Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
Nowy

Biuletyn: Google Consent Mode w wersji 2 będzie obowiązkowy od marca 2024 r


Google ma dla Ciebie ogłoszenie dotyczące ważnej aktualizacji w krajobrazie reklamy cyfrowej: dostępny jest Google Consent Mode v2 .

Ta nowa aktualizacja wprowadza ważne zmiany, o których muszą wiedzieć reklamodawcy i wydawcy. Najważniejsza rzecz na początek: korzystanie z Google Consent Mode w wersji 2 będzie obowiązkowe na wszystkich stronach internetowych korzystających z usług Google.

Termin wdrożenia Google Consent Mode w wersji 2 to marzec 2024 r . Upewnij się więc, że sprawdziłeś, czy musisz spełniać wymagania. Pomożemy Ci w zmianie.

Consent Mode – co to jest?

Google Consent Mode w wersji 2 to mechanizm, który współpracuje z banerem zgody w Twojej witrynie i dostosowuje zachowanie tagów lub skryptów Google w zależności od tego, czy użytkownik końcowy akceptuje, czy odrzuca baner zgody. Nowy Google Consent Mode w wersji 2 może zapewnić lepsze dane dotyczące konwersji nawet przy ograniczonych warunkach ochrony danych.
Wcześniej tryb zgody Google był opcjonalny i służył do włączania modelowania konwersji w Google AdWords. Korzystanie z certyfikowanej przez Google platformy do zarządzania zgodami było również opcjonalne.

Teraz wszystko się zmienia: Google Consent Mode w wersji 2 jest obowiązkowy, aby w ogóle cokolwiek śledzić. Korzystanie z certyfikowanej przez Google platformy do zarządzania zgodami jest teraz również obowiązkowe.

Dobra wiadomość: consentmanager jest już CMP z certyfikatem Google i obsługuje już Consent Mode w wersji 2 . Jeśli integrujesz usługi Google ze swoją witryną lub aplikacją, wystarczy, że upewnisz się, że w panelu consentmanager jest włączony Google Consent Mode ! Film z instrukcją aktywacji znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Nie korzystasz jeszcze consentmanager ?

Jeśli nie używasz jeszcze CMP z certyfikatem Google, najwyższy czas na zmianę. Pozwól, aby nasz ekspert doradził Ci i umówił się na spotkanie: https://www. consentmanager

Nie zapomnij o terminie realizacji: marzec 2024

Reklamodawcy i wydawcy mają czas do marca 2024 r., aby upewnić się, że wdrożyli wszystkie wymagania Google dotyczące nowego trybu uzyskiwania zgody. Dzięki temu masz wystarczająco dużo czasu na dostosowanie strategii i maksymalne wykorzystanie nowych funkcji.

Podejmij działanie! Odwiedź naszą dedykowaną stronę dotyczącą trybu zgody Google w wersji 2, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o tej aktualizacji. Nie przegap tej okazji, aby mieć pewność, że Twoje kampanie reklamowe są zgodne z przepisami oraz zapewniają lepszą wydajność i prywatność.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o Google Consent Mode w wersji 2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy przy przejściu, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej ( consentmanager ). Z przyjemnością pomożemy Ci zapewnić płynne i pomyślne przejście do Google Consent Mode wersji 2.


więcej komentarzy

Webinar mit Google: Google Consent Mode v2 verstehen und nahtlos integrieren
filmy

Seminarium internetowe z Google: Zrozumienie i bezproblemowa integracja Google Consent Mode w wersji 2

W związku z dużym zapotrzebowaniem na informacje na temat konfiguracji i postępowania z nowymi wymaganiami Google Consent Mode v2, 12 czerwca 2024 r. consentmanager wraz z Google zorganizował kolejne seminarium internetowe na ten temat. Webinarium odbyło się w języku niemieckim. Czy tęskniłeś? Nie ma problemu! PDF z webinarem można znaleźć tutaj do pobrania . Dennis […]
Nowy

Biuletyn 05/2024

Nowa integracja dla Slacka, MS Teams i nie tylko Wraz z obecną aktualizacją w systemie dostępna jest teraz nowa funkcja integracji dla Slack, MS Teams, Zapier i n8n. Funkcja w wygodny sposób powiadamia Cię w Slacku, Teams czy innym narzędziu o ważnych zmianach i nowościach (np. znalezionych nowych plikach cookies) na Twoim koncie CMP. Nie […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.