Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
Nowy

Biuletyn 06/2023


Obsługa IAB TCF 2.2

IAB TCF 2.2 jest już dostępny, a menedżer ds. zgody jest jednym z pierwszych CMP obsługujących nowy standard. Wydawcy mogą teraz przejść z wersji 2.0 na 2.2 i przygotować się na nowe wymagania reklamowe Google. Jednak: Tylko kilka firm obsługuje obecnie nowy standard, dlatego zalecamy trochę poczekać przed wprowadzeniem zmian.
Więcej informacji na temat IAB TCF 2.2 można znaleźć na naszym blogu: https://www.consentmanager.de/wissen/allgemein/iab-tcf-2-2-alle-fakten-zeitleist-wie-man-es-jetzt- benzt/

Fioletowe tło z napisem TCF w wersji 2.2i już jest

certyfikowany menedżer ds. zgodności z nowymi wymaganiami Google dotyczącymi CMP

Zgodnie z niedawnym ogłoszeniem Google, wszyscy partnerzy korzystający z produktów Google dla wydawców – Google AdSense, Ad Manager lub AdMob – muszą korzystać z certyfikowanej przez Google platformy zarządzania zgodą (CMP), która integruje ramy przejrzystości i zgody (TCF). użytkowników z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub Wielkiej Brytanii (UK).
Menedżer zgody był jednym z pierwszych CMP, który uzyskał certyfikat Google w zakresie tego nowego wymogu.
Przeczytaj tutaj, dlaczego jest to tak ważne dla użytkowników usług Google:
https://www.consentmanager.de/wissen/neues/google-cmp-consentmanager/

WAŻNE: Konieczna natychmiastowa zmiana kodu / zniesienie starych kodów

Jeszcze raz przypominamy, że najpóźniej do 1 lipca należy wymienić wszystkie stare kody na stronach i aplikacjach . Stare kody, które nadal zawierają domenę consensu.org , przestaną działać od tej daty: baner cookie nie będzie już wyświetlany, dostawcy mogą nie być blokowani lub blokowani niepoprawnie. Różne komunikaty ostrzegawcze na Twoim koncie w przeglądzie CMP pokażą Ci, czy nadal używasz starych kodów.
O tym, co należy wziąć pod uwagę, przeczytasz w następującym artykule:
https://www.consentmanager.de/wissen/neues/important-abolition-alter-codes/

Ulepsz zgodę na baner cookie: 3 sposoby na zwiększenie współczynnika zgody

Wskaźniki zgody na baner cookie mają duże znaczenie zarówno dla właścicieli witryn, jak i marketerów. Zoptymalizowany baner plików cookie umożliwia marketerom uzyskanie zgody użytkownika na pliki cookie wykorzystywane do ukierunkowanej reklamy i analiz. Dzięki tej zgodzie otrzymują cenne informacje o zachowaniach, preferencjach i zainteresowaniach użytkowników, które mogą wykorzystać w swoich kampaniach reklamowych i strategiach marketingowych.
W tym artykule podzielimy się trzema skutecznymi strategiami, których możesz użyć, aby znacznie zwiększyć wskaźniki akceptacji banerów cookie, zapewniając jednocześnie zgodność i satysfakcję użytkowników.
Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł: https://www.consentmanager.de/wissen/neues/cookie-banner-opt-in-verbessern/

Ochrona danych w aplikacjach (w tym lista kontrolna plików cookie)

Wymogi dotyczące gromadzenia plików cookie i przestrzegania przepisów o ochronie danych na całym świecie dotyczą nie tylko stron internetowych. Równie ważna jest zgodność aplikacji mobilnych. Aby zachować zgodność z przepisami dotyczącymi aplikacji mobilnych, twórcy aplikacji i właściciele aplikacji muszą znać przepisy, które mają zastosowanie do nich i ich użytkowników podczas przetwarzania danych osobowych.
Chcesz wiedzieć więcej? Następnie przeczytaj nasz wpis na blogu:
https://www.consentmanager.de/wissen/datenschutz-bei-apps/

Meta powinna zapłacić rekordową karę w wysokości 1,2 mld euro

W przełomowej sprawie Meta, firma macierzysta giganta mediów społecznościowych Facebook, została ukarana rekordową grzywną w wysokości 1,2 miliarda euro. Kara jest wynikiem rzekomego naruszenia prywatności przez Meta i braku odpowiedniej ochrony danych użytkowników. Ta wysoka grzywna jest jasnym sygnałem dla firm technologicznych, że nieostrożność w obchodzeniu się z danymi użytkowników nie będzie tolerowana. Ogromna wysokość grzywny podkreśla rosnące znaczenie prywatności i potrzebę silniejszego egzekwowania przepisów w erze cyfrowej. Meta stoi teraz przed zadaniem przywrócenia zaufania i wykazania swojego zaangażowania w ochronę prywatności użytkowników.

Unikaj kar RODO – tak to działa!

Wykonaj bezpłatną kontrolę plików cookie na stronie https://www.consentmanager.de/cookies/
Robot indeksujący plików cookie menedżera zgody wskazuje słabe punkty w korzystaniu z Twojego banera plików cookie. Lub przejrzyj nasze różne listy kontrolne dotyczące banerów plików cookie zgodnych z ochroną danych. Listy kontrolne można pobrać z naszej strony internetowej: https://www.consentmanager. net/checklista-pobierz/

Więcej optymalizacji i dostosowań w czerwcu

W czerwcu wprowadzono między innymi następujące drobne nowości i zmiany:
W nowym obszarze klienta wprowadzono różne poprawki, takie jak poprawki błędów w edytorze projektów, poprawki w przyznawaniu określonych uprawnień użytkownika w CMP i ustawieniach raportów. Kreator CMP do konfiguracji CMP również został przeprojektowany.
W związku z niezbędnymi zmianami w kodzie powstał dodatkowy raport dotyczący wykorzystania starych kodów ( consensu.org ) oraz naprawiony został błąd crawlera podczas znajdowania niestandardowych dostawców. Ponadto odbywa się teraz automatyczne przypisywanie domen www do dostawców.
Dalsze innowacje i optymalizacje można znaleźć w pełnym dzienniku wydania:

Dziennik wydania

  • Kompatybilność Typo3 PHP8 z wtyczką Typo3
  • Poprawka edycji tekstu edytora projektu (nowy projekt klienta)
  • Podstawa prawna dla celów i dostawców niepoprawnie wyświetlanych (nowy projekt klienta)
  • Problem z usługą azureedge.net połączoną z niewłaściwym dostawcą
  • Lazyloading CMPs & Designs w trybie modalnym (nowy projekt klienta)
  • Zmieniono rozmiar menu modalnego dla opcji podstawy prawnej (nowy projekt klienta)
  • Problem z ustawieniem określonych praw użytkownika dla CMP (nowy projekt klienta)
  • Dodano link do zmiany interwału płatności w widoku konta (nowy wygląd klienta)
  • Dodano grafikę/wykresy do raportu CMP (nowy wygląd klienta)
  • Raport CMP, problem z przekierowaniem po utworzeniu raportu (nowy projekt klienta)
  • Raport CMP, określony błąd podczas tworzenia raportu dla wszystkich CMP (nowy projekt klienta)
  • Raport CMP, błędna data przy wyborze tego miesiąca
  • Raport CMP, zepsuty przycisk Wstecz
  • Ponownie uruchomiony kreator CMP (nowy projekt klienta)
  • Ponownie uruchomiony widok uaktualnienia konta (nowy wygląd klienta)
  • Problem z SSOAuth przy usuwaniu (nowy projekt klienta)
  • Dodano moduł ładujący formularz do widoku edycji konta
  • Obsługa TCF 2.2
  • Dodatkowy raport na temat wykorzystania starych kodów ( consensu.org )
  • Logika rezygnacji z niestandardowymi ustawieniami przycisków
  • Dodaj opcję prośby o zgodę, ale bez pokazywania warstwy
  • Używaj dataLayer z identyfikatorami systemowymi oprócz identyfikatorów IAB
  • [IOS] ATT Użytkownik odrzucony za wcześniej wyrażoną zgodą. Cele są dezaktywowane, ale dostawcy nie
  • Wskazówki dotyczące podglądu automatycznego blokowania
  • Dodaj opcję niestandardowej konfiguracji klienta dostarczanej przez cmp config
  • Fix crawler nie znajduje niestandardowych dostawców
  • Automatyczne przypisywanie domen www do dostawców


więcej komentarzy

Nowy

Biuletyn 03/2024

NOWOŚĆ: Narzędzie dla sygnalistów Mamy przyjemność ogłosić wydanie naszego nowego oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości. Oprogramowanie zostało opracowane w celu spełnienia wymogów dyrektywy UE dotyczącej sygnalizowania nieprawidłowości. Nasze oprogramowanie oferuje teraz prosty i bezpieczny sposób zgłaszania przez pracowników problemów. Sygnaliści mogą łatwo i anonimowo przesyłać swoje zgłoszenia za pomocą formularza na Twojej stronie internetowej osadzonego za […]
filmy

Webinarium: Brak plików cookie = utrata przychodów?

Świat online stoi przed dużymi zmianami, szczególnie dla wydawców i reklamodawców. 11 marca wspólnie z Refinery89.com byliśmy współgospodarzami seminarium internetowego „Brak plików cookie = straty w przychodach”, aby spojrzeć w przyszłość. Webinarium odbyło się w języku angielskim. Omówiono następujące tematy: Przegląd Seminarium internetowe dostarczyło cennych informacji na temat tego, jak wydawcy i reklamodawcy mogą przygotować […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.