Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

Generator Polityki Prywatności

Twórz jednym kliknięciem

Dla stron internetowych i aplikacji, kompatybilnych z szeroką gamą urządzeń i systemów operacyjnych.

  • Dla RODO i FADP (Szwajcaria)
  • Dostępne w 8 językach
  • Łatwa integracja poprzez wklejenie kodu na Twoją stronę
  • Samoaktualizujący się „żywy” dokument
  • Bezproblemowo zintegrowany z banerem plików cookie consentmanager
Datenschutzerklärung Generator consentmanager

Oświadczenie o ochronie danych jest obowiązkowe

Przepisy dotyczące ochrony danych, takie jak RODO i federalna ustawa o ochronie danych ( FADP ) w Szwajcarii wymagają, aby strony internetowe udostępniały politykę prywatności dotyczącą gromadzenia i przetwarzania danych osobowych. Dzięki oświadczeniu o ochronie danych zapewniasz swoich klientów, że ich dane są gromadzone zgodnie z prawem.

Polityka prywatności to pisemne oświadczenie zawierające informacje o tym, w jaki sposób Twoja witryna zbiera, przetwarza i przechowuje dane osobowe użytkowników.

Szybko i łatwo: utwórz odporną na ostrzeżenia deklarację o ochronie danych

Jeśli zakupiłeś pakiet Agency lub Enterprise , możesz uzyskać dostęp do naszego generatora polityki prywatności ze swojego pulpitu nawigacyjnego i stworzyć zgodną z prawem politykę prywatności w ciągu zaledwie kilku minut. Dla użytkowników naszego pakietu Basic lub wyższego możesz elastycznie korzystać z generatora deklaracji o ochronie danych osobowych jako dodatku w menu> Konto> Dodaj dodatki .

Funkcje generatora polityki prywatności consentmanager

Wsparcie wielojęzyczne

Twórz polityki prywatności w maksymalnie 32 różnych językach.

Automatyczna zgodność z RODO i innymi przepisami

Wygeneruj oświadczenia o ochronie danych osobowych spełniające wymogi RODO lub FADP /LPD.

Integracja z popularnymi platformami

Kompatybilny z Shopify, Hubspot, WordPress, Piwik i innymi popularnymi platformami i narzędziami.

Przyjazny dla użytkownika interfejs

Intuicyjny interfejs, łatwy w obsłudze nawet dla osób nietechnicznych.

Regularne aktualizacje

Automatyczne aktualizacje w przypadku zmiany przepisów o ochronie danych od naszego wewnętrznego zespołu ekspertów prawnych.

Łatwe osadzanie

Kopiując i wklejając kod, możesz łatwo osadzić system w stopce lub innych obszarach swojej witryny.

Natychmiastowy podgląd

Podgląd polityki prywatności przed i po publikacji.

Niezawodna obsługa klienta

Całodobowa obsługa klienta, która odpowiada na pytania i pomaga w rozwiązywaniu problemów.

Integracja ogólnych warunków handlowych i informacji prawnej

Dzięki temu masz pewność, że wszystkie Twoje praktyki biznesowe są w pełni chronione prawnie

Proste osadzanie w trzech krokach: Oto jak to zrobić

W sekcji osadzania swojego CMP możesz wykonać ostatnie kroki, aby dodać swoją politykę prywatności za pomocą zaledwie trzech prostych kliknięć.

 

  1. Najpierw ustal swoje preferencje , wybierając preferowany format i język, aby wygenerować kod polityki prywatności.

2. Następnie skopiuj i wklej kod w stopce swojej witryny.

3. Przejrzyj swoją politykę prywatności w panelu consentmanager , aby upewnić się, że kod działa poprawnie po instalacji i jest w pełni dostosowany do projektu i układu Twojej witryny.

✅Już są gotowe!

Zrzut ekranu polityki prywatności wygenerowanej przez consentmanager

Generator oferuje kilka opcji integracji , a także linki do ogólnych warunków handlowych lub informacji prawnej . Oznacza to, że wszystkie obszary Twoich praktyk biznesowych są chronione. Po prostu przejdź do swojego CMP w nowym interfejsie i wybierz Menu> CMP> Polityka prywatności.

Panel generatora polityki prywatności

Wymagane przez przepisy o ochronie danych

Generator polityki prywatności consentmanager oferuje dostosowane podejście do tworzenia polityki prywatności w celu zaspokojenia unikalnych potrzeb Twojej firmy. Nasze narzędzie zapewnia elastyczność przy wyborze ram prawnych. RODO , w szczególności art. 13 i 14 , określa, jakie informacje muszą być zawarte w polityce prywatności. Podobnie szwajcarska federalna ustawa o ochronie danych ( FADP ) , w szczególności jej art. 19 , wymaga, aby użytkownicy byli odpowiednio informowani o gromadzeniu i przetwarzaniu ich danych osobowych. Możesz skorzystać z naszego generatora, aby upewnić się, że Twoje oświadczenie o ochronie danych lub powiadomienie o ochronie danych spełnia te wymagania.

Polityka prywatności dla stron internetowych, aplikacji mobilnych, e-commerce, Facebooka i nie tylko

Nasz generator jest odpowiedni dla firm ze wszystkich branż i oferuje prosty i skuteczny sposób na zapewnienie zgodności Twojej witryny internetowej, Shopify lub stron WordPress z RODO. Prowadzisz sklep e-commerce , zarządzasz stroną na Facebooku lub tworzysz aplikację – nasze narzędzie stworzy dla Ciebie szytą na miarę deklarację ochrony danych.

Lista kontrolna: Co musi zawierać oświadczenie o ochronie danych?

