Nowe centrum powiadomień – już nigdy nie zapomnisz o ważnych ustawieniach
Dzięki aktualnej aktualizacji CMP integracja banera cookie z Twoją witryną internetową w sposób zgodny z ochroną danych osobowych staje się jeszcze łatwiejsza. Nowe centrum powiadomień informuje Cię o niezbędnych ustawieniach, które należy jeszcze wprowadzić w CMP.
Ważne powiadomienia są wyświetlane w postaci czerwonej kropki obok odpowiedniej pozycji menu. Listę wszystkich zebranych powiadomień znajdziesz także w nowym centrum powiadomień. Dostęp do tego można uzyskać za pomocą symbolu dzwonka w lewym panelu nawigacyjnym u dołu.
Wypróbuj teraz i sprawdź, czy na koncie nie brakuje ustawień.
Nadchodzące amerykańskie przepisy dotyczące ochrony danych i ustawienia zgodności z USA w panelu consentmanager
Ponieważ w drugiej połowie 2024 r. na Florydzie, w Teksasie, Oregonie i Montanie zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące prywatności, firmy działające w tych stanach muszą koniecznie dokonać przeglądu swoich praktyk w zakresie prywatności. Nasz niedawny post na ten temat zawiera szczegółowe instrukcje dotyczące nawigacji i aktywacji ustawień prywatności specyficznych dla Stanów Zjednoczonych w panelu kontrolnym CMP consentmanager . Dowiedz się, jak łatwo dostosować ustawienia zgodności swojej witryny internetowej i wykorzystać zaawansowane opcje Layer Logic dla swoich banerów cookie, aby spełnić wymagania prawne różnych stanów.
Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł i upewnić się, że Twoja organizacja przestrzega zmieniającego się krajobrazu prywatności w USA. Przeczytaj cały artykuł tutaj:
https://www.consentmanager.de/wissen/2024-US-datenschutzgesetze-und-CMP-einstellungen
Nowa decyzja EDPB w sprawie modeli „zgoda lub płatność” dla platform internetowych
Niedawna decyzja Europejskiej Rady Ochrony Danych ( EDPB ) ma konsekwencje dla przyszłości modeli „zgoda lub płatność” dużych platform internetowych, takich jak Meta czy Google. Decyzja ta jest następstwem prośby holenderskich, norweskich i niemieckich organów ochrony danych o komentarz na temat opcji subskrypcji Meta, która wymaga od użytkowników uiszczenia opłaty lub zaakceptowania reklamy behawioralnej, aby móc dalej korzystać z usług. W naszym szczegółowym artykule wyjaśniamy, dlaczego EDPB uważa, że modele te mogą nie spełniać standardów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Omawiamy także zalecenia EDPB dotyczące alternatywnej metody zapewniania zgodności, która mogłaby zmienić mechanizmy wyrażania zgody przez użytkowników bez dodatkowych kosztów.
Klienci consentmanager mają teraz możliwość bezpośredniej implementacji w panelu CMP, a także możliwość aktualizacji banerów zgody. Kliknij tutaj, żeby przeczytać cały artykuł: https://www. consentmanager .de/wissen/edsa-ruling-on-consent-or-pay-models/
opcje integracji consentmanager w narzędziu Spotlight
W tym miesiącu przyjrzymy się najnowszym opcjom integracji w panelu kontrolnym CMP consentmanager . Należą do nich Google Consent Mode wersji 2, opcja warstwy przejrzystości na potrzeby ustawy o usługach cyfrowych i inne opcje, takie jak IAB TCF 2.2. Znajdziesz tu również szczegółowe instrukcje dotyczące integracji z różnymi systemami, takimi jak CMS i platformy e-commerce, a także dostosowania ustawień prywatności. Włącz te opcje integracji i dostosowywania bezpośrednio z poziomu panelu CMP, aby mieć pewność, że Twoja witryna internetowa lub aplikacja spełnia najwyższe standardy ochrony danych i honoruje określone preferencje dotyczące zgody użytkowników.
Artykuł przeczytasz tutaj: https://www. consentmanager .de/wissen/ consentmanager -tool-spotlight-integrationsoptions/
Spotkaj się z nami na OMR24!
Chcesz ciasteczko? Albo nawet dwa lub trzy? Następnie przyjdź 7. / 8 maja w Hamburgu na OMR24. Oprócz pysznych ciasteczek potwornych, consentmanager czeka na Ciebie również z „pożywnymi” informacjami na temat banerów cookie & Co.
Spotkaj się z nami osobiście: https://www. consentmanager
Data: 7 + 8 maja 2024 r
Lokalizacja: Targi w Hamburgu | Messeplatz 1 | 20357 Hamburg
Hala A4 | Stoisko D07
Dalsze optymalizacje i dostosowania w kwietniu
W kwietniu dokonano m.in. następujących korekt i usunięto błędy:
W CMP możliwe jest m.in. dodawanie notatek o dostawcy, ustawianie stref czasowych przy tworzeniu raportów oraz możliwość dodania targetowania dla trybu ciemnego.
Ponadto poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie w obszarze planowanych raportów i wyszukiwarka CMP odnajduje teraz również wyszukiwany tekst z elementu notatki. Dodatkowo naprawiono problem z wyświetlaniem listy plików cookie. Dalsze innowacje i optymalizacje można znaleźć w pełnym dzienniku wydania:
Dziennik wydania
- Nowość: Centrum powiadomień
- Nowość: Wsparcie dla stanów USA: Teksas – Oregon – Floryda – Waszyngton
- Dodano możliwość dodawania notatek do dostawcy
- Dodaj opcję niestandardowego zachowania odrzucania
- Dodano opcję dostosowywania raportów według stref czasowych
- Dodaj kierowanie dla trybu ciemnego
- Dodano możliwość zezwolenia na niestandardowy kod w polityce prywatności wbudowanej w baner
- Dodaj opcję wyłączania warstwy na podstawie adresu URL
- Dodaj opcję „zawsze włączaj dostawców, w jakim celu…”
- Projekt: Ulepszenia UX dotyczące zgłaszania nieprawidłowości
- Projekt: Ulepszenia UX PCP
- Projekt: Ulepszenia UX pulpitu nawigacyjnego
- Poprawka: uszkodzony widok zaplanowanych raportów
- Poprawka: Kreatora CMP nie można pominąć przy pierwszym połączeniu
- Poprawka: wyszukiwarka CMP powinna również znajdować tekst z notatek
- Poprawka: problemy z wyświetlaniem listy plików cookie