Nowa integracja dla Slacka, MS Teams i nie tylko
Wraz z obecną aktualizacją w systemie dostępna jest teraz nowa funkcja integracji dla Slack, MS Teams, Zapier i n8n. Funkcja w wygodny sposób powiadamia Cię w Slacku, Teams czy innym narzędziu o ważnych zmianach i nowościach (np. znalezionych nowych plikach cookies) na Twoim koncie CMP. Nie musisz już aktywnie logować się do CMP, aby sprawdzić dostępność aktualizacji. System wysyła wiadomość bezpośrednio z backendu do odpowiedniego kanału.
Nowe funkcje integracji znajdziesz w zakładce: Menu> konto> Integracje.
Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule tutaj: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/integrating-microsoft-teams-slack-zapier-n8n
IAB Europe na temat modeli „Zgoda lub płatność”.
IAB Europe reaguje na niedawne oświadczenie EDPB w sprawie modelu „Zgoda lub płatność”. Model ten, wprowadzony przez główne platformy internetowe, takie jak Meta, daje użytkownikom wybór: wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu spersonalizowanej reklamy lub zapłacić za usługę bez reklam. W oświadczeniu z dnia 23 kwietnia IAB Europe wyraża obawę, że takie modele mogą powodować niepewność prawa dla przedsiębiorstw. Obawiają się także, że EDPB błędnie przedstawia model zgody lub wynagrodzenia jako system, który mógłby traktować prawa do ochrony danych jako luksus, na który mogą sobie pozwolić tylko niektórzy. Przeczytaj więcej na ten temat tutaj: consentmanager
Ochrona danych w Niemczech: Nowe rozwiązania i wymagania
Krajobraz ochrony danych w Niemczech ewoluuje. Rozwój ten wynika ze zwiększonego zainteresowania społeczeństwa i rządu, a także ważnych decyzji sądowych, takich jak orzeczenie Wyższego Sądu Krajowego w Kolonii, które wzywa do wprowadzenia prostych i przyjaznych dla użytkownika opcji wyrażania zgody na pliki cookie. W raportach regionalnych zwraca się uwagę na palące kwestie, takie jak ochrona danych dotyczących zdrowia i wykorzystanie sztucznej inteligencji, oraz wzywa się do wprowadzenia innowacji regulacyjnych. Firmy muszą zatem zachować czujność i dostosować się, aby spełnić wysokie wymagania prawne i oczekiwania dotyczące prawidłowych mechanizmów zgody. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym szczegółowym artykule tutaj: https://www. consentmanager .de/knowledge/current-developments-on-data-protection-in-germany/
Seminarium internetowe: Google Consent Mode w wersji 2 z gościnnym prelegentem z firmy Google
Ze względu na ciągłe zapotrzebowanie na sposoby radzenia sobie z nowymi wymaganiami Google dotyczącymi Google Consent Mode w wersji 2, 12 czerwca consentmanager organizuje wspólnie z Google kolejne seminarium internetowe na ten temat. Dennis Gingele z Google i Jan Winkler z consentmanager wspólnie wyjaśnią najważniejsze fakty i podstawowe informacje na temat Google Consent Mode w wersji 2.
Seminarium internetowe: Google Consent Mode w wersji 2 z udziałem Dennisa Gingele (Google) i Jan Winkler ( consentmanager )
Gdy? 12 czerwca 2024 | 11:00 czasu środkowoeuropejskiego
Dołącz teraz:
https://www. consentmanager .de/wissen/webinar-google-consent-mode-v2-mit-google
6 lat RODO: świętowanie jego dalekosiężnych skutków
25 maja 2024 roku będziemy obchodzić szóstą rocznicę wejścia w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Od momentu wprowadzenia RODO zasadniczo poprawiło bezpieczeństwo danych osobowych, wzmocniło prawa osób fizycznych i wyjaśniło obowiązki organizacji. W tym artykule omówiono transformacyjny wpływ RODO. Więcej przeczytasz tutaj: https://www. consentmanager .de/wissen/6-jahre-dsgvo/
Inspektor ochrony danych: Czy Twoja firma go potrzebuje?
Kiedy inspektor ochrony danych jest obowiązkowy? Czy lepiej wyznaczyć IOD wewnętrznego czy zewnętrznego? Nasz aktualny artykuł omawia najważniejsze kryteria powołania inspektora ochrony danych (IOD) i odpowiada na pytanie, czy rola ta jest obowiązkowa dla Twojej firmy zgodnie z wymogami RODO. Przeczytaj cały artykuł i upewnij się, że Twoja firma spełnia wymagania RODO tutaj: https://www. consentmanager .de/knowledge/dsgvo-data-protection-officer-needs-your-company-one/
To był OMR24!
