Czy jesteś gotowy na nowy Google Consent Mode v2 ? Dowiedz się więcej »

CMP dla firm w Szwajcarii

Twoje rozwiązanie zapewniające zgodność FADP

  • Partner Google i certyfikowany CMP Google
  • Pełna integracja z Google Consent Mode v2
  • Pełna obsługa IAB TCF 2.2
  • Zgodny z FADP Switzerland, RODO, CCPA i innymi
  • Funkcja testów A/B poprawiająca współczynniki akceptacji
  • Gwarantowane bezpieczne przechowywanie tylko na serwerach UE

Zapewnij zgodność z wymaganiami Google przed ostatecznym terminem przypadającym na lipiec 2024 r

Jakie obowiązki mają operatorzy stron internetowych w Szwajcarii?

Operatorzy witryn, wydawcy i sklepy internetowe w Szwajcarii muszą zapewnić integrację certyfikowanej przez Google platformy zarządzania zgodą (CMP), która obsługuje IAB TCF , przed ostatecznym terminem wdrożenia wyznaczonym na lipiec 2024 r., aby móc nadal wyświetlać spersonalizowane reklamy. Ten wymóg dotyczy wszystkich platform cyfrowych, w tym witryn i aplikacji korzystających z Google AdSense, Google Ad Manager lub Google AdMob do zarabiania.

Od lipca 2024 r. reklamy będą mogły wyświetlać się wyłącznie na platformach zgodnych z tymi wytycznymi. Platformy, które nie korzystają z zatwierdzonego przez Google CMP, nie będą już mogły wyświetlać spersonalizowanych reklam.

Nowe wymagania Google dla szwajcarskich firm

Pobierz teraz bezpłatne podsumowanie!

 

W jaki sposób consentmanager może poprawić przestrzeganie zasad?

Platforma consentmanager Google z certyfikatem Consent Management Platform (CMP) oferuje szereg narzędzi zapewniających zgodność, takich jak banery wyrażające zgodę na pliki cookie, zgody w aplikacjach mobilnych, oprogramowanie dla sygnalistów i inne. Jego główną funkcją jest pomaganie firmom w przestrzeganiu kluczowych światowych przepisów o ochronie danych. W szczególności consentmanager consentmanager współpracuje z Google , aby spełnić najnowsze wymagania Consent Mode w wersji 2 i zapewnić swoim klientom niezawodne wsparcie Consent Mode . Ma silną pozycję w UE i kompleksowo wspiera reklamodawców i wydawców w optymalizacji ich kampanii reklamowych.

Google Consent Mode v2 Webinar

Wpływ na sklepy i strony internetowe

Wymagania Google wobec szwajcarskich wydawców, witryn i sklepów internetowych dotyczące wdrożenia zgodnego CMP i IAB TCF v2.2 są zgodne z wcześniejszymi wymaganiami Google dla użytkowników w UE i Wielkiej Brytanii. Ta zmiana odzwierciedla bardziej rygorystyczne przestrzeganie przez Google polityki w zakresie zgody użytkownika z UE oraz ekspansję na Szwajcarię w wyniku nowo wprowadzonej szwajcarskiej nFADP i ustawy o rynkach cyfrowych (DMA). Chociaż RODO reguluje przepisy dotyczące ochrony danych użytkowników z UE, zmieniona federalna ustawa o ochronie danych („ nFADP ”) ma zastosowanie do Szwajcarii. W przypadku stron internetowych skierowanych do użytkowników szwajcarskich przestrzeganie tych wymagań jest niezbędne do optymalnego korzystania z usług Google.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Szwajcarska federalna ustawa o ochronie danych ( nFADP )

  • Wszyscy wydawcy w Szwajcarii muszą także dopilnować, aby przestrzegali szwajcarskiej federalnej ustawy o ochronie danych ( FADP ). Jako klient consentmanager możesz mieć pewność, że spełniasz już wymagania FADP . Po prostu aktywujesz zgodność z FADP jednym kliknięciem na pulpicie nawigacyjnym.
  • Nowa federalna ustawa o ochronie danych ( nFADP ) weszła w życie 1 września 2023 roku i wprowadza następujące zmiany dla firm:
    • Większa przejrzystość przetwarzania danych
    • Rozszerzone prawa osób, których dane dotyczą, w odniesieniu do ich danych osobowych
    • Bardziej rygorystyczne wymagania dotyczące zgody
  • nFADP podkreśla znaczenie ochrony danych poprzez projektowanie technologii i domyślną ochronę danych, wymagając od firm, aby od samego początku włączały ochronę danych do swoich projektów i całych procesów operacyjnych.
  • Zgodność z FADP to nie tylko wymóg prawny, ale także strategiczna korzyść dla firm w Szwajcarii. Dowód zgodności ze szwajcarskim FADP może zwiększyć zaufanie konsumentów i zapewnić płynniejsze interakcje z partnerami międzynarodowymi, dla których ochrona danych jest priorytetem. Ponieważ szwajcarskie ustawodawstwo dotyczące ochrony danych stale się zmienia, zrozumienie i wdrożenie przepisów nowego FADP ma kluczowe znaczenie dla firm, które chcą skutecznie zarządzać złożonością ochrony danych w Szwajcarii.