Jeśli Twoja witryna lub aplikacja zbiera dane osobowe bezpośrednio od użytkowników, Twoja polityka prywatności musi zawierać między innymi następujące informacje:

  1. Informacje o firmie
    • Nazwa i dane kontaktowe Twojej firmy
    • Informacje o Twoim przedstawicielu
    • Dane kontaktowe inspektora ochrony danych
  2. Cele przetwarzania
    • Jasny cel przetwarzania danych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
    • Proszę przedstawić wszelkie uzasadnione interesy realizowane przez Państwa organizację lub osoby trzecie
  3. Odbiorca danych
    • Ujawnianie odbiorców danych osobowych
    • Szczegóły dotyczące przekazywania informacji do krajów trzecich, w tym stosowane środki bezpieczeństwa
  4. Przechowywanie danych
    • Okres przechowywania danych lub kryteria ustalania tego okresu
  5. Prawa osób dotkniętych
    • Uznanie praw osób, których dane dotyczą
    • Możliwość wycofania zgody w dowolnym momencie
    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    • Zrozumienie konsekwencji niepodania danych, gdy wymagają tego przepisy prawa lub umowa
  6. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    • Informacje o stosowaniu systemów zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowaniu
    • Wyjaśnienie konfiguracji, funkcji i efektów takich systemów

Dzięki generatorowi deklaracji o ochronie danych w ramach consentmanager możesz wypełnić wszystkie powyższe pola wyboru za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszką.

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych zachować zgodność z RODO, TDDDG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

Aby stworzyć politykę prywatności dla swojej witryny internetowej zgodną z najważniejszymi przepisami dotyczącymi ochrony danych, takimi jak RODO w UE oraz CCPA lub VCDPA w USA, musisz upewnić się, że zawiera ona kilka kluczowych elementów. Jeśli nie masz pewności co do działań związanych z przetwarzaniem danych w Twojej witrynie i potrzebujesz przeglądu plików cookie już używanych w Twojej witrynie, aby dowiedzieć się, które z nich należy uwzględnić w Twojej polityce, możesz je sprawdzić za pomocą bezpłatnego narzędzia do sprawdzania zgodności plików cookie .

Twoja polityka prywatności powinna w pierwszej kolejności zawierać listę wszystkich rodzajów danych osobowych, które gromadzi Twoja firma. Może to obejmować wszystko, co można wykorzystać do zidentyfikowania danej osoby, takie jak imiona i nazwiska, adresy, adresy e-mail, informacje o płatnościach, dane biometryczne i inne. Następnie wymagane jest jasne wyjaśnienie dotyczące wykorzystania danych osobowych zebranych od użytkowników. Obejmuje to na przykład cele marketingowe, ulepszanie własnych usług, tworzenie profili, ukierunkowane reklamy lub przekazywanie danych osobom trzecim. Jeśli chcesz przekazać dane osobowe osobom trzecim lub za granicę, musisz to wyraźnie zaznaczyć w swoim oświadczeniu o ochronie danych. Poinformuj swoich użytkowników o ich prawach. Informuj użytkowników o wszelkich aktualizacjach i zmianach w Twojej polityce prywatności. Oznacza to, że będziesz musiał upewnić się, że Twoja polityka prywatności jest aktualna, a w niektórych przypadkach będziesz musiał ponownie uzyskać zgodę użytkownika. Na koniec upewnij się, że Twoja polityka prywatności jest zawsze łatwa do znalezienia na Twojej stronie internetowej.

Tak, Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) wymaga, aby strony internetowe udostępniały ważne informacje w formie polityki prywatności lub informacji, w szczególności dotyczące gromadzenia, przekazywania lub przetwarzania danych osobowych użytkowników w UE. Więcej informacji można znaleźć w art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Korzystanie z ogólnej polityki prywatności na Twojej stronie internetowej jest możliwe, ale generalnie nie jest zalecane. Politykę prywatności należy dostosować do specyficznych praktyk przetwarzania danych stosowanych w Twojej firmie. Obejmuje to zdefiniowanie różnych typów gromadzonych danych osobowych, sposobu ich wykorzystania, komu je udostępniasz i sposobu zapewniania ich bezpieczeństwa. Ponieważ różne strony internetowe mają różne funkcje, ogólna polityka prywatności może nie spełniać wszystkich Twoich konkretnych potrzeb prawnych, co może skutkować narażeniem Cię na takie przepisy, jak Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) w Europie, Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (CCPA) ), a inne nie spełniają.

Jeśli Twoja witryna internetowa lub firma przetwarza dane osobowe i nie masz polityki prywatności, naruszasz przepisy dotyczące ochrony danych, takie jak Ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych (RODO). RODO przewiduje kary pieniężne w wysokości do 20 milionów euro lub do 4% rocznego światowego obrotu firmy, w zależności od tego, która kwota jest większa. W innych krajach obowiązują podobne kary. Ponadto brak przejrzystości w zakresie ochrony danych może prowadzić do utraty zaufania wśród użytkowników i klientów oraz szkody dla wizerunku firmy.

Sama polityka prywatności nie ma daty ważności, ale powinna być regularnie przeglądana i aktualizowana, aby mieć pewność, że nadal odzwierciedla aktualne praktyki gromadzenia i przetwarzania danych. Jeśli zmienisz metody gromadzenia lub przetwarzania danych, Twoja polityka prywatności musi odzwierciedlać te zmiany. Przepisy prawa i regulacje również mogą się zmieniać. Twoje oświadczenie o ochronie danych musi zawsze odpowiadać aktualnym wymogom prawnym.

Należy pamiętać, że nie możemy udzielać porad prawnych. Niektóre punkty tego FAQ mogą z czasem ulec zmianie lub być różnie interpretowane przez sądy. Dlatego zawsze powinieneś skonsultować się z prawnikiem!

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.