Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Poszukiwany kierownik ds. marketingu (m/k/d)


Online w domu, a tym samym nasz nowy menedżer ds. marketingu online (m/k/d)

To są twoje zadania

  • Analizujesz to, co już tam jest, koordynujesz z naszym CMO i samodzielnie rozszerzasz nasz obszar online
  • Opracujesz wysoce skuteczny miks marketingu online jako ważną część ogólnej strategii marketingowej, jednocześnie uważnie obserwując cele firmy
  • Projektujesz kampanie marketingowe online i wdrażasz je operacyjnie
  • Budżet na marketing online jest w najlepszych rękach
  • Efektywnie korzystasz ze wsparcia zewnętrznego i samodzielnie zarządzasz agencjami i partnerami
  • Opracowujesz i wdrażasz naszą strategię SEO
  • Nie chcemy już dłużej rezygnować z Waszego wsparcia i pomysłów na wdrożenie produktów i usług
  • We współpracy z naszym rozwojem optymalizujesz naszą stronę internetową i interfejs użytkownika
  • W drodze do budowania nowych rynków (Francja, Hiszpania, Polska) siadasz za kółkiem
  • Reprezentujesz naszą CMO w obszarze online

Zabierasz to ze sobą

  • Jasny pogląd na to, co jest wykonalne i niezbędne
  • Jesteś technicznie zaawansowana, a nasze produkty są ekscytujące
  • Ukończyłeś dyplom lub praktykę w marketingu (online) lub podobnej dziedzinie
  • Masz doświadczenie w marketingu SEA/online/performance, najlepiej ze środowiska B2B
  • Masz praktyczne doświadczenie w optymalizacji reklam Google i reklam na platformach społecznościowych, takich jak Linkedin i Xing.
  • Masz pewność, że korzystasz z odpowiednich narzędzi marketingu online
  • Najlepiej, jeśli masz już doświadczenie w zakresie ePrivacy, zarządzania danymi lub zgodami
  • Jesteś zorganizowany, lubisz liczby, a niektórzy nazywają Cię skrupulatnym
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy Ci to

  • Wysoko zmotywowany zespół z pasją do naszych produktów
  • Dużo miejsca na Twoje pomysły i inicjatywę
  • Ekscytujące wyzwania w dynamicznym międzynarodowym środowisku pracy
  • Płaskie hierarchie i krótkie ścieżki decyzyjne
  • Napoje, przekąski i praca mobilna
  • Dodatek na podróż i zabawa!

czy to twoja nowa praca?

W takim razie chcielibyśmy poznać Ciebie i Twoje pomysły! Czekamy na Twoje CV i list motywacyjny. Nasz CMO Götz Sielk odpowie na Twoje pytania ( goetz@consentmanager.net ).
Oprócz oczekiwań dotyczących wynagrodzenia, proszę podać najwcześniejszą możliwą datę rozpoczęcia.


więcej komentarzy

Nowy

Biuletyn 03/2024

NOWOŚĆ: Narzędzie dla sygnalistów Mamy przyjemność ogłosić wydanie naszego nowego oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości. Oprogramowanie zostało opracowane w celu spełnienia wymogów dyrektywy UE dotyczącej sygnalizowania nieprawidłowości. Nasze oprogramowanie oferuje teraz prosty i bezpieczny sposób zgłaszania przez pracowników problemów. Sygnaliści mogą łatwo i anonimowo przesyłać swoje zgłoszenia za pomocą formularza na Twojej stronie internetowej osadzonego za […]
filmy

Webinarium: Brak plików cookie = utrata przychodów?

Świat online stoi przed dużymi zmianami, szczególnie dla wydawców i reklamodawców. 11 marca wspólnie z Refinery89.com byliśmy współgospodarzami seminarium internetowego „Brak plików cookie = straty w przychodach”, aby spojrzeć w przyszłość. Webinarium odbyło się w języku angielskim. Omówiono następujące tematy: Przegląd Seminarium internetowe dostarczyło cennych informacji na temat tego, jak wydawcy i reklamodawcy mogą przygotować […]

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.