Pomogliśmy już ponad 25 000 stron internetowych zachować zgodność z RODO, TDDDG i ePrivacy

Wśród naszych klientów znajdują się jedne z największych serwisów internetowych i najbardziej znane marki na świecie.

… i wiele więcej.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jesteś pewien, czy potrzebujesz CMP?

Aby pomóc Ci w kwestiach takich jak RODO i CMP, zebraliśmy tutaj najczęściej pojawiające się pytania.

W Internecie istnieją różne rodzaje plików cookie, w tym niezbędne pliki cookie, własne pliki cookie i pliki cookie stron trzecich. Technicznie niezbędne pliki cookie są wymagane do podstawowego działania strony internetowej i umożliwiają takie funkcje, jak nawigacja po stronie i dostęp do obszarów chronionych. Własne pliki cookie są ustawiane przez samą witrynę i służą do poprawy komfortu użytkowania, przechowywania preferencji użytkownika i dostarczania spersonalizowanych treści. Z drugiej strony pliki cookie stron trzecich są ustawiane przez zewnętrzne domeny lub usługi osadzone w witrynie internetowej, często w celach reklamowych, śledzących lub analitycznych. Ważne jest, aby strony internetowe informowały swoich użytkowników o korzystaniu z takich plików cookie, zwłaszcza podmiotów trzecich, i uzyskiwały ich zgodę zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.

Bezpłatne narzędzie do sprawdzania plików cookie Consentmanager znajduje wszystkie pliki cookie ustawione przez Twoją witrynę i analizuje je zgodnie z ich kategoriami i źródłami. Oznacza to: Otrzymasz zarówno pełny przegląd, jak i kontrolę nad tym, kto ustawia pliki cookie w Twojej witrynie. Narzędzie do sprawdzania plików cookie przeprowadza to skanowanie codziennie i przez cały czas zapewnia zgodność z RODO w Twojej witrynie. Dzięki temu jest to najłatwiejszy i najlepszy sposób na znalezienie i zoptymalizowanie wszystkich plików cookie. Tylko w ten sposób możesz kompleksowo i poprawnie poinformować odwiedzających.

RODO i ustawodawstwo państw członkowskich stanowią, że operator strony internetowej musi zapewnić swoim klientom wyczerpujące informacje o gromadzonych danych i sposobie ich wykorzystania. Użytkownik aktywnie wybiera, na jakie przetwarzanie danych wyraża zgodę. Z tego powodu prawie każda witryna internetowa potrzebuje odpowiedniego powiadomienia o plikach cookie. Odwiedzający musi zaakceptować co najmniej niezbędne pliki cookie, w przeciwnym razie strona nie może się załadować lub działać poprawnie. Za pomocą narzędzia do sprawdzania plików cookie możesz sprawdzić pliki cookie swojej witryny, aby zawsze wyświetlać baner plików cookie zgodny z RODO. Możesz skorzystać z gotowego projektu lub stworzyć zindywidualizowany i samodzielnie zaprojektować/wybrać teksty i przyciski.

Pliki cookie przeglądarki to programy, które przechowują informacje o odwiedzających witrynę. Z jednej strony obejmuje to dane funkcjonalne, takie jak przeglądarka, język i urządzenie (komputer stacjonarny, tablet lub telefon komórkowy). Zapewniają sprawne działanie strony i jej użyteczność. Na przykład tymczasowe przechowywanie umożliwia ponowne wywołanie koszyka w sklepie internetowym w celu sfinalizowania zamówienia. Z drugiej strony mogą być również gromadzone dane osobowe, na przykład dotyczące wieku, płci itp. Informacje te są wykorzystywane w celach marketingowych, aby operator strony mógł dowiedzieć się więcej o swojej grupie docelowej i odwiedzających. Dzięki temu może dostarczać swoim klientom ciekawsze, trafniejsze i lepsze treści lub produkty. Możliwe jest również przekazanie danych osobom trzecim.

CMP

Twoje pytania dotyczące CMP & Co.

Jeśli nie masz pewności, czy potrzebujesz CMP, czy nie, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy.