Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »
filmy

Film: RODO i śledzenie sieci — jak mogę rozwiązać ten problem w przyszłości?


Seminarium internetowe 1 czerwca 2021 r.

W ciągu dwóch lat świat marketerów internetowych i analityków danych wywrócił się do góry nogami. RODO i krajowe przepisy telekomunikacyjne wraz z dyrektywą o prywatności i łączności elektronicznej objęły karty w nowy sposób – i tym samym spowodowały dużą niepewność w branży. Znajdź odpowiedzi w webinarze na temat rozwiązywania problemów ze śledzeniem sieci w przyszłości.

Czy naprawdę mogę podejmować właściwe decyzje na podstawie danych, które zostały zebrane wyłącznie zgodnie z prawem? Na jakich danych mogę polegać?
Konwencjonalne rozwiązania nie obiecują jeszcze prawnie bezpiecznych odpowiedzi. Opierają się one nie tylko na RODO, ale także na poszczególnych krajowych implementacjach dyrektywy o prywatności i łączności elektronicznej.

Współdyrektor generalny Thomas Tauchner z JENTIS wyjaśnia, jak prawidłowo uzyskać zgodę na przetwarzanie danych, co to oznacza dla gromadzenia danych i jak prawidłowo obsługiwać dane przesyłane strumieniowo do amerykańskich firm, takich jak Google.

W skrócie: co to jest tracker?

Jeśli prowadzisz stronę internetową, możesz analizować działania swoich użytkowników za pomocą narzędzi śledzących działających w tle Twojej witryny. Te moduły śledzące mogą wyświetlać różne dane, np. Na przykład, które strony odwiedzali użytkownicy, jak długo przebywali na każdej stronie, w jaki sposób wchodzili w interakcję z każdą stroną, a nawet jakie produkty kupili. Te mechanizmy śledzenia mogą być bardzo pomocne w lepszym zrozumieniu zachowań i preferencji klientów oraz w odpowiedniej optymalizacji witryny i działań marketingowych. Dzięki lepszemu zrozumieniu odbiorców za pomocą technologii właściciele stron internetowych mogą oferować spersonalizowane doświadczenia, które prowadzą do większej retencji i zadowolenia klientów w witrynie.


więcej komentarzy

New regulations US 2024
Dobrze

Nowe amerykańskie przepisy dotyczące prywatności wchodzą w życie w 2024 r.: zaktualizuj swoje ustawienia prywatności obowiązujące w USA

W Stanach Zjednoczonych nowe przepisy dotyczące ochrony danych wejdą w życie w drugiej połowie 2024 roku – na Florydzie, w Teksasie, Oregonie i Montanie . Firmy działające w tych stanach lub mające klientów w tych stanach muszą dokonać przeglądu swoich praktyk w zakresie ochrony danych, aby zapewnić zgodność z nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych. Aby […]
Nowy, Ogólny

Zgodności na narzędzie consentmanager : Opcje integracji w panelu kontrolnym CMP

W tym miesiącu w przeglądzie narzędzi przyjrzymy się bliżej funkcjom integracji, które znajdziesz w panelu kontrolnym CMP consentmanager . Są one wynikiem rozszerzonych prac rozwojowych pomiędzy consentmanager a odpowiednimi narzędziami, co oznacza, że ​​możemy zaoferować naszym użytkownikom możliwość aktywacji integracji jednym kliknięciem bezpośrednio w ich panelu kontrolnym CMP. Najnowsze opcje obejmują integrację Google Consent Mode […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.