Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
Nowy

Biuletyn 10/2022


IAB GPP: nowy zamiennik IAB TCF

We wrześniu IAB zaprezentowało swój najnowszy standard: IAB GPP. GPP to skrót od Global Privacy Platform, który w przyszłości zastąpi poprzedni standard IAB TCF v2. Nowy standard stał się niezbędny, aby odzwierciedlić zmiany w różnych globalnych przepisach dotyczących ochrony danych i sposobów ich przestrzegania.
Aktualizacja z tego miesiąca wprowadza wsparcie dla IAB Canada TCF, IAB Europe TCF i US Privacy (Kalifornia) – w listopadzie wsparcie dla nowych amerykańskich przepisów i sekcji GPP dla Utah, Wirginii, Kolorado, Connecticut i USA będzie dostępne jako całość.
Menedżer zgody będzie zatem pierwszym CMP, który w pełni obsługuje nowy standard. Klienci, którzy chcą skorzystać z GPP dla wymienionych regionów, mogą teraz zrobić to jako pierwsi i tym samym zapewnić sobie lepszą pozycję na rynku.

Wyjaśniamy szczegółowo, co kryje się za GPP, jak jest wykorzystywane i dlaczego GPP zastępuje IAB TCF v3 tutaj: https://www.consentmanager.de/wissen/neues/iab-gpp-der-neue-iab -tcf-replacement /
Więcej informacji można również znaleźć na stronie: https://iabtechlab.com/gpp/

Nowe szablony tekstowe

Powiew świeżości dla naszych tekstów. Dzięki tej aktualizacji zawartość domyślnych nagłówków i tekstów powitalnych jest aktualizowana we wszystkich językach. W ten sposób spełniamy wymagania regulacyjne i ułatwiamy naszym klientom zachowanie zgodności z RODO. Teksty zostały stworzone na podstawie zaleceń organów ochrony danych w różnych krajach i nadal zapewniają naszym klientom wysoki poziom pewności prawnej.

Nie wiesz, czy dotyczy to tekstów w Twoim CMP? Wtedy łatwo się dowiesz. Przygotowaliśmy dla Ciebie małą pomoc. Nowe teksty i dalsze informacje można znaleźć tutaj (w języku angielskim): https://www.consentmanager.net/update-on-default-texts/

DMEXCO 2022 – Dziękujemy!

Za nami dwa bardzo emocjonujące dni na targach DMEXCO w Kolonii. Temat banerów cookie i rozwiązań do zarządzania zgodami wzbudził duże zainteresowanie wśród odwiedzających i dostarczył wielu tematów do rozmów na naszym stoisku. Nuda wśród handlowców – nie ma szans!

Dziękujemy wszystkim zainteresowanym, partnerom i klientom, którzy licznie odwiedzili nasze stoisko… i już nie możemy się doczekać kolejnej wspólnej imprezy. Poinformujemy Cię, gdy ponownie się rozpocznie!

ZATRUDNIAMY

Consentmanager powiększa swój zespół! Poszukujemy zaangażowanych pracowników, którzy chcą rozwijać się razem z nami. Ekscytujące zadania oraz wysoce zmotywowany i przyjazny zespół czekają na nowych kolegów.
Nasze aktualne pozycje:

Jeśli ktoś zna kogoś… proszę o przekazanie informacji!

Więcej optymalizacji i dostosowań w październiku

Jak zawsze było też wiele innych drobnych nowości i zmian. Dostawcy mogą teraz łączyć się ze sobą, ponieważ aktywacja dostawcy A powoduje również aktywację dostawcy B. Jest to zaleta na przykład przy jednoczesnym korzystaniu z Menedżera tagów Google i Google Analytics. Wprowadzono kolejne ulepszenia w zakresie blokowania dynamicznych treści na Instagramie, Tiktoku i Twitterze, a nowy przycisk kontroli tłumaczenia oferuje użytkownikom korporacyjnym większą wygodę.

Dziennik wydań można znaleźć tutaj:

Dziennik wydań

  • CMP-1396 Sprawdź logikę dla data-cmp-ab=”2″
  • CMP-1421 ads_data_redaction = true (tryb zgody Google)
  • CMP-1425 Tłumacz teksty dostawców
  • CMP-1426 Połącz dostawców podczas aktywacji (aktywacja dostawcy A aktywuje również dostawcę B)
  • CMP-1449 Dodaj opcję wyświetlania przycisku niestandardowego tylko przy ustawieniach niestandardowych
  • CMP-1455 CSV Eksport listy plików cookie nie został prawidłowo zakończony
  • CMP-1126 2. warstwa: Dodaj skok, aby wyświetlić po kliknięciu szczegółów dostawcy
  • CMP-465 Dodaj automatyczne tłumaczenie przez Google API
  • CMP-1350 Wyrównaj domyślne teksty do wersji niemieckiej
  • CMP-1409 Funkcje zadania aktualizacji
  • CMP-1404 Problem z przypisaniem użytkowników do grup
  • CMP-1318 Dynamiczne blokowanie treści na Instagram, Tiktok, Twitter
  • CMP-1438 Problem z edytorem wizualnym: dodaje edytor tekstu
  • CMP-1441 Dane dostawcy: wyłącz domyślny tekst podstawy prawnej
  • CMP-1443 Zaznacz ważną/nieważną domenę w kolejce
  • CMP-1452 PUR: Zezwól na zmianę kolejności
  • CMP-1456 Przenieś wbudowane style podglądu do klasy
  • CMP-1457 Problem dotyczący rezygnacji u niestandardowego dostawcy
  • CMP-1459 Wsparcie GPP / IAB TCF Kanada


więcej komentarzy

Nowy

Biuletyn 03/2024

NOWOŚĆ: Narzędzie dla sygnalistów Mamy przyjemność ogłosić wydanie naszego nowego oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości. Oprogramowanie zostało opracowane w celu spełnienia wymogów dyrektywy UE dotyczącej sygnalizowania nieprawidłowości. Nasze oprogramowanie oferuje teraz prosty i bezpieczny sposób zgłaszania przez pracowników problemów. Sygnaliści mogą łatwo i anonimowo przesyłać swoje zgłoszenia za pomocą formularza na Twojej stronie internetowej osadzonego za […]
filmy

Webinarium: Brak plików cookie = utrata przychodów?

Świat online stoi przed dużymi zmianami, szczególnie dla wydawców i reklamodawców. 11 marca wspólnie z Refinery89.com byliśmy współgospodarzami seminarium internetowego „Brak plików cookie = straty w przychodach”, aby spojrzeć w przyszłość. Webinarium odbyło się w języku angielskim. Omówiono następujące tematy: Przegląd Seminarium internetowe dostarczyło cennych informacji na temat tego, jak wydawcy i reklamodawcy mogą przygotować […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.