydanie naszego nowego oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości. Oprogramowanie zostało opracowane w celu spełnienia wymogów dyrektywy UE dotyczącej sygnalizowania nieprawidłowości. Nasze oprogramowanie oferuje teraz prosty i bezpieczny sposób zgłaszania przez pracowników problemów. Sygnaliści mogą łatwo i anonimowo przesyłać swoje zgłoszenia za pomocą formularza na Twojej stronie internetowej osadzonego za […]
filmy

Webinarium: Brak plików cookie = utrata przychodów?

Świat online stoi przed dużymi zmianami, szczególnie dla wydawców i reklamodawców. 11 marca wspólnie z Refinery89.com byliśmy współgospodarzami seminarium internetowego „Brak plików cookie = straty w przychodach”, aby spojrzeć w przyszłość. Webinarium odbyło się w języku angielskim. Omówiono następujące tematy: Przegląd Seminarium internetowe dostarczyło cennych informacji na temat tego, jak wydawcy i reklamodawcy mogą przygotować […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.