Nowy raport dla modelu PUR
Operatorzy serwisów – zwłaszcza wydawcy, którzy już korzystają z modelu PUR („Accept-or-Pay”) będą zadowoleni. Masz teraz do dyspozycji znacznie obszerniejsze i bardziej szczegółowe raporty. Następujące dodatkowe dane mogą być pobierane i wykorzystywane do działań optymalizacyjnych, takich jak zwiększanie współczynników akceptacji:
- Liczba kliknięć warstwy „zaakceptuj lub zapłać”.
- Liczba odsłon strony z logowaniem
- Opuszczeni: Użytkownicy, którzy kliknęli warstwę i wrócili później bez zalogowania.
- Osiągnięcia: Użytkownicy, którzy kliknęli na warstwę i wrócili później z loginem
- Odbicia: użytkownicy kliknęli warstwę i nie wrócili.
Posiadacze praw korzystający z modelu „zaakceptuj lub zapłać” będą mogli zobaczyć nowe kolumny raportowania bezpośrednio w swoich raportach.
Nowe ustawodawstwo w USA i Japonii
Od 2023 roku w Stanach Zjednoczonych i Japonii zaczną obowiązywać zaktualizowane zasady ochrony prywatności. W USA są to: Wirginia (VCDPA), Kolorado (CPA), Utah (UCPA), Connecticut (CAPDP) oraz IAB US National API. W Japonii są to innowacje APPI.
Nowe przepisy nakładają na firmy działające w tych obszarach obowiązek przeglądu iw razie potrzeby dostosowania swoich przepisów o ochronie danych.
Rozszerzyliśmy niezbędne opcje ustawień w naszym CMP, aby uwzględnić nowe przepisy o ochronie danych i udostępnić je naszym klientom.
Studium przypadku: Uczestnicy poszukiwani!
Zostań częścią wspólnego studium przypadku z Twoją firmą! Będziemy Ci intensywnie towarzyszyć na drodze do optymalnego banera cookie i podsumować wyniki i wartości empiryczne w studium przypadku. Tematyka treści waha się od procesu wdrażania i optymalizacji banera cookie po testy A/B i uczenie maszynowe.
Zarówno nowi klienci, jak i obecni klienci mogą czuć się tutaj zaadresowani. A może jesteś wydawcą i chcesz wprowadzić model PUR? Również w tym przypadku czekamy na informacje od zainteresowanych stron dotyczące studium przypadku.
Twoja zaleta:
- Intensywne monitorowanie całego procesu pod kątem zgodności banerów cookie
- Obszerna nauka
- Efekt brandingowy i PR poprzez rozpowszechnianie studium przypadku różnymi kanałami, takimi jak newslettery, strona internetowa, kanały mediów społecznościowych itp.
Jesteś zainteresowany studium przypadku? Napisz do nas e-mail na adres: mail@consentmanager.net ze słowem kluczowym „case study”. Cieszy nas żywe zainteresowanie.
Dalsze korekty w listopadzie
W listopadzie wprowadzono następujące małe innowacje i zmiany:
- Obraz podglądu o zmiennym rozmiarze zapewnia teraz lepszą użyteczność.
- Dostosowano logikę funkcjonalną przycisku Akceptuj, co oznacza szczegółowo, że można go kliknąć tylko wtedy, gdy pożądane cele/dostawcy są aktywni. Ponadto opcja animacji została również zintegrowana z ustawieniami niestandardowymi.
- W przypadku znalezienia plików cookie o szczególnie długiej żywotności robot uruchamia alert.
Dziennik wydań można znaleźć tutaj:
Dziennik wydań
- CMP-1501 Wymiana załadunku na błystki
- Mostek CMP-1480 SDK GPP
- Kod listy dostawców CMP-1482 jest nieprawidłowy
- Rozmiar pliku cookie CMP-1485 został wykonany z powodu ograniczeń wydawcy
- CMP-1473 Połącz dostawców przy aktywacji/dezaktywacji BŁĄDU
- CMP-1495 Poprawka weryfikacji Geoip / stany USA
- CMP-1481 Zmiana rozmiaru ekranu podglądu
- CMP-1484 Problem z niestandardowym dostawcą tylko dla LI
- Raport CMP-1446: PUR / Zaakceptuj lub zapłać
- CMP-1479 Obsługa danych-cmp-danych dla
- CMP-1486 Przepustka zawartości liczy się podwójnie
- CMP-1489 Dodaj obsługę APPI (Japonia)
- CMP-1490 Dodaj obsługę IAB US National API
- CMP-1491 Dodaj obsługę VCDPA (Wirginia)
- CMP-1492 Dodaj obsługę CPA (Kolorado)
- CMP-1493 Dodaj obsługę UCPA (Utah)
- CMP-1494 Dodaj obsługę CAPDP (Connecticut)
- CMP-1504 Niestandardowa akceptacja z animacją
- CMP-1503 Niestandardowa aktualizacja logiki przycisku akceptacji
- CMP-1502 Animacja ustawień niestandardowych przy akceptacji
- CMP-1500 Crawler: Ostrzegawcze pliki cookie o długim czasie życia