OMR24 ledwo się zaczął, a już się skończył. Za nami dwa dni intensywnych dyskusji na tematy banerów cookies, prywatności danych i nie tylko. Chcielibyśmy podziękować wszystkim odwiedzającym, klientom i zainteresowanym za inspirujące dyskusje na naszym stoisku.
Ale po wydarzeniu jest przed wydarzeniem… i 18-tego. i 19 września z radością powitamy Cię osobiście w DMEXCO w Kolonii. Zapisz datę!
Google obsługuje globalną platformę prywatności IAB (GPP) w dodatkowych stanach USA
Niedawno firma Google wsparła globalną platformę prywatności (GPP) należącą do Interactive Advertising Bureau (IAB), aby pomóc wydawcom i platformom zarządzania zgodą (CMP) w przestrzeganiu przepisów o ochronie danych za pomocą ustandaryzowanych ram. Google rozpoczyna teraz obsługę stanów USA za pośrednictwem GPP: Kalifornii, Wirginii, Kolorado i Connecticut. To posunięcie stanowi część ogólnej strategii Google, ponieważ obsługa poprzedniego Standard („US Privacy String”) zostanie wycofywana. Teraz upewnij się, że Twoja platforma pozostaje zgodna i wydajna z consentmanager CMP: https://www. consentmanager .de/us-privacy/
Nowe wymagania Google CMP dla wydawców szwajcarskich
Wydawcy w Szwajcarii, którzy korzystają z witryn lub aplikacji do zarabiania za pośrednictwem Google AdSense, Google Ad Manager lub Google AdMob, muszą zapoznać się z nowymi wymaganiami Google. Do lipca 2024 r. witryny i aplikacje będą musiały zintegrować certyfikowaną przez Google platformę zarządzania zgodą (CMP). consentmanager jest partnerem Google i już spełnia te wymagania oraz wspiera IAB TCF dzięki czemu wydawcy mogą w dalszym ciągu dostarczać spersonalizowane reklamy. Wydawcy niespełniający wymagań nie mogą zamieszczać reklam. Aby zapewnić zgodność i chronić swoje możliwości monetyzacji, przeczytaj więcej tutaj: https://www. consentmanager
Uwaga: zaktualizuj swój zestaw SDK dla systemu iOS
Jak wspomnieliśmy w uwagach do wersji, firma Apple zaktualizowała niedawno swoje wymagania dla twórców aplikacji, aby umieszczać w aplikacjach manifest dotyczący prywatności. Jeśli korzystasz z naszego pakietu SDK dla systemu iOS, zdecydowanie zalecamy aktualizację do wersji 2.x, aby Twoja aplikacja zawierała wymagane pliki manifestu. Ta aktualizacja jest konieczna, aby zapewnić zgodność z najnowszymi standardami ochrony prywatności firmy Apple.
Szczegółowe instrukcje dotyczące wdrażania tych zmian i pobierania najnowszej wersji pakietu SDK można znaleźć na naszej stronie pomocy: https://help. consentmanager .net/books/cmp/page/ios-4-apple-privacy-manifest
Dalsze optymalizacje i dostosowania w maju
W maju dokonano m.in. następujących korekt i usunięto błędy:
Do dashboardu dodano brakujące skalowanie na wykresie osi czasu. W Generatorze Polityki Prywatności doprecyzowano opcje ustawień i rozwiązano problemy z ustawieniem języka polskiego. Po bieżącej aktualizacji nie występuje już niekompletne wyświetlanie nazw plików cookie na liście plików cookie, które występowało głównie w przypadku nowo znalezionych plików cookie.
Jak zawsze, dalsze innowacje i optymalizacje można znaleźć w dzienniku wydań:
Dziennik wydania
- Nowość: Dodaj połączenie do zespołów MS/Slack
- Nowość: Dodano możliwość dodawania notatek do dostawcy
- Nowość: Dodaj konfigurację po stronie klienta, aby wyświetlić kod QR integracji telewizora jako link
- Nowość: Dodaj opcję „zaznacz wszystko” do masowej edycji
- Nowość: Dodano możliwość masowego wyboru poprzez Shift
- Projekt: Zaprojektuj modalne ulepszenie UX
- Projekt: Ulepszenie UX kasy
- Projekt: Ulepszenie CMP Modal UX
- Projekt: Poprawa UX kodów
- Poprawka: brakuje dat wykresów na pulpicie nawigacyjnym
- Poprawka: sortowanie listy dostawców
- Poprawka: problemy z wyświetlaniem listy plików cookie
- Poprawka: niepoprawnie wyświetlane powiadomienia
- Poprawka: podpowiedź nieprawidłowo wyrównana
- Poprawka: nieprawidłowe raportowanie w przypadku wybrania projektów
- Poprawka: dostrajanie ustawień PCP
- Poprawka: problem PCP z językiem polskim